IAB Bulgaria представя обема на дигиталния пазар за 2014

IAB Bulgaria представя обема на дигиталния пазар за 2014

 
 
Форумът, който тази година се провежда под мотото "Inspiration and Insight for Digital Leaders" ще стартира с данни от традиционните проучвания, които интересуват хората от индустрията.  Резултати от AdEx 2014, oбемът на дигиталния пазар в България за 2014, сплит между отделните рекламни формати, тенденции ще бъдат представени от Чавдар Димов – "Мениджър проучвания и бази данни", "Икономедиа" АД
С ТОП 100 рекламодатели в Интернет за 2014 и рекламни дялове по индустрии, Индекс 100 на рекламодателите в Интернет за 2014 г., се е заела  Василена Топова -  Директор "Бизнес развитие", Инвестор.БГ.  Жанет Найденова, лидер на работната група "Проучвания" към  IAB е модератор на целия панел, в който още ще бъдат представени и резултатите от DigiScope CEE, проучване за тенденциите в потреблението, навиците на потребителите и факторите, които влияят при покупка.
 
На събитието подкрепено от Superhosting, Trader.bg, EasyAds и  ThinkDigital можете да научите още за водещите световни тенденции в развитието на дигиталната индустрия - Mobile, Customer Experience, Content Marketing и Ad technologies.
Билети може да закупите и онлайн на сайта на събитието: forum.iabulgaria.bg/#register
 
От организаторите са предвидили отстъпка за групови билети, както и намаления за студенти.
 
Повече за съдържанието на програмата и участниците можете да научите на forum.iabulgaria.bg