IAB Bulgaria представя обема на дигиталния пазар за 2014

Форумът, който тази година се провежда под мотото "Inspiration and Insight for Digital Leaders" ще стартира с данни от традиционните проучвания, които интересуват хората от индустрията. Резултати от AdEx 2014, oбемът на дигиталния пазар в България за 2014, сплит между отделните рекламни формати, тенденции ще бъдат представени от Чавдар Димов – "Мениджър проучвания и бази данни", "Икономедиа" АД
С ТОП 100 рекламодатели в Интернет за 2014 и рекламни дялове по индустрии, Индекс 100 на рекламодателите в Интернет за 2014 г., се е заела Василена Топова - Директор "Бизнес развитие", Инвестор.БГ. Жанет Найденова, лидер на работната група "Проучвания" към IAB е модератор на целия панел, в който още ще бъдат представени и резултатите от DigiScope CEE, проучване за тенденциите в потреблението, навиците на потребителите и факторите, които влияят при покупка.
На събитието подкрепено от Superhosting, Trader.bg, EasyAds и ThinkDigital можете да научите още за водещите световни тенденции в развитието на дигиталната индустрия - Mobile, Customer Experience, Content Marketing и Ad technologies.
Билети може да закупите и онлайн на сайта на събитието: forum.iabulgaria.bg/#register
От организаторите са предвидили отстъпка за групови билети, както и намаления за студенти.
Повече за съдържанието на програмата и участниците можете да научите на forum.iabulgaria.bg