Местата за участие в Балканска Кулинарна Купа са запълнени
Седмица след обявяването на първото издание на БАЛКАНСКА КУЛИНАРНА КУПА "ИЗКУСТВОТО НА ХРАНАТА В ХОТЕЛА" местата за участие почти са запълнени. Своите документи са подали отбори и индивидуални състезатели от България, Румъния, Словакия, Сърбия и Македония. В някои от категориите страните имат по няколко представители.
Най-добрите готвачи ще премерят сили в три етапа. Отборното състезание включва приготвяне на 5 степенно меню за блок маса/all inclusive за 10 човека с бюджет 150 лв. и време за приготвяне и презентация 210 мин. Менюто трябва да включва: салата, супа, предястие, основно ястие и десерт. Индивидуалното представяне е за приготвяне на 3 степенно меню /allacarte с морска тематика на стойност 25 лв.
Презентацията включва по 2 порции от всяка стъпка, а времето за приготвяне и презентация е 90 мин. Третият етап на състезанието е Карвинг категорията в три кръга - предварително изработени скулптури от плодове и зеленчуци на тема морско дъно (време за аранжиране – 120 мин.), работа на място на свободна тема (180 мин.) и отборно състезание на свободна тема (180 мин.).
Първото издание на БАЛКАНСКА КУЛИНАРНА КУПА "ИЗКУСТВОТО НА ХРАНАТА В ХОТЕЛА" ще се проведе от 15 до 17 май в MAJESTIC BEACH RESORT, Слънчев бряг. Събитието се осъществява с генералното партньорство на МЕТРО КЕШ ЕНД КЕРИ и ще представи нови идеи и практики в приготвяне и поднасяне на храната в хотелите. Организатори са БЪЛГАРСКА АСОЦИАЦИЯ ПО КАРВИНГ, КРОКМАЧ ЕООД и eventA Communications.
Участниците ще имат възможност да работят с професионалните уреди осигурени от фирма ТИРОЛ – представител на FAGOR и MENU SYSTEM за България. Спонсор на събитието е компанията DOTEL - представителят на VILLEROY&BOCH за България. Професионалното кухненско оборудване ще е предоставено от компанията ТОМЕКО и техния ДЕМОНСТРАЦИОНЕН РЕСТОРАНТ ShowHow. Всеки от състезателите ще си тръгне с пакет висококачествени подправки, осигурени от фирма КОТАНИ. Подаръци осигурява и козметичната компания INVENTIA ®.
Медийни партньори са телевизионните канали tv7 и news7, както и онлайн изданията Бакхус, Дневник, Капитал, Преса, Vagabond, Travel News, Fakti.bg, ThExperts, B2b media, Marketing360 и лидерът във външната реклама Метрореклама.
Повече информация следете на Facebook/ Balkan Culinary Competition