Ева Вучева, изпълнителен директор Fashion Days Group
Лектор на Retail in Detail 2015: Умните решения
Тя е от основателите на компанията в България през 2011г., а по-късно заема и поста изпълнителен директор за Централна и Източна Европа на Fashion Days Group.
Отговаря за стратегическото планиране на компанията и управлява екип от специалисти, базирани в различните държави, където Fashion Days оперира. Вижте повече за нея
Тема: Специфики на регионалните е-пазари, степен на развитие и подход
Retail in Detail е най-значимото събитие в ритейл сектора. Над 300 участника и 35 лектора ще обсъждат и създават бъдещето на 28 октомври в Sofia Event center. Вижте ощеРене Зулегер, Бранд & продуктов мениджър на Toshiba Global Commerce Solutions за района на централна и източна Европа
Лектор на Retail in Detail 2015: Умните решения
Работи в ритейл дивизията на IBM от 2005 г., като придобива опит в различни области като бизнес развитие, продуктови иновации и иновативни решения за търговски обекти.
По-късно се премества в бързорастяща организация, като се фокусира върху разработването на продукти и решения за високо взискателни и бързо променящи се ритейл среди.
Експерт по финансовите системи и решенията за самообслужване на Toshiba. Вижте повече за него
Тема: Тенденции в търговията на дребно – все по-близо до потребителя
Retail in Detail е най-значимото събитие в ритейл сектора. Над 300 участника и 35 лектора ще обсъждат и създават бъдещето на 28 октомври в Sofia Event center. Вижте ощеМаркус Рюбзам, старши вицепрезидент, Strategy & Solutions, компания на SAP
Лектор на Retail in Detail 2015: Умните решения
Oтговорен на глобално ниво за определянето на продуктите и изпълнението на портфолиото от решения на SAP за фактуриране, търговия и маркетинг.
Фокусиран е върху интелигентния подход към клиента и рентабилността, управлението на лоялността, маркетинг управление на ресурси, омни-канален маркетинг и социални клиенти.
Има опит като софтуерен предприемач – в основаване, развитие и продажба на компания за портален софтуер с над 2000 клиента. Вижте повече за него
Тема: Стратегия на бъдещето – клиентът в центъра на всичко
Retail in Detail е най-значимото събитие в ритейл сектора. Над 300 участника и 35 лектора ще обсъждат и създават бъдещето на 28 октомври в Sofia Event center. Вижте ощеДжулиан Тръмър, директор проучвания & стратегии, Mormedi
Лектор на Retail in Detail 2015: Умните решения
Джулиан има над 18 години опит в сферата на интерфейса на индустриалния дизайн и дизайн стратегиите за водещи компании в САЩ и Европа.
Била е част от основния дизайнерски екип, създал самолета 787 Dreamliner.
Специализира в подпомагането на клиентите да създават прекрасни "потребителски пътувания" с добавена стойност както за клиентите, така и за бизнесите. Вижте повече за нея
Тема: Бъдещето на ритейла
Retail in Detail е най-значимото събитие в ритейл сектора. Над 300 участника и 35 лектора ще обсъждат и създават бъдещето на 28 октомври в Sofia Event center. Вижте ощеИван Александров, основател и управител на ebag.bg
Панелист на Retail in Detail 2015: Умните решения
Основател и управител на онлайн супермаркета ebag.bg.
Преди това е участвал в управлението на една от големите дигитални агенции, като за 6 години успява да увеличи оборота и екипа на агенцията до над 10 пъти.
През 2013 година заедно с партньори създава проекта Capt'n Social - платформа, която позволява на бизнесите сами да създават свои facebook приложения. Вижте повече за него
Панелист в дискусията: I- WANT-TO моментите в дигиталния маркетинг
Retail in Detail е най-значимото събитие в ритейл сектора. Над 300 участника и 35 лектора ще обсъждат и създават бъдещето на 28 октомври в Sofia Event center. Вижте ощеРомео Енкарнасион, консултант на "Фикосота" от 12 години
Лектор на Retail in Detail 2015: Умните решения
Ромео Енкарнасион е бизнес консултант, който през последните 12 години е фокусиран върху Източна Европа. Клиентът му в България - "Фикосота", беше избрана сред най-добрите измежду 15 000 компании в European Business Awards.
Кариерата му е предимно свързана с Colgate Palmolive Company. Започва работа в дъщерното й дружество в Манила, премества в централата за азиатския регион, а след това и в централния офис в Ню Йорк. Там носи глобалната отговорност за стратегията на компанията по отношение на хората, организацията и конкурентоспособността на бизнеса. Вижте повече за него
Тема: Да свържеш точките - историята за успеха на "Фикосота"
Retail in Detail е най-значимото събитие в ритейл сектора. Над 300 участника и 35 лектора ще обсъждат и създават бъдещето на 28 октомври в Sofia Event center. Вижте ощеМирослава Георгиева, директор Consumer Experience и прокурист, GfK Bulgaria
Лектор на Retail in Detail 2015: Умните решения
Участва в реализацията на множество локални и международни изследователски проекти, свързани с изграждането на успешно позициониране на марки, компании и продукти.
От 2009 г. е лектор в GfK New Comer Academy във Виена, където служителите на GfK от ЦИЕ, Средния Изток и Африка, преминават през едноседмично обучение, включващо най-добрите практики в областта на маркетинговите изследвания.
През 2010 г. Мирослава Георгиева е номинира от Management Board на GfK Group и участва в проект, отнасящ се за възможностите за оптимизация на компанията на глобално ниво. Вижте повече за нея
Тема: Динамика в потреблението и в профила на потребителите през последните 10 г. Предизвикателствата на бъдещето
Retail in Detail е най-значимото събитие в ритейл сектора. Над 300 участника и 35 лектора ще обсъждат и създават бъдещето на 28 октомври в Sofia Event center. Вижте ощеТанос Маврос, съдружник бизнес консултации в Ernst&Young
Лектор на Retail in Detail 2015: Умните решения
Освен съдружник в Ernst&Young и ръководител на Центъра за услуги в областта на веригата на доставките и оперативната дейност на компаниите на Ernst&Young за Централна и Източна Европа.
Има повече от 26-годишен опит в управлението на веригата на доставки, ръководил и въвеждал големи проекти в тази област в България, Румъния, Гърция, Кипър, Македония, Албания, Турция, Литва и Украйна. Вижте повече за него
Тема: Как омниканалите на бъдещето се отразяват на веригата на доставките
Retail in Detail е най-значимото събитие в ритейл сектора. Над 300 участника и 35 лектора ще обсъждат и създават бъдещето на 28 октомври в Sofia Event center. Вижте ощеГуидо Адриансенс, главен изпълнителен директор на Международната организация за потребителски изследвания и тестове
Лектор на Retail in Detail 2015: Умните решения
Започва кариерата си в сферата на лабораторните изследвания на хранителни продукти и бързо се преориентира към света на потребителите.
Работил е с различни организации на потребителите в областта на здравеопазването, околната среда и тестването на продукти.
От 1999 г. е главен изпълнителен директор на на Международната организация за потребителски изследвания и тестове (ICRT - International Consumer Research and Testing). Вижте повече за него
Тема: Сравнителните продуктови тестове. Ролята на потребителските тестове за развитието на пазара
Retail in Detail е най-значимото събитие в ритейл сектора. Над 300 участника и 35 лектора ще обсъждат и създават бъдещето на 28 октомври в Sofia Event center. Вижте ощеГеорги Малчев, мениджър дигитален маркетинг в Мтел
Панелист на Retail in Detail 2015: Умните решения
Има над 15 години опит в маркетинга и бизнес развитието.
Част е от екипа на Мтел до 2014 г. Новият сайт на Мтел и дигиталните кампании на компанията, реализирани от тогава, са многократни победители в конкурси за дигитален маркетинг през 2015.
Доскоро беше съсобственик и ключов фактор за растеж в една от най-големите дигитални агенции в България.
В свободното си време преподава маркетинг, реклама и комуникации, както и е ментор на компании, финансирани от Eleven и Launchub. Вижте повече за него
Панелист в дискусията: I- WANT-TO моментите в дигиталния маркетинг
Retail in Detail е най-значимото събитие в ритейл сектора. Над 300 участника и 35 лектора ще обсъждат и създават бъдещето на 28 октомври в Sofia Event center. Вижте ощеДаниела Узунова, и.д. директор за страната на "Данон България"
Лектор на Retail in Detail 2015: Умните решения
Има над 13 години опит в бизнеса с бързооборотни стоки.
Свързва се с успешното развиване на "Активиа", "Данонино", "На баба" и с налагането на редица новаторски продукти - "Данон за мен", ДЗП, "Данон Фантазия".
От октомври 2014 г. е национален мениджър "Ключови клиенти" и мениджър "Търговски маркетинг" в "Данон България". Понастоящем е и изпълняващ длъжността директор за страната. Вижте повече за нея
Тема: Прекалихме ли с промоциите?
Retail in Detail е най-значимото събитие в ритейл сектора. Над 300 участника и 35 лектора ще обсъждат и създават бъдещето на 28 октомври в Sofia Event center. Вижте още