SoftServe съчетава своите постижения, опит и визия в нов бранд
Новият бранд отразява 22-годишния опит на SoftServe в предоставянето на експертни услуги за разработване на софтуерни продукти и приложения.
SoftServe днес обяви представянето на новата си корпоративна марка и лого, които подчертават еволюцията на компанията, нейната визия за бъдещето и несравнимите й отдаденост и устрем за допринясане към успеха на клиентите.
Търсенето на услугите на SoftServe доведе до феноменален растеж на компанията от 500% през последните 6 години, и до значително засилване на глобалния й отпечатък. Това включва откриването на нови офиси в България, Германия, Холандия, Полша и Обединеното Кралство през последните 2 години. Така следващата логична стъпка е утвърждаването както на изначалните ценности на SoftServe, така и на фокуса върху опита с нов корпоративен брандинг.
Новият лозунг на компанията, "Experience matters", е отражение на цялостното изживяване при сътрудничеството със SoftServe, което е в основата на всичко, което SoftServe прави: ценният опит, който клиентите получават, впечатленията на крайния потребител, усещането да работиш в SoftServe и богатата експертиза на SoftServe при доставянето на софтуерни решения по целия свят.
"Стартирахме SoftServe през 1993 г. с една проста, но завладяваща визия: да изградим една софтуерна компания, която обслужва нашите клиенти, така че да бъде двигател на техния успех. За да постигнем това, ние изграждаме близки отношения с нашите клиенти, за да можем наистина да разберем техните бизнес цели ", казва Крис Бейкър, като действащ CEO на SoftServe. "Тъй като ние работим с най-ярките умове в индустрията, които разработват софтуер на световно ниво и предоставят отлично потребителско преживяване всеки път, аз съм развълнуван, че за следващия етап от нашето пътуване имаме марка, която наистина отразява нашата култура, визия и същност."
Разгледайте корпоративния сайт на SoftServe и се насладете на новата визуална идентичност на компанията.