Умерената консумация на алкохол става модерна сред милениал потребителите

Амстердам, 11-ти януари 2016 - Ново глобално проучване върху навиците на алкохолна консумация сред милениал потребителите (на възраст 21-35) разкри, че самосъзнанието и запазването на контрол са мотивиращите фактори за умерена консумация на алкохол вечер. 75% от милениал поколението твърдят, че повечето пъти ограничават количеството алкохол, което консумират. Популярността и обсега на социалните медии сред тази възрастова група доказва, че контролът над собствената им представа за себе си е от първостепенно значение.
Проучването е проведено от Canvas8, от името на Heineken , в 5 страни и анкетира 5000 21-35-годишни пиещи премиум бира. То е специално изготвено, за да подпомогне най-новата кампания "Консумирайте Heineken® отговорно", наречена "Moderate Drinkers Wanted". Тя е насочена към засилване на тенденцията за отговорна консумация на алкохол.
Основните заключения:
"Владетели на собствената си вселена"
• 69% от милениал поколението твърдят, че основната мотивация за ограничаване на алкохолната консумация вечер, е избягването на загуба на контрол.
• Повече от един на всеки трима (36%) признават, че са ставали жертва на "социално засрамване" заради снимки в социалните медии, на които изглеждат пияни.

"Фокусирани върху бъдещето"
• 88% приемат, че те са отговорни за това как ще се развие животът им.
• 69% смятат, че трябва да работят по-усилено от родителите си, за да имат успех в кариерата.
• Когато става дума за намирането на "голямата любов", 97% смятат, че прекомерната консумация на алкохол не води до благоприятни срещи и влюбване.
• 71% смятат, че животът им е по-добър, когато имат контрол над поведението си.

"Качеството над количеството"
• Вкусът (41%) и качеството (32%) са приоритетите при избора на алкохолна напитка.
• Цената е от ключово значение за един на всеки пет (19%), докато алкохолното съдържание е важно за по-малко от един на всеки двадесет (4%).
• Тенденциите за хубава вечер се изместват – милениал поколението все повече предпочита приятели и добра храна пред прекомерната консумация на алкохол. Те търсят и "нови преживявания" (49%), вместо старите начини за "голямо забавление" (39%).

"Умерено движение"
• 38% твърдят, че консумират алкохол умерено всеки път, когато излизат.
• 75% от милениал поколението ограничават консумацията на алкохол през повечето вечери.
• Повече от половината анкетирани зачитат решенията на останалите за умерена консумация, без да им оказват натиск.
По този повод, Heineken стартира нова кампания, водена от марката Heineken®, озаглавена "Moderate Drinkers Wanted". За първи път, жените са в основата на кампанията – те притежават силата да насърчат мъжете да консумират алкохол умерено, когато са навън. Показвайки положително поведение, Heineken вярва, че може да помогне за промяната в отношението на потребителите към употребата на алкохол.
Новата кампания се основава на отдавнашния ангажимент на Heineken да използва своята марка, за да предаде съобщението "Консумирайте отговорно". В допълнение към инвестирането на 10% от разходите на медиите на марката в специални кампании за отговорна консумация, съобщението се доставя и чрез спонсорски платформи като UEFA Champions League, Rugby World Cup и стотици музикални събития по целия свят. Съобщения се появи и на повече от 8 милиарда бутилки и консервни кутии през 2015.