Те създават бъдещето на ритейла

Те създават бъдещето на ритейла

Новите технологии променят ежедневно потребителските навици и моделите на пазаруване. В резултат на това все по-голям брой предприемачи пренасят своя бизнес и онлайн, а водещи ритейл търговци се обръщат към Интернет в търсене на нови клиенти и нови начини да растат.

  • Ребека Лийб е стратегически консултант, анализатор, лектор, автор и колумнист. Областите, в които специализира са дигитални медии и маркетинг. Работи за компании като Facebook, Home Depot, Nestlé, Anthem, Adobe, Honeywell, DuPont, Fidelity, Gannett, IBM, Pinterest, Cisco, Федералната резервна банка на Ню Йорк

    Запазете си място на първата годишна конференция The future of retail: Strategies for E-commerce Success Conference, която има амбицията да се превърне във водещо събитие, което да се фокусира върху най-важните тенденции в развитието на електронната търговия и дигиталните иновации. capital.bg/ecommerce
    <strong>Ребека Лийб </strong>е стратегически консултант, анализатор, лектор, автор и колумнист. Областите, в които специализира са дигитални медии и маркетинг. Работи за компании като Facebook, Home Depot, Nestlé, Anthem, Adobe, Honeywell, DuPont, Fidelity, Gannett, IBM, Pinterest, Cisco, Федералната резервна банка на Ню Йорк<br /><br />Запазете си място на първата годишна конференция The future of retail: Strategies for E-commerce Success Conference, която има амбицията да се превърне във водещо събитие, което да се фокусира върху най-важните тенденции в развитието на електронната търговия и дигиталните иновации. <a href="http://www.economedia.bg/eventinfo.php?guid=2694123" target="_blank">capital.bg/ecommerce</a><br />
  • Диана Ангелова е мениджър онлайн търговия в Декатлон България - развива и имплементира глобалната стратегия за синергия между физическия и онлайн магазина. Заемала е ръководни позиции в няколко международни дигитални платформи, лидери в сектора на услуги, които представят и част от медийни групи като Naspers и Rocket Internet.

    Запазете си място на първата годишна конференция The future of retail: Strategies for E-commerce Success Conference
    <strong>Диана Ангелова </strong>е мениджър онлайн търговия в Декатлон България - развива и имплементира глобалната стратегия за синергия между физическия и онлайн магазина. Заемала е ръководни позиции в няколко международни дигитални платформи, лидери в сектора на услуги, които представят и част от медийни групи като Naspers и Rocket Internet.<br /><br />Запазете си място на първата годишна конференция <a href="http://www.economedia.bg/eventinfo.php?guid=2694123" target="_blank">The future of retail: Strategies for E-commerce Success Conference</a>
  • Марк Кемпка е Director Shopper Technology за Nielsen, Европа. Преди да започне в Nielsen, той е бил част от екипа на Unilever и Casino Group. Член е на Полското дружество за изследване на пазара и общественото мнение от 2006 г. Завършва маркетинг и мениджмънт в Училището по икономика във Варшава.

    Запазете си място на първата годишна конференция The future of retail: Strategies for E-commerce Success Conference
    <strong>Марк Кемпка</strong> е Director Shopper Technology за Nielsen, Европа. Преди да започне в Nielsen, той е бил част от екипа на Unilever и Casino Group. Член е на Полското дружество за изследване на пазара и общественото мнение от 2006 г. Завършва маркетинг и мениджмънт в Училището по икономика във Варшава.<br /><br />Запазете си място на първата годишна конференция <a href="http://www.economedia.bg/eventinfo.php?guid=2694123" target="_blank">The future of retail: Strategies for E-commerce Success Conference</a>
  • Алекс Божинов е акаунт мениджър в Google за България. Неговото образованието е в сферата на бизнес мениджмънта. Той има зад гърба си две успешни венчър компании.

    Запазете си място на първата годишна конференция The future of retail: Strategies for E-commerce Success Conference
    <strong>Алекс Божинов</strong> е акаунт мениджър в Google за България. Неговото образованието е в сферата на бизнес мениджмънта. Той има зад гърба си две успешни венчър компании.<br /><br />Запазете си място на първата годишна конференция <a href="http://www.economedia.bg/eventinfo.php?guid=2694123" target="_blank">The future of retail: Strategies for E-commerce Success Conference</a>
  • Волфганг Тихи е съдружник в Schönherr и е член на екипа на NEWTECH и Real Estate Practice Group. Специализира в сферата на правото на информационните и комуникационни технологии, като се съсредоточава върху изготвянето и договарянето на софтуерни договори и аутсорсинг проекти, договори за поддръжка, хостинг и всички аспекти на електронната търговия.

    Запазете си място на първата годишна конференция The future of retail: Strategies for E-commerce Success Conference
    <strong>Волфганг Тихи</strong> е съдружник в Schönherr и е член на екипа на NEWTECH и Real Estate Practice Group. Специализира в сферата на правото на информационните и комуникационни технологии, като се съсредоточава върху изготвянето и договарянето на софтуерни договори и аутсорсинг проекти, договори за поддръжка, хостинг и всички аспекти на електронната търговия.<br /><br />Запазете си място на първата годишна конференция <a href="http://www.economedia.bg/eventinfo.php?guid=2694123" target="_blank">The future of retail: Strategies for E-commerce Success Conference</a>
  • Мат Смит е съосновател и стратегически директор на The Viral Factory. Основана през 2001 г., TVF е първата агенция за вайръл маркетинг, като е останала на върха по споделяне за 14 години. Работи за много големи клиенти, като Samsung, Diesel, Allianz, Hyundai и Skype.

    Запазете си място на първата годишна конференция The future of retail: Strategies for E-commerce Success Conference
    <strong>Мат Смит </strong>е съосновател и стратегически директор на The Viral Factory. Основана през 2001 г., TVF е първата агенция за вайръл маркетинг, като е останала на върха по споделяне за 14 години. Работи за много големи клиенти, като Samsung, Diesel, Allianz, Hyundai и Skype.<br /><br />Запазете си място на първата годишна конференция <a href="http://www.economedia.bg/eventinfo.php?guid=2694123" target="_blank">The future of retail: Strategies for E-commerce Success Conference</a>
  • Джуъл Спаркс е глобален директор на Innovation Scouting and Inclusion, Metro - Business Innovation. Джуъл има MBA в областта на стратегическото планиране, глобалните пазари и корпоративните комуникации.

    Запазете си място на първата годишна конференция The future of retail: Strategies for E-commerce Success Conference
    <strong>Джуъл Спаркс</strong> е глобален директор на Innovation Scouting and Inclusion, Metro - Business Innovation. Джуъл има MBA в областта на стратегическото планиране, глобалните пазари и корпоративните комуникации.<br /><br />Запазете си място на първата годишна конференция <a href="http://www.economedia.bg/eventinfo.php?guid=2694123" target="_blank">The future of retail: Strategies for E-commerce Success Conference</a>
  • Спас Сливков е изпълнителен директор на OLX & Shedd за България. Спас е бил част от Naspers повече от 6 години и е спомогнал за създаването на навик в българските потребители да търгуват със своите употребявани стоки онлайн. Новата му страст е Shedd - мобилно приложение, предназначено за търговия за мода, което стартира на българския пазар през януари 2016 г. Спас ще говори за тенденциите и технологиите, които са променили електронната търговия.

    Запазете си място на първата годишна конференция The future of retail: Strategies for E-commerce Success Conference
    <strong>Спас Сливков</strong> е изпълнителен директор на OLX & Shedd за България. Спас е бил част от Naspers повече от 6 години и е спомогнал за създаването на навик в българските потребители да търгуват със своите употребявани стоки онлайн. Новата му страст е Shedd - мобилно приложение, предназначено за търговия за мода, което стартира на българския пазар през януари 2016 г. Спас ще говори за тенденциите и технологиите, които са променили електронната търговия.<br /><br />Запазете си място на първата годишна конференция <a href="http://www.economedia.bg/eventinfo.php?guid=2694123" target="_blank">The future of retail: Strategies for E-commerce Success Conference</a>
  • Христо Радичев е управител за България на "Медияпост Хит Мейл" – специализирана компания за директен и дигитален маркетинг, част от френската група "La Poste". Агенцията е с ръст от 1516% за последните 5 години, официален партньор на Google и е единствената българска компания, поканена от Facebook да участва в Agency Bootcamp в Дъблин през 2015 г. Екипът на "Медияпост Хит Мейл България" управлява кампании в 9 държави в Европа.

    Запазете си място на първата годишна конференция The future of retail: Strategies for E-commerce Success Conference
    <strong>Христо Радичев </strong>е управител за България на "Медияпост Хит Мейл" – специализирана компания за директен и дигитален маркетинг, част от френската група "La Poste". Агенцията е с ръст от 1516% за последните 5 години, официален партньор на Google и е единствената българска компания, поканена от Facebook да участва в Agency Bootcamp в Дъблин през 2015 г. Екипът на "Медияпост Хит Мейл България" управлява кампании в 9 държави в Европа.<br /><br />Запазете си място на първата годишна конференция <a href="http://www.economedia.bg/eventinfo.php?guid=2694123" target="_blank">The future of retail: Strategies for E-commerce Success Conference</a>
  • Илиан Георгиев е изпълнителен директор и член на Управителния съвет на Българо-американска кредитна банка. Преди да се присъедини към ръководния екип на БАКБ, е бил началник отдел "Големи корпоративни клиенти" и заместник-началник на управление "Корпоративно банкиране" на Юробанк И Еф Джи България АД. От 2003 до 2005 година ръководи екип в отдел "Големи корпоративни клиенти" на Пощенска банка. През периода 1998 –2003 година той работи за Стопанска и инвестиционна банка АД, като през 2001 година е назначен на поста началник отдел "Корпоративни кредити".

    Запазете си място на първата годишна конференция The future of retail: Strategies for E-commerce Success Conference
    <strong>Илиан Георгиев</strong> е изпълнителен директор и член на Управителния съвет на Българо-американска кредитна банка. Преди да се присъедини към ръководния екип на БАКБ, е бил началник отдел "Големи корпоративни клиенти" и заместник-началник на управление "Корпоративно банкиране" на Юробанк И Еф Джи България АД. От 2003 до 2005 година ръководи екип в отдел "Големи корпоративни клиенти" на Пощенска банка. През периода 1998 –2003 година той работи за Стопанска и инвестиционна банка АД, като през 2001 година е назначен на поста началник отдел "Корпоративни кредити".<br /><br />Запазете си място на първата годишна конференция <a href="http://www.economedia.bg/eventinfo.php?guid=2694123" target="_blank">The future of retail: Strategies for E-commerce Success Conference</a>
  • Иван Александров има над 8 години опит в маркетинга и управлението на компании. През 2015 година създава онлайн супермаркет ebag.bg с помощта на ТВ Фантастико. Това е първият онлайн супермаркет в България, който предлага разнообразие от над 10,000 продукта на същите цени като във физическия магазин. За по-малко от година проектът става най-голямата платформа за пазаруване на хранителни стоки у нас.

    Запазете си място на първата годишна конференция The future of retail: Strategies for E-commerce Success Conference
    <strong>Иван Александров</strong> има над 8 години опит в маркетинга и управлението на компании. През 2015 година създава онлайн супермаркет ebag.bg с помощта на ТВ Фантастико. Това е първият онлайн супермаркет в България, който предлага разнообразие от над 10,000 продукта на същите цени като във физическия магазин. За по-малко от година проектът става най-голямата платформа за пазаруване на хранителни стоки у нас.<br /><br />Запазете си място на първата годишна конференция <a href="http://www.economedia.bg/eventinfo.php?guid=2694123" target="_blank">The future of retail: Strategies for E-commerce Success Conference</a>
  • Николай Бонев е стратегически акаунт за Google Блглария. Основната роля на Николай е да обучава и съветва клиентите на AdWords в България за оптимизацията на техните профили, както и да работи с рекламните агенции в страната по програмата Google Partners. Преди Google e работил в продуктова рекламна агенция участвайки в планирането на продуктовите кампании на всички брандове на концерна Diageo.

    Запазете си място на първата годишна конференция The future of retail: Strategies for E-commerce Success Conference
    <strong>Николай Бонев</strong> е стратегически акаунт за Google Блглария. Основната роля на Николай е да обучава и съветва клиентите на AdWords в България за оптимизацията на техните профили, както и да работи с рекламните агенции в страната по програмата Google Partners. Преди Google e работил в продуктова рекламна агенция участвайки в планирането на продуктовите кампании на всички брандове на концерна Diageo.<br /><br />Запазете си място на първата годишна конференция <a href="http://www.economedia.bg/eventinfo.php?guid=2694123" target="_blank">The future of retail: Strategies for E-commerce Success Conference</a>
  • Петър Илиев е CTO и основател на CloudCart, технически експерт в онлайн индустрията. CloudCart е една от най-бързо развиващите се компании за създаване на онлайн магазини. На нея той е посветил своя опит в бизнеса с електронната търговия за последните единадесет години. Петър има богат опит в създаването и развитието на онлайн бизнес, особено в областта на електронната търговия.

    Запазете си място на първата годишна конференция The future of retail: Strategies for E-commerce Success Conference
    <strong>Петър Илиев </strong>е CTO и основател на CloudCart, технически експерт в онлайн индустрията. CloudCart е една от най-бързо развиващите се компании за създаване на онлайн магазини. На нея той е посветил своя опит в бизнеса с електронната търговия за последните единадесет години. Петър има богат опит в създаването и развитието на онлайн бизнес, особено в областта на електронната търговия.<br /><br />Запазете си място на първата годишна конференция <a href="http://www.economedia.bg/eventinfo.php?guid=2694123" target="_blank">The future of retail: Strategies for E-commerce Success Conference</a>