Делта Риъл Естейт назначава Алекс Линчев за асет мениджър на мол Делта Планет Варна
Алекс Линчев се присъединява към "Делта Риъл Естейт България" (част от сръбския "Делта Холдинг") в качеството си на асет мениджър от началото на октомври. Главният изпълнителен директор на холдинга Зорана Бурлич споделя, че като представител на сръбския инвеститор в България, Линчев отговаря за всички довършителни дейности и мениджмънта на третия търговски център във Варна. "Уверени сме в своя избор и нямаме търпение да приветстваме Алекс в компанията. Той самият едва ли има нужда от допълнително представяне и е познат партньор на всеки наемател на големи търговски площи в страната."

Линчев има над 14-годишен опит в недвижимите имоти и бизнеса с фалисити мениджмънт, лизинг, маркетинг и асет мениджмънт във Великобритания и България. През последните осем години отговаря за търговска площ от над 62 хиляди квадратни метра в моловете на една от най-големите строителни компании в Централна и Източна Европа – полската GTC, понастоящем дъщерно дружество на американския инвестиционен фонд "Лоун стар". Като управител на "Галерия Стара Загора", Линчев успява да го стабилизира и паралелно с това превръща "Галерия Бургас" в най-успешния мол извън столицата с над два милиона посетители само през летния сезон, постоянна заетост на отдаваните площи и обекти на международни марки, реализиращи най-големия обем продажби след обектите им в столицата.
Линчев и неговият екип помагат за стъпването в Бургас на международни марки като IKEA, Lidl, CCC, Collective, Nike, Zara, H&M, Starbucks, Sport Vision, G-Star, Guess, Scotch and Soda, Patrizia Peppe, Pinko, Twin Set и много други, успявайки да преодолеят успешно първоначалните затруднения покрай локацията на "Галерия Бургас". През 2017, GTC продава двата търговски центъра на южноафриканския фонд "МАС риъл естейт" и румънската "Прайм кепитъл" в сделка за 62 милиона евро, а Линчев е повишен в асет директор на всички техни придобивки в страната.
Новото му работно място е в българското подразделение на сръбския "Делта Холдинг", който има близо 5 хиляди служители, годишен оборот от над 500 милиона евро и проекти в четири страни за над половин милиард евро. "Делта Риъл Естейт" има дълъг списък от първокласни активи и успешни проекти като двата обекта на търговския център "Делта Сити" в Белград и Подгорица, продадени на южноафриканския инвестиционен фонд "Hyprop" за над 200 милиона евро, хотел "Интерконтинентал" в Любляна, "Краун Плаза Хотел" в Белград, както и най-големите офис сгради и логистични центрове в сръбската столица. Компанията разработва и проект за търговския център "Делта Планет" с площ от 200 хиляди кв. метра в Белград, а също и в Баня Лука (предстоящо откриване през 2019 г.) и втория по големина сръбски град Ниш (строителството е предвидено да започне догодина). "Делта" е бивш собственик и на българската верига "Пикадили", преди да я продаде като част от активите си на белгийската Delhaize Group.
Осем години след началото на строежа на "Галерия Варна", миналата година сръбското дружество го ребрандира на "Делта Планет Варна" и се заема да го обнови до най-високия съвременен стандарт не само като добър търговски микс от наематели (сред които и дебютиращи за града модни марки), но и според философията за ритейлтейнмънт (привличане на посетители и клиенти чрез цялостно изживяване от забавления, интерактивен интериор, оферти и добър търговски микс). С площ от 40 хиляди кв. метра, вторият най-голям мол във Варна отлага на няколко пъти своето откриване, за да обнови интериора и цялостното изживяване в отговори на необходимостта от модерен търговски център от последно поколение. По последни данни молът трябва да отвори през март догодина, а повече подробности за проекта ще бъдат разкрити на нарочна пресконференция в идните седмици.

Проектът за "Делта Планет Варна" е на стойност от около 120 милиона евро и е реализиран в партньорство с "АП инвестмънтс". Българската компания на добре познатите предприемачи Ангел Ангелов и Петър Дудоленски има широко портфолио от проекти в недвижимите имоти, здравеопазването и търговията. Собствениците са уверени, че новият търговски център във Варна ще отвори с пълна заетост на търговските площи, тъй като за 75% от тях вече има сключени договор. Сред основните наематели са някои от най-успешно представящите се марки като Cinema City, която ще отвори първата 4DX кинозала във Варна, както и селекция от близо 30 достъпни и по-скъпи марки, някои от които дебютни за пазара в морския град. "Делта Планет Варна" ще предложи избор от над 120 търговски обекта във всички ценови категории, като акцентът е поставен върху забавлението, киното и ненадминат избор от храна и напитки.
