Тайно Fulfillment парти събра на едно място българското eCommerce общество

На живо
Дебатът в ЕП за бъдещето на ЕС

Тайно Fulfillment парти събра на едно място българското eCommerce общество

Светлозар Димитров, съсобственик на русенската компания Инаут Трейд, представя новите проекти на компанията пред селектирани гости.
Инаут Трейд
Светлозар Димитров, съсобственик на русенската компания Инаут Трейд, представя новите проекти на компанията пред селектирани гости.
Новите тенденции при онлайн търговията и превръщането на България в най-новата фулфилмънт дестинация на европейския пазар бяха сред най-обсъжданите теми.
На 24 януари в столичния клуб "Карусел" се проведе ексклузивно парти за специално селектирани представители на българския eCommerce бизнес, организирано от русенската компания Инаут Трейд в партньорство с Paysera България.
"Интересът беше огромен, за мен обратната връзка е повече от позитивна. Планираните 25 двойни покани генерираха огромен интерес" – сподели Светлозар Димитров, съсобственик на русенската компания, след края на събитието. Според него именно селектираният списък на гости е позволил на всички присъстващи да обменят опит и знания помежду си, да обсъдят най-новите тенденции в бранша и да споделят за своите планове и професионални цели през 2019 година. "Това са и тенденциите - хората от eCommerce обществото да си помагат все повече. Ние сме пример за това как, партнирайки си с определени компании от бранша, не куриерски, не спедиторски, не fulfillment складове – с професионалисти, които също като нас сервизират eCommerce бизнеса - работейки с тях, затваряме цикъла около един клиент и го правим така, че той да има все по-голяма стойност като електронен търговец."
Пол Дъф, основател и настоящ главен изпълнителен директор на Biz Courier & Logistics LTD, разказва за партньорството с Инаут Трейд.
Инаут Трейд
Пол Дъф, основател и настоящ главен изпълнителен директор на Biz Courier & Logistics LTD, разказва за партньорството с Инаут Трейд.
Инаут Трейд представи най-новия си проект, свързан с подписаното партньорство с лидера на гръцкия логистичен пазар Biz Courier & Logistics LTD. Благодарение на това споразумение русенската компания ще предлага услуга за доставка в държави от Европейския съюз в рамките на 48 часа, което досега бе невъзможно, освен ако не се ползва въздушен транспорт, който оскъпява услугата. Фулфилмънт услугите включват целия процес по обслужване на поръчките в един електронен магазин, складиране, обработване и управление на наличностите, както и приемане, опаковане и доставка на куриерски пратки от склад. От 24 януари е активен и новият уебсайт на Инаут Трейд www.euShipments.com, в който са описани всички нови дестинации, възможности и услуги на компанията.
Пол Дъф, основател и настоящ главен изпълнителен директор на Biz Courier & Logistics LTD, сподели, че партньорството с Инаут Трейд ще разшири контактните точки, до които клиентите имат достъп, и ще отвори вратите към работа с държави като Италия, Испания, Германия, Франция, Словакия и други. "През последните 3 години изпратихме над 3 милиона пратки, а следващата стъпка е да добавим и Великобритания в нашата мрежа" – допълни той.
Тайното Fulfillment парти събра на едно място представители на българския онлайн бизнес, представители на медиите и партньори на Инаут Трейд.
Инаут Трейд
Тайното Fulfillment парти събра на едно място представители на българския онлайн бизнес, представители на медиите и партньори на Инаут Трейд.
"Сред основните ни фокуси през последните две години е IT структурата на фирмата" – сподели Лора Димитрова, управляващ съдружник в Инаут Трейд. "Благодарение на това успяваме да даваме на клиентите си гъвкави решения, да управляваме правилно ресурсите на фирмата и да правим лесно интеграции с различни партньори, както се случи с Biz Courier & Logistics LTD." За стратегическото значение на IT структурата говори и ръстът на фирмата през 2018 спрямо 2017 г. – над 300 процента повече обработени пратки, допълва Димитрова.
Сред гостите на събитието бяха Пламен Стефанов (CocoSolis), Жанет Найденова (Българска Е-комeрс асоциация), Жюстин Томс (ABC Design and Communication), Георги Малчев (Xplora България), Христо Радичев (Mediapost Hit Mail Bulgaria), Любомир Атанасов (SEOMAX Digital Agency) и други представители на българския онлайн бизнес, както и избрани представители на медиите.