BILLA стартира образователна програма за деца Animal Planet

BILLA стартира образователна програма за деца Animal Planet

BILLA стартира образователна програма за деца Animal Planet
BILLA стартира образователна програма за деца Animal Planet
BILLA България стартира образователна кампания за деца - Animal Planet. Новата лоялна програма на търговската верига поставя фокус върху изследването на животинския свят и забавното и ползотворно споделено време у дома с най-малките. Под мотото "Изследвай животинското царство на нашата планета!", в периода от 9 април до 13 май клиентите имат възможност да съберат 156 стикера с животни от цял свят и да ги колекционират в албум с интересни факти за животните. Стикерите са със специални ефекти - светят в тъмното, имат релеф, холографски ефекти и добавена реалност - и ще помогнат на децата да обогатят знанията си, докато се забавляват.
Малките колекционери ще имат възможност да опознаят животинските видове в Африка, Европа, Азия, Южна и Северна Америка, Антарктика и всички океани. В албума има и специална секция, посветена на България и животните около нас. В края на всеки раздел децата могат да тестват знанията си с интересни викторини.
Важна част от образователната кампанията е специално разработеното приложение BILLA Animal Planet, което дава възможност на децата да учат и да се забавляват по интерактивни начини. Приложението е тясно свързано с програмата и предлага изключително интересни преживявания с видеа, игри и виртуална реалност. Добавената реалност е най-иновативната функция на приложението, благодарение на която животните оживяват пред очите на децата и те могат да се запознаят отблизо с тях. Приложението може да бъде изтеглено безплатно от Google Play Store and App Store.
"Кампанията Animal Planet изцяло се фокусира върху приятното и забавно изучаване на животните. Вярваме, че програмата ще бъде изключително интересна и полезна както за най-малките, така и за цялото семейство, прекарвайки заедно много време у дома в тези дни. Надяваме се с кампанията да допринесем за по-ефективното домашно образование на децата и ползотворното прекарване на времето вкъщи - нещо, което е много важно в настоящата ситуация", сподели Норберт Мисбрандт, Управител на BILLA България.
За всеки 15 лв. от своята покупка клиентите получават безплатно комплект от 4 стикера с животни. Преживяването се допълва и от специален колекционерски албум, който се предлага допълнително в обектите на BILLA.
За REWE International AG
От своята централа във Винер Нойдорф REWE International AG управлява не само австрийския си бизнес с търговските марки BILLA, MERKUR, PENNY, BIPA и ADEG, но също и международния ритейл бизнес на REWE Group (Организационно звено Handel International). Чрез марката BILLA компанията е представена в България, Чехия, Русия, Словакия и Украйна; чрез дискаунтъра PENNY - в Чехия, Унгария, Италия и Румъния; чрез IKI - в Литва, и чрез веригата дрогерии BIPA - в Хърватия. През 2018 г. за организационното звено Handel International работят около 92 000 души, а повече от 4350 магазина са генерирали оборот в размер на 14,24 млрд. евро.
За REWE Group
REWE Group е сред водещите компании в сферата на търговията и туризма в Германия и Европа. Общият размер на външните й приходи за 2018 г. е 61 милиарда евро. Основаната през 1927 г. REWE Group осигурява работа на над 360 000 души и управлява 15 700 магазина в 22 европейски страни.
Портфолиото й включва супермаркети и магазини за търговия на дребно на марките REWE, REWE CENTER, REWE CITY, BILLA и MERKUR, дискаунтъра PENNY, както и магазините за строителни материали toom. Компанията управлява и киоски и магазини, предлагащи продукти от първа необходимост (REWE To Go), както и платформите за онлайн пазаруване REWE Lieferservice, ZooRoyal, Weinfreunde и Kölner Weinkeller. Марката DER Touristik обединява туроператорите ITS, Jahn Reisen, Dertour, Meiers Weltreisen, ADAC Reisen, Kuoni, Helvetic Tours, Apollo и Exim Tours, повече от 2 400 туристически агенции (включително DER Reisebüro, DERPART и партньори), хотелските вериги lti, Club Calimera, Cooee, PrimaSol и Playitas Resort, както и директния оператор clevertours.com

BILLA България е първата международна верига супермаркети на българския пазар, навлязла през 2000 г. с откриването на първия си магазин на 5 октомври в София. В класацията на в. "Капитал" - "Най-големите компании в България", BILLA България заема 20-о място. Компанията е и сред най-големите чуждестранни фирми у нас.
На Европейските бизнес награди през 2015 г. и 2016 г. компанията е отличена като "Национален шампион" в категорията "Екологична и корпоративна устойчивост", а през 2018 г. търговската верига е избрана за "Национален победител" в категорията "Социална отговорност и опазване на околната среда". През 2019 г. компанията също е отличена като "Национален шампион" в категорията "Ангажираност към потребителите и пазара".
Според независимо проучване на швейцарската организация ICERTIAS за 2020-2021 г., българските потребители са определили BILLA България като водеща в категориите "Верига за продажби на дребно", "Отдел за пресни плодове и зеленчуци", "Отдел за прясно месо", "Програма за лоялност", "Отдел за риба и морски дарове" и "Отдел за деликатеси".

BILLA България е любима търговска верига на българите в четири поредни години (2016-2019) според резултатите от единствената потребителска класация у нас "ЛЮБИМИТЕ МАРКИ".
Веригата е представена в 38 града в страната със 130 магазина. Компанията продължава интензивно да развива своята мрежа от супермаркети.


BILLA въведе успешно и ритейл иновации в магазина си на бул. "България" в София, превърнал се в образец за качество, свежест, разнообразие и удобство. Само там ексклузивно за страната е представена най-голямата и успешна на австрийския пазар биомарка Ja! Natuеrlich.
Компанията успешно стимулира развитието на българското производство, партнирайки си с местни производители в рамките на различни програми за развитие на регионите.