Starbucks България изпълни програмата си за реновиране на най-старите кафенета

Световноизвестната кафе верига Starbucks, представена в България от AmRest, откри изцяло обновения си обект в търговски център The Mall София. Това е четвъртият обект на компанията, който е с изцяло нов дизайн и нова още по-приятна атмосфера. Преди това бяха реновирани Starbucks Нансен, Гурко и Paradise Center. Той е разположен на ниво 1 и разполага с търговска площ от 230 кв. м. и 96 седящи места отвън и вътре. Обектът ще бъде отворен за посетители всеки ден от 08:30 до 22:00 часа.
Обновеното кафене следва философията на Starbucks да създава и подкрепя уникалното. Интериорният дизайн е разработен специално за този обект, като акцентът е върху меките тонове, естествените материали, повече пространство и светлина, което напълно кореспондира с нагласите на хора, които искат не толкова да дойдат да си вземат кафе, а да седнат, да общуват, да прекарат приятно време с приятели, с колеги - нещо, което им е липсвало в периода на пандемията. Централно място заема картината-стена, символизираща отглеждането и дългият път на кафето от малкото зрънце до аромата в нашата чаша с любимата напитка.
"2021 година е изключително специална за нас, защото отбелязваме юбилея на веригата Starbucks - 50 години от откриването на първото кафене в Сиатъл. Заведението в The Mall е едно от първите отворени в България и сме щастливи, че вече и то е с нов по-светъл и модерен дизайн. Вярваме, че така ще направим преживяването Starbucks още по-пълноценно за нашите почитатели", заяви Иван Георгиев - регионален мениджър на Starbucks България.
Всички гости на Starbucks The Mall могат да се насладят освен на емблематичните напитки, приготвени с кафе 100% арабика, така и на всички иновативни и сезонни предложения, които се предлагат на глобално ниво. Любителите на ароматната напитка вече с нетърпение очакват датата 7 септември когато в кафенетата ще започне предлагането на легендарните Пъмпкин Спайс напитки.

За Starbucks
Американската верига за кафе Starbucks стартира през 1971 г. в Сиатъл с продажба на кафе, чай и подправки. Днес компанията притежава над 27 хиляди локации в повече от 70 държави. В България тя е представена от AmRest, най-голямата независима компания, оперираща с ресторанти в Централна и Източна Европа. Целта на Starbucks е да предлага кафе с най-високите стандарти за качество, с етично закупуване и отговорни практики за отглеждане. Експертите на компанията пътуват до фермите в Латинска Америка, Африка и Азия, за да изберат най-добрите зърна кафе от вида Арабика, и подчертават техните богати вкусове и аромати чрез специалното изпичане - Starbucks roast. В България първото заведение Starbucks отвори врати през 2008 г. на ул. "Гурко" 62. Днес обектите вече са четиринадесет - осем в София, два в Пловдив, два във Варна и два в Бургас. |