Starbucks® официално откри сезона на Pumpkin Spice Latte – тази година с ново тиквено изкушение в студен вариант – Pumpkin Cream Cold Brew

Новият сезон не може да започне официално за клиентите на Starbucks®, докато в кафенетата не се появи легендарното Pumpkin Spice Лате! Любимата на много почитатели на Starbucks® напитка се завръща и тази година с ново попълнение - студеното Pumpkin Cold Brew със сметана.
Pumpkin Cold Brew е иновативно студено кафе и се прави на малки партиди, комбинирайки хладка вода със смляно кафе, което се накисва в продължение на 20 часа, за да се създаде меко кафе с богат вкус. Cold Brew се допълва с нотка ванилия и се покрива с пяна от тиквен крем. Към тези вкусни съставки се добавя уникален сироп от подправки, а за финал се поръсва с микс от канела, индийско орехче и карамфил за красив и ароматен завършек.

Този сезон Pumpkin Spice Лате предлага много опции за персонализиране! В Starbucks® кафенетата може да го поръчате с алтернатива на млечни продукти по избор (на соева, кокосова, бадемова, овесена основа), както и в студен вариант. Последните проучвания на компанията показват пик на интереса към студените кафета, което наложи предлагането на Студено Pumpkin Spice Лате в менютата.
"Всяка година нашите клиенти с нетърпение очакват завръщането на PSL, знаейки, че от този ден нататък сезона официално е започнал. Вече постигнахме голям напредък в иновациите в студеното кафе и с нарастващия брой наши клиенти, които пият кафето си ледено целогодишно, тази година имаме удоволствието да представим нова студена напитка с тиквен аромат. Съчетавайки два от любимите вкусове на нашите клиенти - емблематичния микс от подправки и освежаващото Cold Brew, всяка глътка Pumpkin Cold Brew със сметана ще достави позната, но все пак изненадваща комбинация.", сподели Мария Феер - маркетинг мениджър Starbucks® за България и Румъния.

Лимитираната есенна мърч серия на Starbucks® ще очарова всички ценители и колекционери. Този сезон колекцията на марката изобилства от тематични цветове и шарки, които със сигурност ще направят разходките с кафе в ръка приятни. Изборът от оригинални керамични чаши и тъмблъри ще изкуши всеки за стилна придобивка! Освен това, всеки донесъл собствена чаша в кафенетата на Starbucks®, ще получи отстъпка от цената на всяка напитка и ще помогне за опазването на околната среда.
Оригиналният PSL и новото есенно меню са достъпни във всички заведения на Starbucks® в България. Намерете най-близкото до вас на сайта на Starbucks®: www.starbucks.bg
Тази есен изненадите за всички Starbucks® любители не се изчерпват само с изкушаващите есенни предложения. Скоро ще бъдат открити две нови локации - в София на площад Славейков и във Варна в Гранд Мол Варна.
За Starbucks®
От откриването си през 1971г., американската верига Starbucks® поддържа високи стандарти за качество, етично закупуване и отговорни практики за отглеждане на кафе. Днес, с повече от 33,000 заведения по света, Starbucks® е лидер в изпичането и предлагането на премиум кафе. В България тя е представена от AmRest Coffee, най-голямата независима компания, оперираща с ресторанти в Централна и Източна Европа.
В България първото заведение Starbucks отвори врати през 2008 г. на ул. "Гурко" 62. Днес обектите вече са четиринадесет - осем в София, два в Бургас, два в Пловдив и два във Варна.
За AmRest
AmRest Holdings SE е най- големият оператор на ресторанти в над 23 държави в Европа с портфолио от водещи в индустрията брандове. AmRest управлява над 2300 ресторанта под франчайзинг марки като KFC, Pizza Hut, Starbucks и Burger King, както и собствени марки като Sushi Shop, La Tagliatella, Bacoa и Blue Frog.