"Ангажиментът на Glovo" стартира в България

На живо
Заседанието на Народното събрание

"Ангажиментът на Glovo" стартира в България

"Ангажиментът на Glovo" стартира в България
София, 19 октомври 2022 г. Glovo, мултикатегорийната платформа, която осигурява достъп на потребителите до разнообразни продукти, ресторанти и услуги, обявява старта на "Ангажиментът на Glovo" в България със серия от инициативи, предназначени да подобрят опита на куриерите, които си сътрудничат с платформата.
За да предостави по-голяма сигурност и защита на куриерите, които използват приложението, Glovo инициира безплатна тренировъчна програма по безопасност на пътя. До края на 2022 г. в нея ще се включат над 100 куриери, които си сътрудничат с приложението в България, съобщават от компанията. С курсовете по безопасност, които са ключов елемент от "Ангажиментът на Glovo", компанията цели да допринесе за положителното развитие на пътната и лична безопасност. 10% от всички куриери на пазарите, на които програмата вече е факт, са преминали курсове за първа помощ и пътна безопасност с цел да се намалят инцидентите на пътя. Glovo въвежда и SOS бутон за куриерското приложение, предоставяйки на куриерите лесен за използване инструмент за повикване на помощ и уведомяване на властите в извънредни ситуации.
За да помогне на куриерите да развият своите професионални умения и да открият нови възможности, Glovo предоставя на всички регистрирани доставчици безплатен достъп до дигиталната платформа G-learning. Там те ще имат на разположение повече от 15 онлайн курсове по маркетинг, IT, бизнес мениджмънт, фотография, личностно развитие и др. От Glovo смятат, че достъпът до широк спектър от знания и възможности ще помогне на куриерите да развият своя професионален път.
Като част от ангажимента си да увеличи привилегиите на куриерите, компанията инициира и програмата "Glovo Club". Чрез нея те ще имат достъп до специални промоции на продукти и услуги, като: резервации за настаняване, отстъпки за покупка на скутери и велосипеди, и много други.
От тази седмица Glovo стартира и предизвикателството "Гуру на доставките", в рамките на което всеки куриер може да получи допълнителен бонус при постигане на определен брой поръчки за период от два месеца. Това е още една възможност за потребителите на куриерското приложение да поддържат мотивацията си и да увеличат приходите си.
"Със стартирането на програмата "Ангажиментът на Glovo" целим да подобрим опита на всички куриери, които използват нашето приложение, като предоставим по-справедливи и безопасни условия, както и повече предимства при работа чрез платформата. Това е само началото на програмата и нашата мисия е да продължим да развиваме "Ангажиментът на Glovo" още повече, като постоянно добавяме нови възможности. Glovo е първата компания в сектора, която стартира подобна програма, като целта ни е да въздействаме положително на всички куриери. Чрез създаването на добра практика искаме да насърчим и други компании да възприемат подобни стандарти", коментира Александър Йорданов, генерален мениджър на Glovo България.
Glovo стартира програмата "Ангажиментът на Glovo" преди една година като част от мисията си да подобри условията за куриерите, които си сътрудничат с платформата. От началото през октомври 2021 г. повече от 17 000 куриери в Полша, Мароко, Грузия, Казахстан, Хърватия и Черна гора вече се възползват от "Ангажиментът на Glovo", което представлява почти една четвърт (23%) от всички куриери, които си сътрудничат с приложението Glovo в световен мащаб. В момента програмата стартира в Босна и Херцеговина, Гана, Кения, Киргизстан, Сърбия и България. До края на годината се очаква ангажиментът да обхване над 22 000 куриери. "Ангажиментът на Glovo" е оказал положително въздействие върху работата на куриерите и е повишил безопасността. До края на 2023 г. Glovo планира да въведе програмата на всички свои пазари.
За Glovo:
Glovo е иновативно мултикатегорийно приложение, което свързва потребители, бизнеси и куриери, предлагайки услуги по поръчка от местни ресторанти, магазини и супермаркети, аптеки и търговски обекти. Визията на Glovo е да предостави на всеки лесен достъп до всичко в града, така че клиентите да могат да получават каквото, когато и където искат. Компанията е основана през 2015 г. в Барселона и оперира в 25 държави в Европа, Азия и Африка.