Абонаментната услуга eMAG Genius набира популярност сред онлайн купувачите

|
Абонаментната услуга eMAG Genius стартира в България преди 6 месеца с безплатен пробен период от половин година (но за не повече от 10 поръчки в eMAG и Fashion Days) и за това време вече доказа множеството си предимства за клиентите на 2 платформи (eMAG и Fashion Days). До момента над 230 000 клиенти са активирали Genius и се радват на възможността да правят покупки с опции за удобна и безплатна доставка, както и да се възползват от редица предимства и специални оферти. От старта на услугата над 4 милиона продукти, маркирани с Genius, над прага за безплатна доставка с easybox, са активни на платформите. А само за миналата седмица (07-13 октомври) е имало 145 819 eMAG Genius Deals оферти.
Общите спестявания на абонатите на Genius до момента възлизат на над 3 000 000 лв., натрупани от безплатни доставки и спестявания от Genius Deals оферти. Клиентът с най-много спестявания е успял да спести 3684 лв. от активирането на абонамента Genius, а този с най-много поръчки в eMAG и Fashion Days е направил 172 поръчки.
eMAG Genius абонаментът стартира с национално покритие и до момента поръчки Genius са направени от 2344 населени места в страната. Услугата се разраства заедно с мрежата на Sameday от автоматизирани шкафчета за колети - easybox, които правят възможно поръчките да се вземат удобно от над 800 шкафчета.
"За нас нарастващата популярност на абонаментната услуга Genius е ясен индикатор, че услугите и продуктите, които предлагаме, наистина отговарят на нуждите и изискванията на съвременните клиенти. Тези, които използват Genius, могат да се възползват от безплатна и приоритетна доставка и ексклузивни оферти, като по този начин спестяват време и пари. Всички значителни инвестиции и иновации, направени от eMAG на групово ниво, са предназначени да подкрепят клиентите, така че те да могат да се доверят, че техните нужди са внимателно обмислени и да разполагат с решения, предоставящи им първокласно изживяване при онлайн пазаруване, съобразени до последния детайл," казва Силвиу Гугуи, управител на eMAG България.
Genius е смарт решение за електронна търговия не само за клиентите, но и за eMAG Marketplace търговците. Присъединяването към програмата им дава директен достъп до лоялна база клиенти, които постоянно търсят ексклузивни сделки, а процентът на конверсия на продуктите, включени в програмата Genius, е средно два пъти по-висок (увеличение на конверсията за юли 2024 г.), така че търговците, които използват Genius, отчитат по-високи продажби за продуктите, които са включили.
Топ 10 категории по брой поръчки с Genius
- Пелени
- Пране и грижа за дрехи
- Бебешки кърпички
- Калъфи, държачи и щипки за мобилни телефони
- Безжични слушалки
- Прахосмукачки
- Строителни комплекти
- Аксесоари за електрически четки за зъби и иригатори
- Почистване на кухня
- Дамски спортни обувки
За eMAG
Основана през 2001 г. в Румъния, eMAG е водеща платформа за онлайн търговия на дребно с дъщерни дружества в България и Унгария. В продължение на над 20 години компанията постоянно инвестира в услуги, базирани на технологии, които помагат на клиентите да спестят време и пари.
На платформата на eMAG в България се предлагат повече от 6 250 000 артикула от различни категории, включително смартфони, джаджи, телевизори, лаптопи, домакински уреди, продукти за бебета и играчки, стоки за дома и градината, за красота и лична грижа, за автомобила, мода и спорт; над 250 000 от продуктите на платформата се предлагат от eMAG и над 6 000 000 от над 9 000 Marketplace търговци. eMAG.bg е шопинг дестинация, предлагаща удобно пазаруване чрез възможност за доставка до различни точки за получаване (куриерски офиси, шоуруми, easybox), с множество опции за плащане (онлайн, потребителски кредит, наложен платеж) и удобно мобилно приложение. www.emag.bg