Dentsu EMEA обявява клиентски ориентирана реорганизация на своята структура, с цел повишаване на конкурентоспособността

|
Днес dentsu EMEA обяви нова клиентски ориентирана реорганизация на своята структура, която да подкрепи целта на региона към устойчив растеж и конкурентоспособност. Под ръководството на Андре Андраде, Главен изпълнителен директор на dentsu EMEA, промяната предвижда обединението на клъстерите DACH и CEE в единен клъстер за Централна Европа и назначаването на Славомир Степнйевски за Главен изпълнителен директор на dentsu Целтрална Европа и Полша. Досегашният главен изпълнителен директор на DACH, Карин Цимерман, ще поеме новата роля на BX президент, като същевременно ще продължи да развива ключовите за региона си клиенти.
Главният изпълнителен директор на EMEA Андре Андраде заяви: "Реорганизираме бизнеса си в Европа, Близкия изток и Африка, за да гарантираме, че сме стратегически позиционирани за разширяване на мащаба и за по-добро обслужване на нашите клиенти чрез по-интегриран модел на работа, който ще осигури на клиентите ни по-лесен достъп до пълния спектър от възможности и експертиза в различни комуникациони области. Разширяването на BX-линията в ЕМЕА представлява значително развитие на настоящото ни пазарно предлагане и ще осигури на нашите клиенти истински партньор за растеж и трансформация извън традиционната рекламна агенция. Огромни поздравления за Славомир и Карин за новите им роли - техният колективен опит в областта на медиите, творческите решения, CXM и ориентираната към клиента бизнес трансформация ще осигури силно ново предложение и ускоряване на растежа за нашия регион."
Славомир Степнйевски е опитен лидер с над 30-годишен опит в индустрията. През 1996 г. той основава една от първите полски интерактивни агенции - Hypermedia. През последните пет години Степнйевски ръководи клъстъра за Централна и Източна Европа, включващ осем пазара, включително Полша. По време на неговия мандат клъстърът постига забележителен растеж в условията на предизвикателен геополитически период за региона. През 2022 г. dentsu Полша е избрана за рекламна група на годината от редакцията на Media & Marketing Polska, а самият Степнйевски е носител на редица награди в бранша, включително "Лидери на утрешния ден" на института ICAN през 2021 г.
Степнйевски, главен изпълнителен директор на dentsu за Централна Европа и Полша, заяви: "Новият клъстер в Централна Европа е стратегическа стъпка напред, която ни позволява да отговорим по-добре на нуждите на клиентите и да стимулираме растежа в региона. Прозрачността, сътрудничеството и отчетността ще бъдат в основата на нашия успех, позволявайки ни да работим като единен екип - независимо от географията, марката или експертната област. Обединяването на силните страни на двата клъстера ни дава възможност да използваме най-доброто от всеки от тях. Съчетаваме мащаба и експертния опит в областта на CXM на региона на DACH, които са от решаващо значение за развитието на клиентите, с енергията, адаптивността и отношението "всичко е възможно", които определят философията на Централна и Източна Европа. Това уникално съчетание на умения ни позволява да се фокусираме не само върху това да бъдем ориентирани към клиента, но и да подкрепяме благосъстоянието и растежа на нашите екипи, създавайки пространство, в което те могат да се развиват и да постигат целите си. Хармонизирането на нашия оперативен модел и засилването на трансграничното сътрудничество ще осигурят огромна стойност - не само за нашите клиенти, но и за нашите хора и dentsu като цяло. Вярвам, че заедно можем да открием нови възможности, да постигнем осезаеми резултати и да изградим бъдеще, основано на доверие, развитие на талантите и положителна енергия. Тази стъпка е нещо повече от интеграция - това е покана за съвместно изграждане на общия ни успех."
Карин Цимерман носи повече от 20 години опит в управлението на марки, консултацята и бизнес трансформацията, ориентирана към клиента. Тя ще изгради регионалната общност на dentsu EMEA от специалисти в областта на BX, които ще създават интегрирани възможности и решения, съсредоточени върху решаването на най-големите стратегически предизвикателства за бъдещето на нашите клиенти, верни на обещанието на dentsu за иновации с цел въздействие.
BX е ключов инвестиционен приоритет за dentsu в световен мащаб, а богатият опит на Цимерман я поставя в най-добрата позиция да ръководи тези усилия в EMEA. Тя успешно стартира първия BX екип извън dentsu Япония и изгради високоефективно предложение за интегрирани решения, което се превърна в най-бързо развиващото се предимствто на DACH. Под нейно ръководство DACH се превърна в интегриран клъстер и показа силна ориентация към клиента и високи резултати на удовлетвореност.
Степнйевски и Цимерман инициираха тясно сътрудничество между двата клъстъра през 2024 г. като истински символ на философията one dentsu, one EMEA. Тези нови назначения са кулминацията на пълното разрастване на двата клъстера под ръководството на Степневски и перфектното използване на надеждните и доказани умения на Цимерман в областта на BX и клиентските решения.
Карин Цимерман, президент на BX EMEA, заяви: "Чрез BX-структурата си dentsu се превръща в истински бизнес партньор за интергрирани решения за своите клиенти, способен да решава техните бизнес предизвикателства. Моята страст е да изведа BX отвъд DACH на следващото ниво, като използвам японския ни опит и иновациите в тази област. Обслужването на клиентите ни с интегрирания, единен подход на dentsu осигурява иновативни стратегии с осезаемо бизнес въздействие. Ще си партнирам с нашите ключови клиенти, за да им осигурим конкурентно предимство за растеж и устойчивост на разходите чрез сигурни и експертни комуникациони решния."
Промените ще влязат в сила от 1 януари 2025 г.
За dentsu
Dentsu е интегриран партньор за растеж и трансформация на водещи компании в световен мащаб. Основана през 1901 г. в Токио, Япония, и понастоящем с офиси в над 145 държави и региони, компанията има доказан опит в насърчаването и развитието на иновации, като обединява професионализма на своята глобална мрежа от водещи ковмуникационни марки, за да разработва въздействащи и интегрирани решения за растеж на своите клиенти. Dentsu предоставя решения за цялостна трансформация на преживяванията (EX), като интегрира услугите си в областта на медиите, CXM и творческите решения, а начинът ѝ на мислене за бизнес трансформация (BX) разширява границите на възможностите и устойчивия растеж за марките, хората и обществото.
Dentsu, Innovating to Impact.
За повече информация: