"Топлофикация" дава справка на купувачите дали продавачите на жилища са си платили парното
Клиентите на столичната "Топлофикация" могат получат от експертите на дружеството съвети при покупко-продажбата на топлофицирани жилища.
Всеки, който иска да купи апартамент с централно парно, има възможност да провери дали продавачът на жилището е платил всички сметки и дали няма заведено съдебно дело за просрочени задължения към "Топлофикация". Дружеството изпраща на клиентите си ежемесечно съобщение с информация за размера на просрочените задължения. Купувачът трябва да изиска съобщението за последния месец преди сделката, който удостоверява, че задълженията са изплатени.
От "Топлофикация" съветват в предварителния договор за покупко-продажба като отделна клауза да бъде включено споразумение за уреждане плащанията на просрочените сметки. В случай, че сделката с жилището се извършва по време, когато все още не е пристигнала изравнителната сметка за изминалия отоплителен сезон, старият и новият собственик трябва да подпишат и заверят пред нотариус споразумителен протокол, който задължава един от двамата с плащането на годишната изравнителна сметка.
Клиентите могат да се запознаят с общите условия за продажба на топлинна енергия за битови нужди от "Топлофикация" във всички центрове за обслужване и каси на дружеството, както и на сайта www.toplo.bg
Имиджмейкър "Топлофикация" обяви обществена поръчки за ПР агенция и избра "Валком 63" заради най-ниска цена. От дружеството изтъкват, че компанията е избрана и защото е работила по кризисния ПР на "Софийска вода". От концесионера отрекоха, съобщи в. "Дневник". Според "Стандарт" цената на поръчката е 20 хил. лева. От началото на юли "Валком 63" работи усилено по стратегия за потушаване на скандалите около парното и вдигане на рейтинга му сред обществото. Фирмата е работила и за "Икуест", "София Сити Център", "Болярка-Мел инвест" и "Лев инс". |