"Топлофикация" дава справка на купувачите дали продавачите на жилища са си платили парното

"Топлофикация" дава справка на купувачите дали продавачите на жилища са си платили парното

Клиентите на столичната "Топлофикация" могат получат от експертите на дружеството съвети при покупко-продажбата на топлофицирани жилища. 
Всеки, който иска да купи апартамент с централно парно, има възможност да провери дали продавачът на жилището е платил всички сметки и дали няма заведено съдебно дело за просрочени задължения към "Топлофикация". Дружеството изпраща на клиентите си ежемесечно съобщение с информация за размера на просрочените задължения. Купувачът трябва да изиска съобщението за последния месец преди сделката, който удостоверява, че задълженията са изплатени.
От "Топлофикация" съветват в предварителния договор за покупко-продажба като отделна клауза да бъде включено споразумение за уреждане плащанията на просрочените сметки. В случай, че сделката с жилището се извършва по време, когато все още не е пристигнала изравнителната сметка за изминалия отоплителен сезон, старият и новият собственик трябва да подпишат и заверят пред нотариус споразумителен протокол, който задължава един от двамата с плащането на годишната изравнителна сметка.
Клиентите могат да се запознаят с общите условия за продажба на топлинна енергия за битови нужди от "Топлофикация" във всички центрове за обслужване и каси на дружеството, както и на сайта www.toplo.bg
 
Имиджмейкър

"Топлофикация" обяви обществена поръчки за ПР агенция и избра "Валком 63" заради най-ниска цена. От дружеството изтъкват, че компанията е избрана и защото е работила по кризисния ПР на "Софийска вода". От концесионера отрекоха, съобщи в. "Дневник".

Според "Стандарт" цената на поръчката е 20 хил. лева. От началото на юли "Валком 63" работи усилено по стратегия за потушаване на скандалите около парното и вдигане на рейтинга му сред обществото. Фирмата е работила и за "Икуест", "София Сити Център", "Болярка-Мел инвест" и "Лев инс".