E-branding

За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, трябва да влезете в профила си или да се регистрирате. Вход | Регистрация
За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, влезте в профила си.
Коментари (9)
  1. Подредба: Сортирай
  1. 1 Профил на коментатор
    *****
    Неутрално

    Не разбирам целта на статията, но имам едно корекция - скина на ЦСКА беше на АБВ ICQ (местната версия), а не на ICQ!

  2. 2 Профил на capital-sciant
    *****
    Неутрално

    ндам. госпожа радичева като цяло пуска едно търсене в гугъл:
    "e-branding", отбелязва първия и втория сайт съдържащи тази ключова дума, минава през wikipedia.org... след което съшива с бели шрифтове една статийка за дневник или капитал и ето ти статия с маркетингова/продажби/реклама/стратегии насоченост.

    и аз съм го правил и знам, че в нашите вестници и списания публикуват почти всичко. дори с минимална или никаква редакция правил съм си тестове, за да проверя знанията на редакторите...
    йок!

    и това съм го тесвал в студентските си години, когато като некадърен "журналистин" списвах статийки (мат'риалчета) за Капитал, Банкер, Пари, ПариПлюс, PC World, ComputerWorld. за други не се сещам...

  3. 3 Профил на Pavlin
    *****
    Неутрално

    Хм, тези текстове не минават ли през коректор или поне през някой, който знае кога се пише пълен член (като например в " да се наложи брандинга.", но не само)?

    По същество - "Google gadgets" са плъгини за Google Desktop, който си е самостоятелна програма и не виждам какво общо има с (ко)брандинг.
    Изобщо от статията не става ясно какво е брандинг и ко-брандинг. А и каква е разликата между тях (ако евентуално има, ако не - пояснение защо се подменя вече популярен термин). Защото примерът с ICQ е именно за ко-брандинг - съвместно съществуване на марките ICQ, Vivatel и ЦСКА.
    Изобщо статията би била приемлива за в-к "Телеграф" или "Труд", но за "Дневник" е просто недопустима - истински "брандоубиец".

  4. 4 Профил на Ivan
    *****
    Неутрално

    Principno mi e interesno kakva e srednata cena za brandirane izchislena na 1000 impresii? Interesno mi e da sravnia s baner reklamata. Bih izpolzval brandinga kato forma na reklama. Dobra idea... i statiata mi haresa.

  5. 5 Профил на Димитър Симов
    *****
    Неутрално

    Брандинг означава създаване на име сред клиентите. Име не се създава с реклама, а с добри, качествени, удовлетворяващи, ползваеми услуги и продукти. Гугъл имат силен бранд (марка), защото имат услуга, която удря точно в целта - обслужва точно определени нужди на милиони хора по най-простия и ненатрапчив начин.

    А от банери полза почти никаква. Плащането за реклама чрез банери в Интернет е загуба на пари. Потребителите много бързо развиват банерна слепота, сиреч, научават се да не обръщат внимание на мигащите, святкащи и мърдащи каренца. Ако някой има нужда от доказателство да погледне същия този Гугъл, за който вече споменах - там няма банери.

  6. 6 Профил на Про
    *****
    Неутрално

    Уважаеми г-н Симов, ако знаехте само как ме разсмяхте с Вашето изказване... Замислете се само какво казвате всъщност? И казвате ли нещо въобще?
    Интернет е уникален медиен канал и като предоставя почти неограничени възможности на маркетолозите да избират начини да пренасят своите послания. А истината винаги е била в интегрираността на посланията.
    Но, разбира се, 'експерти' като Вас и почти всички останали кометирали в тази секция, винаги ще се намират и с шума си ще се опитват да заглушат малкото професионалисти в тази страна, които имат какво да кажат. Не зная г-жа Радичева кога и какво е завършила, но виждам в нета нещата, които Вивател прави. И ако тя ръководи всичко това, с нетърпение очаквам следващата нейна статия, защото очевидно е, че е от малкото на брой хора в БГ, които имат опит.

  7. 7 Профил на ??
    *****
    Неутрално

    Уважаеми Про,
    Вие да не би да сте от Вивател?
    Очевадно е колко са плоски разсъжденията на г-ца Радичева и колко непрофесионално са написано статиите и.
    Само човек, който нищо не разбира от тази материя ,може да каже 4е това моми4е е професионалист.
    Смешно е!

  8. 8 Профил на До "от ??"
    *****
    Неутрално

    Човече, що първо не се научиш да пишеш правилно на български, а след това да спам-ваш форумите??

  9. 9 Профил на Апостол Апостолов
    *****
    Неутрално

    Във всеки добър курс по Интернет маркетинг ще откриете заключението, че банерът, па бил той и "флаш", е отживелица от миналия век. Нещо повече- много експерти дори твърдят, че той е контрапродуктивен.

    Апостол Апостолов,

    www.Pisaneto.com





За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, трябва да влезете в профила си или да се регистрирате. Вход | Регистрация
Loading…
Loading the web debug toolbar…
Attempt #