Идва неизбежната реклама

В момента нововъведението, предназначено за британската ITV, се тества в нюз стриймовете на сайта на телевизията
Телевизионните зрители, които предпочитат да сменят канала по време на рекламната пауза, скоро ще бъдат доста затруднени да избягват досадните клипове, тъй като те ще вървят едновременно с филмите и шоупрограмите. Началото на "революцията" може да бъде сложено с иновативен софтуер за автоматично позиционирана реклама на калифорнийската компания "Кийстрийм", който разпознава чистите пространства в картината (синьо небе, бели стени и т. н.) и излъчва на техния фон рекламни спотове.
Преди да бъде приложена в телевизията, новата рекламна технология трябва да получи одобрението на британския медиен регулатор Ofcom и на Агенцията за рекламен стандарт. |
В момента нововъведението, предназначено за британската ITV, се тества в нюз стриймовете на сайта на телевизията и ако се приеме положително от потребителите, ще влезе в употреба и на телевизионния екран. Технологията дори позволява апетитни за маркетолозите екстри, като вкарване в рекламата на препратка към сайтовете на компаниите-рекламодатели.
Технологията има голям потенциал. Ако в дадена програма има достатъчно дълга и подходяща сцена, това ще ни дава възможност да вкараме в нея и реклама. Естествено, това няма да се прави в по-напрегнатите моменти, коментира ръководителят на направление "Бъдещи технологии" в ITV Саймън Фел.