Рекламиада 2008 отличи бранда LEKI

Забавният клип на Балканска скара LEKI се състезаваше в традиционно най-тежката категорията – телевизионна реклама на стоки. В нея попадат предложенията на едни от най-големите рекламодатели в България, които много разчитат на ТВ рекламата като комуникационен канал и сериозно инвестират в нея. Изключително критичното жури на фестивала обаче прегледа внимателно всички кандидатури и определи рекламата на Балканска скара LEKI за единственото предложение, което заслужава внимание. Така, от 17-те заявени реклами, само тя бе допусната до финала и спечели заслужена награда. Имайки предвид броят на рекламодателите в бранша и голямата конкуренция сред тях за вниманието на аудиторията, този успех вдъхва самочувствие на маркетинговия екип на БЕЛЛА България. Той е показателен както за възходящата линия, която следва компанията, така и за усета, който тя демонстрира към съвременните тенденции в рекламния.
Отличеният клип е изготвен от Lowe Swing Communications, по поръчка на БЕЛЛА България (www.bella.bg). Самата реализация е поверена на SIA Advertising. Той обединява три различни варианта, в които репортер, разбрал за тайнствената и вкусна балканска наденица, обикаля Балкана и последователно интервюира овчар, баба и дървар, които моли да разкрият рецептата за нея. Духът на загадъчния и чист български Балкан, обаче, като пазител на тайната рецепта за ароматната наденица заглушава чрез различни природни сили всеки опит на добродушните балканджии да разкрият майсторската рецепта за приготвяне на наденицата и тайнството на съчетаване в продукта на ароматни балкански подправки. Така героите, с помощта на природата съумяват да оставят неразкрита рецептата за приготвяне на вкусна домашна скара. Защото, както става известно в края на рекламата, Балканът винаги пази своите тайни.
Получената награда е поредната оценка на марката LEKI за нейната ефективна маркетингова и пазарна политика. LEKI получи заслужено признание за доверието на потребителите, както и неопровержимо доказателство за своята популярността – той беше включен в класацията на в. Пари за най-влиятелните марки в България за годината.
Още за БЕЛЛА България:
be%d1%82%d0%bb%d0%b8%d1%87%d0%b8-%d0%b1%d1%80%d0%b0%d0%bd%d0%b4%d0%b0-leki/