Йес, бейби! Остин пак е тук!
Нелепата история за детектива със свръхсексуално поведение и още по-неприлични помисли и изразни средства продължава да шества по големите екрани вече трети сезон. Поредицата, придобила знаковата характеристика на анти-Бонд пародия, искрено забавлява северноамериканската публика от 1999 г. насам и предизвиква откровения естетски потрес на европейските киномани. И докато онази серия с Елизабет Хърли поне носеше що-годе цивилизован дух, лавата от безсмислие, която продължи да залива салоните и след това, успя да елиминира "вредното влияние" и да върне нещата в чисто финансовото им русло. С други думи, за Austin Powers in Goldmember е допустимо и логично да се говори само ако се прокарва паралел с цифровите постижения на останалите летни премиери или пък се извежда класация на най-безумния водач в класацията през последните години. Така или иначе, експертите си позволяват да сравняват изсмуканото от лулата на хипи поколението творение с уикенд-приходи $76.6 милиона с миналогодишния лидер в юлския боксофис "Планетата на маймуните". Единствената логика в подобно упражнение е тоталният наивитет, с който се характеризират и двете продукции. Останалото се дължи на непоносимата жега, горските пожари и отпуските. Но тях ги има всяка година.
Онова, което не би могло да се види често, е превъплъщението на Кристофър Уокън ("Пророчеството") в ролята на зъл банкер в другото попълнение в класацията, полуанимацията The Country Bears. След "Мравки" от 1998 г. това е второто участие на мрачната звезда от Куинс, Ню Йорк, в проект с нещо като детски, нещо като зрял сюжет. В реализацията му партнира Хейли Джоуел Осмънд ("Шесто чувство"), а визията е осигурена от магьосника Майкъл Харбър, познат на широката публика с "Досиетата Х", "Машината на времето" и "Единственият". За уменията на целия екип филмът беше възнаграден с пета позиция в уикенд-класацията и скромните приходи от $5.3 милиона.