Бижутерията на Chaumet вече е в България
Chaumet е символ на луксозния вкус. Бижутата и часовниците от марката излъчват разкош дори когато са напълно изчистени като дизайн. Бижутерската къща е в категорията на другата легенда във френската бижутерия - Cartier. Цените на изделията Chaumet започат от 600 евро, като трудно може да се постави горна граница. Марката е много популярна в Европа и все още не толкова известна в САЩ. В момента разширява пазарите си по посока на Япония и Изтока.
Историята на бижутерската къща започва през 1780 г. в световния център на лукса и модата - Париж. Неин създател е Мари-Етиен Нито, който заради добрата си репутация и талант е назначен за официален бижутер на Наполеон. Негови клиенти са кралски особи, аристократи и заможни личности - дукеса Дьо Бери, семейството на крал Луи Филип, кралица Виктория, руският княз Анатоли Демидов.
От 1999 г. Chaumet е в групата на Луи Вютон-Мое Енеси, световен лидер в производството на луксозни стоки. В най-новите си колекции Chaumet не обръща гръб на класиката и я съчетава с модерния изчистен дизайн. Една от последните линии на марката е колекцията Anneau. Тя е от бяло и жълто злато или платина, декорирани с малки скъпоценни камъчета - сапфири в нежни тонове, диаманти Интересни са комбинациите на благородните метали с абаносово дърво, както и висулките с диаманти на копринени връзки. Най-скъпият пръстен в магазина е именно от тази колекция в линията "Зърна от хайвер" и струва 7100 евро.
В столичния бутик може да се види и най-актуалното в момента - съчетанието на стомана с диаманти и черна гумена каишка в часовниците от линията Class One. Цената на модела, представен в магазина, е 7900 евро.
Тази седмица в бутика ще пристигнат и две нови колекции, които могат да бъдат подходящ коледен подарък, каза Ирина Василева.