"Хилтън" излиза с изисквания към агентите за онлайн резервации

"Хилтън" излиза с изисквания към агентите за онлайн резервации

Хотелската верига "Хилтън" обяви, че ще работи само с агенции за онлайн резервации, които спазват точно определени изисквания, писа вестник "Файненшъл таймс". "Хилтън" настоява партньорите й, извършващи резервации през интернет, да публикуват информация за комисионата си, както и цените на всички свободни стаи в хотелите от веригата, а не само на избрани такива. Целта е да бъдат промоцирани всички оферти на "Хилтън", а не онези, които носят най-голяма печалба за посредника. Агенциите, които откажат да подпишат споразумение с "Хилтън" по новите условия, няма да бъдат допуснати да работят с хотелите от веригата, посочва "Файненшъл таймс". Подобен договор вече е сключен с компанията Lastminute.com, която за тази година очаква да направи над 6 млн. онлайн резервации за нощувки.

"Хилтън" е втората хотелска верига след "Интерконтинентал", която затяга изискванията към интернет агентите си. "Интерконтинентал" реши по-рано да не работи повече с "Експедиа" (Expedia), тъй като компанията не спазвала условията на веригата. От друга страна, хотелските групи предпочитат клиентите да правят резервации и плащания през собствените им интернет страници, отколкото през агенти, подчертава "Файненшъл таймс". "Хилтън" например прави по около 3000 резервации на ден през сайта си, но се надява да увеличи този брой. На интернет страницата www. hilton.com могат да се извършват и онлайн резервации за софийския хотел от веригата - "Хилтън София".

В международната верига "Хилтън" влизат над 500 хотела в цял свят, които разполагат с над 147 000 стаи. ()