Железопътна линия
Дизайнерът Кристиян Лакроа представи новите униформи за служителите на държавните френски железници. Изборът му е съвсем естествен, като се има предвид, че през 2005 г. той създаде и интериора на купетата на високоскоростния влак Те Же Ве. Тогава Лакроа изненада всички с нетипични за железниците цветове: за икономичната класа дизайнерът разигра яркочервено и лилаво, за бизнес класата съчета ябълково зелено и сиво. Сега в униформите е комбинирал всички тези цветове, липсва само зеленото - костюмите са строги и сиви, а шикът идва от акцентите в лилаво и червено. През 30-те и 40-те униформите за транспортните институции много са напомняли военните, но през 60-те и 70-те се налага традицията униформите да се мислят от най-големите имена в света на модата. Диор работи за скандинавските авиолинии, Баленсиага - за "Ер Франс", Валентино и Ралф Лорен за TWA. През 2005 г.
Кристиян Лакроа стана автор и на униформите на "Ер Франс", като изработи аксесоарите до най-малкия детайл - от палтата до червените кожени ръкавици, шапките и шаловете (преди това компанията е работила с Диор и Баленсиага). Екипажът на "Бритиш еъруейз" са с дизайн на звездата на "Живанши" Джулиън Макдоналд. Впечатляващи са униформите и на дамския екипаж на "Къриън еър" - в изумруденосиньо и с панделки, които напомнят клечките за храна, като за пръв път в историята на компанията в женската униформа са включени панталони - всички това по идея на Джанфранко Фере. Пиер Балмен е автор на прословутите униформи на сингапурските линии, които максимално се доближават до традиционните носии, ушити от специална материя с техниката на батика. Оттогава стюардесите стават известни като "сингапурските момичета". Въздушната индустрия все повече обръща внимание на естетиката - интериора на кабината, приборите за храната, фирмените знаци. И все пак най-важни за бранда на компанията и изобщо за корпоративната визия си остава униформата на екипажа.