Кийт Ричардс стана лице на Louis Vuitton

Кийт Ричардс стана лице на Louis Vuitton

<em>Китаристът на &quot;Ролинг стоунс&quot; Кийт Ричардс пред обектива на известната модна фотографка Ани Лейбовиц</em>
Китаристът на "Ролинг стоунс" Кийт Ричардс пред обектива на известната модна фотографка Ани Лейбовиц
Китаристът на "Ролинг стоунс" Кийт Ричардс е новото рекламно лице на френската марка за луксозни чанти и аксесоари Louis Vuitton. С ангажирането на музиканта марката продължава рекламната си кампaния The art of travel, или "Изкуството да пътешестваш". Известната модна фотографка Ани Лейбовиц му е направила фотосесия по време на едно от тези пътешествия, която според Louis Vuitton е невъзможно да бъде описана с думи.
През 2007 г. в рекламните фотосесии се включиха Михаил Горбачов, Катрин Деньов, тенисистите Андре Агаси и Щефи Граф. Популярни актриси и модели като Скарлет Йохансон, Наоми Кембъл, Дженифър Лопес, Клаудия Шифър и Ева Херцигова също са били лица на известната марка.
Сега към компанията от знаменитости се включва и китаристът Кийт Ричардс, а от Louis Vuitton обясняват избора си така: "Лицето му е познато не само на тези, които сега са на 65 и са израснали с музиката на "Ролинг стоунс", но и на двайсетгодишните хлапета." От компанията съобщават, че в новите епизоди на The art of travel ще се появи и 42-ят президент на САЩ Бил Клинтън, актрисата Натали Портман и Нелсън Мандела.
Марката Louis Vuitton носи името на създателя си - дизайнерът Луис Вютон, който започва да произвежда куфари в Париж през втората половина на XIX век. Сто години по-късно продуктите с подписа на Vuitton са символ на качество по целия свят и са високо ценени в модния свят. Моделът на Louis Vuitton - Monogram Canvas, се смята за първия дизайнерски продукт на марката, създаден през 1896 г. с цел да се предпази от имитации. Днес обаче Louis Vuitton е една от най-подправяната марка в модната история и едва малко над 1% от всички Louis Vuitton продукти не са фалшиви.