"Прада" ще разкаже във филм новия си парфюм

"Прада" ще разкаже във филм новия си парфюм

Италианската модна къща Prada стана поредният бранд, който обвърза рекламната си стратегия с киното. Последният продукт на фирмата е мъжкият парфюм Infusion d'Homme. Вместо да го представи с красив мускулест мъжкар, прегърнат от още по-красива жена, "Прада" предпочете изкуството. Засега то се състои от девет късометражни филма, които вече са качени на сайта на фирмата.
Деветте филма ще бъдат редактирани от носителя на "Оскар" Пиетро Скалия, работил за "Американски гангстер" и "Блек Хоук", и през септември ще бъдат представени заедно с пускането на новото ухание.
Това ще представлява филм, събрал есенцията от деветте. За проекта "Прада" е поканила 9 млади режисьори от цял свят със задачата да дадат визуалната си представа на уханието или да го разкажат с някаква история. "Харесахме идеята да накараме света да види и да чуе историята на една миризма, казва Томазо Гали, шеф на рекламния отдел на фирмата. Идеята с филмчетата напълно отговаря на стратегията на марката в последно време да избягва клишетата в рекламите и да се обърне към киното.
Известно е, че "Прада" е един от спонсорите на филмовия фестивал във Венеция. В хит се превърна и 4-минутната анимация Trembled Blossoms, представена на седмицата на модата в Ню Йорк през февруари.