Сури, Апъл и Шайло: диктаторките на бебешката мода

На живо
Заседанието на Народното събрание

Сури, Апъл и Шайло: диктаторките на бебешката мода

Има цяла индустрия от жълтите списания и блогове, които ни държат в течение какво точно има в гардероба на звездите, какви марки носят и в кои магазини пазаруват, коментира вестник "Уолстрийт джърнъл."
Но това не е достатъчно за маниаците, копиращи лайфстайла на звездите. Най-новата мода е издокараш детето си като Шайло Джоли-Пит, дъщерята на Брад и Анжелина, Сури Круз, отрочето на Том и Кейти, или дъщерята на Гуинет Полтроу - Апъл Мартин. Според изданието причините за това подражателно поведение и неговата поява точно в този момент не са съвсем ясни. Дали защото холивудските звезди в днешно време имат повече деца? Истина е, че доста голям брой холивудски примадони забременяха почти едновременно и дори и не се опитват да скрият от медиите най-личните аспекти от семейния си живот.
Друга причина вероятно е бейби бумът в Щатите. През 2006 са родени 4.3 млн. бебета, най-голямата бройка от 1961 досега. Резултатът: продажбите на дрехи за деца до три години скочиха с 11.2 процента през 2007, показват данни на компанията за маркетингови проучвания NPD Group.
Антоанета Колинс, 26-годишна секретарка в Дейтън, щата Охайо, споделя за изданието, че се втурнала по магазините веднага щом видяла снимки на Кингстън Росдейл, двегодишния син на певицата Гуен Стефани и Гавин Росдейл, с интересни чорапки в камуфлажен десен.
Модерните баби вече се подготвят за появата на внуци с внимателно прелистване на списания и изрязване на снимки, на които децата на известни личности носят някоя симпатична дреха или аксесоар. После обикалят магазините, за да търсят същия модел детска количка като тези, бутани от Гуинет Полтроу или Кортни Кокс в снимки на списание US Weekly например. Моделът, популяризиран от двете актриси, е Bugaboo с цена, достигаща до 899 долара с всички екстри.
"През 90-те години всички искаха да знаят каква марка дамска чанта носи най-новата холивудска звезда", коментира за изданието Джанис Мин, главен редактор на US Weekly. "Сега читателите се интересуват каква е количката, която Наоми Уотс е купила за детето си." Блогът celebrity-babies.com разкрива,че синът на Уотс, Саша, се вози в модела Strider 3 Steelcraft.
Сайтът привлича над 10 млн. посетители месечно със снимки на известни личности и техните отрочета, като информира в детайли кой каква марка носи на съответната снимка и предлага хиперлинк към магазини, където простосмъртните могат да си напазаруват същите дрехи и аксесоари за своите деца.
Появата на някоя дреха на сайта може да я превърне в моментален бестселър. Миналото лято Дженифър Катауи, собственик на манхатънски бутик "Бабеста", беше изненадана от внезапната популярност на червения модел тениска на марката Harajuku Lovers. Магазинът продал 16 бройки само за няколко часа. Впоследствие Катаиу вижда в различни списания снимки на Захара Джоли-Пит в същата червена тениска. Бутикът предлагал тениската в няколко цвята, но клиентите се интересували само от тази, с която била фотографирана дъщерята на Анджелина Джоли. Същите снимки се появяват и в celebrity-babies.com.
Основателката на сайта Даниел Фрийдланд казва, че може да познае модела на детска количка само по фрагмент от гумата й, попаднал в папарашка снимка.
Само през миналата година сайтът регистрира 500 000 долара приходи от рекламодатели като "Макдоналдс", "Дженерал мотърс" и "Верайзън".
Дъщеричката на Фрийдланд - Аня, също е станала звезда. Различни компании изпращат на майка й дрехи и аксесоари с надеждата тя да снима Аня облечена с тях и да качи снимките на сайта, обяснявайки кое каква марка е.