Брус Уилис става рекламно лице на водка "Собиески"

Брус Уилис става рекламно лице на водка "Собиески"

Брус Уилис става рекламно лице на водка "Собиески"
Френският гигант "Belvedere S.A." обяви дългогодишно партньорство с киноиконата и продуцент Брус Уилис при промотирането на водка "Собиески". Като част от сътрудничеството Брус Уилис ще се появи в специална рекламна кампания на водката, а също и на подбрани събития в Европа и Китай.
"Когато решавахме кой може да бъде подходящия бранд амбасадор на водка Sobieski, веднага се сетихме за Брус Уилис. Също както Sobieski, Брус е не само изключително успешен, но и неподправен, привлекателен и не е повърхностен", каза Кристоф Трилински, Генерален Директор на Groupe Belvedere
По този повод Уилис коментира, че внимателно подбира продуктите, с които ще се асоциира. "Водка "Собиески" ме впечатли със своето качество, автентичност и достъпност."
Чрез своята кампания "Truth in Vodka" (Истината във водка) "Собиески" подтиква потребителите да се фокусират върху това, което е в самата бутилка – не просто върху сполучливия маркетинг или претенциозната опаковка. Това прямо послание развенчава митовете около скъпите водки и ясно се обръща към потребителите, които носят автентичния дух на истинската водка. Новата кампания с участието на Уилис ще е вълнуващо изпълнение, базирано на тези принципи.
През 2007 "Собиески" е отличена като водка №1 в дегустация на сляпо сред 25 големи международни марки водка, организирано от престижното "La Revue du Vin de France", едно от френските топ издания за вино и алкохол. Водка "Собиески" е обявена за водка № 1 в първа категория на Beverage Testing Institute (BTI) при сляпа дегустация на 108 водки, най-голямото представяне на водки в историята, където печели Златен медал и Награда за най-продаван продукт.