Брус Уилис става рекламно лице на водка "Собиески"

Френският гигант "Belvedere S.A." обяви дългогодишно партньорство с киноиконата и продуцент Брус Уилис при промотирането на водка "Собиески". Като част от сътрудничеството Брус Уилис ще се появи в специална рекламна кампания на водката, а също и на подбрани събития в Европа и Китай.
"Когато решавахме кой може да бъде подходящия бранд амбасадор на водка Sobieski, веднага се сетихме за Брус Уилис. Също както Sobieski, Брус е не само изключително успешен, но и неподправен, привлекателен и не е повърхностен", каза Кристоф Трилински, Генерален Директор на Groupe Belvedere
По този повод Уилис коментира, че внимателно подбира продуктите, с които ще се асоциира. "Водка "Собиески" ме впечатли със своето качество, автентичност и достъпност."
Чрез своята кампания "Truth in Vodka" (Истината във водка) "Собиески" подтиква потребителите да се фокусират върху това, което е в самата бутилка – не просто върху сполучливия маркетинг или претенциозната опаковка. Това прямо послание развенчава митовете около скъпите водки и ясно се обръща към потребителите, които носят автентичния дух на истинската водка. Новата кампания с участието на Уилис ще е вълнуващо изпълнение, базирано на тези принципи.
През 2007 "Собиески" е отличена като водка №1 в дегустация на сляпо сред 25 големи международни марки водка, организирано от престижното "La Revue du Vin de France", едно от френските топ издания за вино и алкохол. Водка "Собиески" е обявена за водка № 1 в първа категория на Beverage Testing Institute (BTI) при сляпа дегустация на 108 водки, най-голямото представяне на водки в историята, където печели Златен медал и Награда за най-продаван продукт. |