"Хари Потър 7" отбеляза най-касовия дебют за филмите от поредицата

За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, трябва да влезете в профила си или да се регистрирате. Вход | Регистрация
За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, влезте в профила си.
Коментари (16)
  1. Подредба: Сортирай
  1. 1 Профил на ИНВЕСТИТОР
    ИНВЕСТИТОР
    Рейтинг: 996 Неутрално

    Ейтъй са прават пари като вкараш младите копеленца в обштото салонче и му вземеш акълъ. Штото пудрастваштите мизерници не стават за друго освен да хайманосват по улиците или. Така им съ вкарва акъл в тиквата а не кат ги държиш в даскала за кефа на тъпите даскали. Негодницете хем сто години висят на наште данъци в даскалата хем посли една работа не могат да свършат на часния бизнес. Барем да се ръсят

  2. 2 Профил на morbo
    morbo
    Рейтинг: 649 Неутрално

    До коментар [#1] от "ИНВЕСТИТОР":

    При теб учителите наистина са се провалили. Да му мисли "часния" бизнес.

  3. 3 Профил на ИНВЕСТИТОР
    ИНВЕСТИТОР
    Рейтинг: 996 Гневно

    До коментар [#2] от "morbo":

    Я виднагъ да ми отговориш кво са ти дали дембелските даскали бе!Кво си научил толкуз да ти пука за тех. Те аку можеха да праят париштеха ли да съ мизерници в тиа даскала.Марш да бачкаш мързел кой ти плашта линията бе.

  4. 4 Профил на morbo
    morbo
    Рейтинг: 649 Неутрално

    Учителите са ми дали нещо, което нито някога ще имаш, нито някога ще разбереш.

  5. 5 Профил на niakoi_si
    niakoi_si
    Рейтинг: 616 Неутрално

    Абе кой я гледа тая тъпотия още???

  6. 6 Профил на Bro
    Bro
    Рейтинг: 229 Неутрално

    А като преизчислим приходите спреямо инфлацията се получава това:

    1 1977 Star Wars Ep. IV: A New Hope $1,221,103,103
    2 1982 ET: The Extra-Terrestrial $1,007,752,635
    3 1997 Titanic $966,233,033
    4 2009 Avatar $742,297,335
    5 1980 Star Wars Ep. V: The Empire Strikes Back $724,177,905
    6 1983 Star Wars Ep. VI: Return of the Jedi $697,325,250
    7 1999 Star Wars Ep. I: The Phantom Menace $636,362,693
    8 1993 Jurassic Park $635,001,750
    9 1981 Raiders of the Lost Ark $613,443,218
    10 1994 Forrest Gump $602,355,885

    Никой от Хари Потъровците не се и доближава до такива резултати.

    "Only a government that is rich and safe can afford to be a democracy" - Mark Twain
  7. 7 Профил на Десен
    Десен
    Рейтинг: 1391 Неутрално

    По тъпа серия не бях гледал. Много взе да доскучава.

    Не цъфтиш ли като цвете, гниеш като бурен.
  8. 8 Профил на Brasil
    Brasil
    Рейтинг: 229 Неутрално

    До коментар [#7] от "Десен":

    То затова ще свършва скоро, спокс.

  9. 9 Профил на morbo
    morbo
    Рейтинг: 649 Неутрално

    До коментар [#7] от "Десен":

    Проблемът е в екранизацията, а не в книгата.

  10. 10 Профил на hobbitbg
    hobbitbg
    Рейтинг: 830 Неутрално

    Феновете на ХП четат книгата и ходят на кино, и екранизациите са предназаначени предимно за тях, хора които не са гледали другите части или не са чели книгите, няма какво да правят в салона! Естествено, че ще им е скучно, като си нямат идея за какво става въпрос! Като се има предвид колко милиона книги са продадени, няма нужда от кой знае колко допълнително зрители, освен тези които чакаха с нетърпение и всяка книга от поредицата, за да бъдат филмите успешни. Няма никакъв смисъл да гледаш 7-мия филм ако не знаеш какво е хоркрукс, а още по малко ако не харесваш фантастика. Така, че на който не му е интересно, има достатъчно други филми за гледане, никой не ви кара да ходите насила, или?

  11. 11 Профил на hobbitbg
    hobbitbg
    Рейтинг: 830 Неутрално

    До № 9, Морбо, ти направи по-добра екранизация ако можеш! Такава, че да се харесва на всички, и на фенове, и на хора които отиват на някоя част без да са гледали другите, ей така, щото нямат нищо друго за правене! Ще ти ръкопляскам, ако успееш! То се видя и с Властелина, че няма угодия на всички, затова Питър Джаксън трябваше да прави ДВД-та с 40 мин. допълнително за всеки филм за феновете, а на останалите филмите и в киноверсиите са им твърде дълги...

  12. 12 Профил на hobbitbg
    hobbitbg
    Рейтинг: 830 Неутрално

    До № 6, Братле, и аз съм фен на Междузвездните, ама ми кажи често от първа до трета харесаха ли ти? Имам предвид новите, особено третата, пълна боза, по зле от всеки филм за Хари Потър, то Йода излезе най-големия глупак, пък джедаите нямали право да обичат, да спасят родната си майка дори? Че какво им е доброто тогава??? Мъдри явно не са, щото не успяха да разберат че ги управлява Сит до края...Добре че беше Анакин да им каже, и пак се провалиха.. ПФУ! По добре да не бяха правили нови серии...

  13. 13 Профил на morbo
    morbo
    Рейтинг: 649 Неутрално

    До коментар [#11] от "hobbitbg":

    Съжалявам, но за мен "да се хареса на всички" не е достатъчно оправдание за развалянето на една книга. Да не говорим, че филмите очевидно не се харесват на всички, така че мисията не е успешна.

    Понеже повдигна въпроса с "Влстелина", а и очевидно си фен (съдейки по ника ти) - кажи ми колко години Толкин е писал, преправял, променял, доизкусурявал книгите си. После кажи според теб Джаксън по-добър ли е от Толкин, че за нула време да успее да промени толкова много неща за добро?

    В крайна сметка особено "Властелина" трябваше да е едно преклонение към величието на книгата, а не машина за правене на пари. Лично мнение.

  14. 14 Профил на hobbitbg
    hobbitbg
    Рейтинг: 830 Неутрално

    Драги Морбо, всъщност мненията ни не се различават много, и аз намирам доста кусури в екранизациите, но си давам и сметка, че филмите се правят за да изкарват пари, и колкото повече пари направи един филм, толкова по-доволни са киностудиите, дори и да е оплют от критиците. Все пак, киното е изкуство, но и индустрия, и няма как да се заобикаля икономическата логика. Прав си за това, че Толкин е променял и преправял Властелина много пъти, правил го е дори и след издаването. От друга страна, той е имал това време, защото дълги години никой не е искал да издаде книгата, струвала им се е твърде мрачна за продължение на "Хобит". За наше щастие все пак се е намерило издател, готов да рискува, останалото е история.
    С едно не съм съгласен с теб, прекалено противопоставяш книгите на Роулинг с филмите, все пак тя има значителен консултантски глас по време на снимките, и режисьори и сценаристи са принудени да се съобразяват с нея. Освен това г-жа Роулинг и имала възможността да напише повечето от книгите със знанието, че ще се екранизират, а ние няма как да знаем дали Толкин би продал дори и правата, защото не е бил голям фен на киното. Аз обичам да чета книги, но обичам и да ходя на кино, така че се радвам, че филмите бяха направени, със сигурност много неща е можело да бъдат направени по-добре, но много и по-лошо. Като например Властелина да е само в два филма, както е бил първоначалния план.

  15. 15 Профил на epoc
    epoc
    Рейтинг: 1391 Неутрално

    До коментар [#9] от "morbo":

    На хората които никога не са чели книгата, нито ще я прочетат (каквито са повечето ученици в момента), филма много им хареса. Салона беше пълен с лапета в предпубертетна възраст. Лично на мен ми се видя нелоша, но доста опростена версия на книгата. Абе въпрос на вкус. Втори път не бих отишъл да го гледам.

    Икономедия се превърна в трибуна на тролове ЗА и ПРОТИВ правителството. Очевидно е, че няма какво да се говори или коментира с такива драскачи....
  16. 16 Профил на dante_18
    dante_18
    Рейтинг: 284 Весело

    Следвайки (де)градацията от работата на Йейтс с франчайза – Орденът на феникса беше скучен, но гледаем, Нечистокръвният принц беше откровено скучен, а Даровете на смъртта: Част 1 – смъртоносно скучен – има съвсем реален шанс Част 2 да бъде опасна за здравето.

    3/10

    свинщина.

    If you are going through hell... Keep going!




За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, трябва да влезете в профила си или да се регистрирате. Вход | Регистрация
Loading…
Loading the web debug toolbar…
Attempt #