Наскоро консултантската фирма Bain & Co заяви, че именно този тип луксозно мъжко облекло в момента е най-бързо разрастващия се моден пазар.
"Прада" показа своя поглед за вида на мъжа в студените дни през 2012 г. в неделя, 15 януари, по време на ревютата за мъжка мода есен - зима 2012 в модната столица на Италия - Милано,.
Наред с манекените на подиума, за да покажат как се носи "Прада" без да е задължително да си дявол, излязоха и холивудските знаменитости актьорите Гари Олдман, Ейдриан Броуди, Уилям Дефо, Джейми Бел и актьорът и режисьор Тим Рот.Акцентът в модните линии за мъже бяха извяни костюми и строги палта.
Миуча Прада успя да подсили тези линии с блокбъстър ревю, фокусиращо се върху идеите за мъжете и властта, коментира "Гардиън".
За да предаде съобщението си, тя използва някои от първокласните холивудски имена.
На снимката: Гари Олдман закри ревюто с елегантно черно двуредо официално вечерно палто.С не по-малък професионализъм и тримата се справят доста добре с дефилирането, за което имат опит от немалко обиколки по червените килими. На снимката: Актьорът Ейдриан Броуди в елегантно червено палто за коктейли с контрастна кожена яка и кръгли очила с червени стъкла премина подиума видимо наперен. "Наистина оценявам способността на дрехите да ни променят", каза той по повод колекцията. В неделя вечер килимът бе в цветовете червено, черно и бяло. На снимката: Актьорът Уилям Дефо във черно вечерно палто. "Различно е от ходенето по червения килим. Много по-плавно и просто действие е. Нямаш някаква особена работа, освен да излезе на подиума, да се представиш и да видиш каква е реакцията", коментира той след ревюто, а "Гардиън" допълва, че реакцията е била триумфална. На снимката: Саймън Тимъти Рот, известен като Тим Рот е британски актьор и режисьор, известен с ролите си в американските филми "Легендата за 1900", "Кучета в резерв", "Криминале", "Четири стаи", "Планетата на маймуните", като през годините получава номинация за най-добра мъжка поддържаща роля. Уилям Дефо на подиума на "Прада" есен - зима 2012. Първият костюм от колекцията съчетава елегантно бяло палто с бяла риза с бяло поло под нея, което завършва доста високо под брадичката на модела. Колекцията на "Прада" показа завършен, много стегнат и прибран мъжки силует. Раираните палта в сиво и жълтеникаво бяха добре пристегнати с колани. Изрядно скроени, модерните двуредни костюми прилягат идеално към тялото, а вечерното облекло разцъфтява с цветни добавки в джоба на сакото и копринени кърпички, които допълват блясъка на колекцията. Зад кулисите Прада сподели, че след като миналата година направи по-забавна колекция, в която американското среща голфа с кристалите, то тази година тя е искала да направи една много по-сериозна мъжка колекция. "Силата на мъжете" бе отправната точка, казва тя пред "Гардиън"и допълва, че начинът на обличане винаги ще показва власт, сила и че при мъжете силата мжое винаги да бъде показа чрез елегантност и мода. За този сезон като водещи тенденции в мъжката мода тя определи воските яки и "модерния монтаж" на дрехите.
Като интересни и особено сполучливи се приеха и новите предложения за обувки на "Прада".Междувременно в анонса на ревюто присъстват думи за "играта на роли" и изучаване на филмовия герой, който оказва влияние върху архетипа на мъжкия образ и официалните кодове на облеклото. В яке, обсипано с кристали, Прада обясни, че докато е правела колекцията е решила, че няколко актьора биха паснали идеално на ревюто. Всички, с които са се свързали, са се съгласили. Марката не е толкова известна със звезди, котио носят дрехите й на първите редове и червените килими. Прада е известна по-скоро като дизайнер, който прави генерални промени в насоката всеки сезон и може би включването на актьори в ревюто този път е бил неочакваният ход на този сезон. Очаква се колекцията да се продаде изключително добре и да продължи добрите резултати на марката през последните години. През миналата година "Прада" е отбелязъла 25 процента ръст в продажбите за третото тримесечие.
Очаква се компанията да открие 80 нови магазина, половината от които ще се появят в Азия до 2013 г.
Наскоро консултантската фирма Bain & Co заяви, че именно този тип луксозно мъжко облекло в момента е най-бързо разрастващия се моден пазар.