Рекламна кампания показва "дисекция" на Ван Гог, Дали и Пикасо
Агенцията DDB Brazil и Училището към Музея за изкуство в Сао Пауло представиха нестандартна рекламна кампания, пише сайтът Flavorwire.
На нея художниците Салвадор Дали, Винсент ван Гог и Пабло Пикасо са обект на дисекция – те са изобразени като забодени на земята, със затворени очи и... видими вътрешности, стилизирани според стила на всеки един от тримата. Кампанията бързо набра позитивни отзиви от сайтове и читатели.
Слоганът на рекламата, ориентирана към новата учебна годината в Училището за изкуства, гласи "Записването е отворено".
Сайтове като My Modern Met, Flavorwire и Dangerous Minds интерпретират идеята и като внушение, че вдъхновението идва отвътре.
Основаният през 1969 г. музей в Сао Пауло притежава картини и на тримата художници, като струващата 50 милиона долара "Портрет на Сюзан Блох" на Пикасо е открадната през декември 2007 г., но впоследствие е намерена месец по-късно.