За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, трябва да влезете в профила си или да се регистрирате.
Вход | Регистрация
За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, влезте в профила си. Вход | Регистрация
pariah
Рейтинг: 668 ЛюбопитноНе знам за участниците, ама този председател, дето сте си го избрали, ужас, братче, само ние външните ли го виждаме това?
- A witty saying proves nothing. VoltaireА "да боднем в Хепи", ако е рекламата с урунгелите, чак пък злато да печели...
Бе с две думи - не знам накъде вървим, ама...
Нефертити
Рейтинг: 1295 ВеселоГолеми глупости .... Евала!
Предразсъдъците са за ограничените.Танас
Рейтинг: 1291 ВеселоКой спечели българските награди за рекламна ефективност Effie 2012
Цацарoff - Оставка ! >:-)=======================
ДС
Читател
Рейтинг: 1291 Неутрално[quote#0:"статия"]...липсва а ярки и смели кампании[/quote]
Това е за поредна година. Творческият заряд бе далеч по-силен през 90-те.
За 12-те стола едно рамо даде и "Дневник".
А за "бодването в "Хепи" - на мен рекламата ми се струва прицелена към определена социална прослойка (мнозинството от която предпочита поп-фолка), а не към всички потенциални потребители.
томат
Рейтинг: 110 НеутралноЛичи си, че сме селска страна. "Да боднем в Хепи" само на прост селянин може да му хареса.
f.s.m.
Рейтинг: 213 Неутрално"да боднем в Хепи“ - чалгата като мото на един народ. Отвратителна реклама.
невеж
Рейтинг: 110 Неутралнокак мерят ефективността?
томат
Рейтинг: 110 НеутралноДо коментар [#7] от "невеж":
Двадесет и един рекламовъда решават и гласуват кое им харесва и кое не + какво е променила, постигнала кампанията. Има сайт някъде дето го има това.
Спеакер
Рейтинг: 521 РазстроеноДа боднем у Хепи ... джиийз
The.Teacher
Рейтинг: 264 НеутралноНе знам за вас, но вече като чуя рекламата за "Жорко, съкровището на мама ..." или пък " ... к'ви са тия ниски лихви, половината наематели ме напуснаха" и ми иде да си изхвърля телевизора през прозореца.
Местоживеене:---> Магратеа. Образование:---> Антична филология, трансформационна етика и вълново-хармонична теория на историческата перцепция.Aragorn
Рейтинг: 367 ВеселоИзмислени награди някой да си преписва допълнителна слава и стойност към спорно качествените си услуги!! Пълен фалш като цялата държава!!! Успех на клиентите на подобни рекламисти!!
moriarti
Рейтинг: 470 ВеселоДо коментар [#10] от "The.Teacher":
"ДУМА" + "Дневник" = "ДУМНИК"Извинете, ама за какво ви е да имате телевизор, ако не е тайна? Наследство от любим роднина ли е, красива дизайнерска вещ ли е или просто фикуса стои добре отгоре му...? Каквото и да е, за гледане на постоянния поток от тъпи реклами не си струва да го държите.