Кой спечели българските награди за рекламна ефективност Effie 2012

За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, трябва да влезете в профила си или да се регистрирате. Вход | Регистрация
За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, влезте в профила си.
Коментари (12)
  1. Подредба: Сортирай
  1. 1 Профил на pariah
    pariah
    Рейтинг: 668 Любопитно

    Не знам за участниците, ама този председател, дето сте си го избрали, ужас, братче, само ние външните ли го виждаме това?
    А "да боднем в Хепи", ако е рекламата с урунгелите, чак пък злато да печели...
    Бе с две думи - не знам накъде вървим, ама...

    - A witty saying proves nothing. Voltaire
  2. 2 Профил на Нефертити
    Нефертити
    Рейтинг: 1295 Весело

    Големи глупости .... Евала!

    Предразсъдъците са за ограничените.
  3. 3 Профил на Танас
    Танас
    Рейтинг: 1291 Весело

    Кой спечели българските награди за рекламна ефективност Effie 2012
    =======================
    ДС

    Цацарoff - Оставка ! >:-)
  4. 4 Профил на Читател
    Читател
    Рейтинг: 1291 Неутрално

    [quote#0:"статия"]...липсваа ярки и смели кампании[/quote]

    Това е за поредна година. Творческият заряд бе далеч по-силен през 90-те.

    За 12-те стола едно рамо даде и "Дневник".

    А за "бодването в "Хепи" - на мен рекламата ми се струва прицелена към определена социална прослойка (мнозинството от която предпочита поп-фолка), а не към всички потенциални потребители.

  5. 5 Профил на томат
    томат
    Рейтинг: 110 Неутрално

    Личи си, че сме селска страна. "Да боднем в Хепи" само на прост селянин може да му хареса.

  6. 6 Профил на f.s.m.
    f.s.m.
    Рейтинг: 213 Неутрално

    "да боднем в Хепи“ - чалгата като мото на един народ. Отвратителна реклама.

  7. 7 Профил на невеж СУПЕР
    невеж
    Рейтинг: 110 Неутрално

    как мерят ефективността?

  8. 8 Профил на томат
    томат
    Рейтинг: 110 Неутрално

    До коментар [#7] от "невеж":

    Двадесет и един рекламовъда решават и гласуват кое им харесва и кое не + какво е променила, постигнала кампанията. Има сайт някъде дето го има това.

  9. 9 Профил на Спеакер
    Спеакер
    Рейтинг: 521 Разстроено

    Да боднем у Хепи ... джиийз

  10. 10 Профил на The.Teacher
    The.Teacher
    Рейтинг: 264 Неутрално

    Не знам за вас, но вече като чуя рекламата за "Жорко, съкровището на мама ..." или пък " ... к'ви са тия ниски лихви, половината наематели ме напуснаха" и ми иде да си изхвърля телевизора през прозореца.

    Местоживеене:---> Магратеа. Образование:---> Антична филология, трансформационна етика и вълново-хармонична теория на историческата перцепция.
  11. 11 Профил на Aragorn
    Aragorn
    Рейтинг: 367 Весело

    Измислени награди някой да си преписва допълнителна слава и стойност към спорно качествените си услуги!! Пълен фалш като цялата държава!!! Успех на клиентите на подобни рекламисти!!

  12. 12 Профил на moriarti
    moriarti
    Рейтинг: 470 Весело

    До коментар [#10] от "The.Teacher":

    Извинете, ама за какво ви е да имате телевизор, ако не е тайна? Наследство от любим роднина ли е, красива дизайнерска вещ ли е или просто фикуса стои добре отгоре му...? Каквото и да е, за гледане на постоянния поток от тъпи реклами не си струва да го държите.

    "ДУМА" + "Дневник" = "ДУМНИК"




За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, трябва да влезете в профила си или да се регистрирате. Вход | Регистрация
Loading…
Loading the web debug toolbar…
Attempt #