Лени Кравиц - интериорният дизайнер
Американският музикант и актьор Лени Кравиц се оказа нещо повече от почитател на рока. Изпълнителят на American Woman има страст не само към красивите жени, но и към красивите домове. Освен с музика и концерти Кравиц се занимава и с интериорен дизайн, за което има създадена и собствена фирма. Това става ясно от репортаж на CNN, направен в парижкия дом на звездата, където той живее от седем години.
"Винаги съм се интересувал много от заобикалящата ме среда", разказва Кравиц, разхождайки телевизионния екип из четириетажния си дом. В него луксът се допълва от красиви предмети, произведения на Уорхол и Баския, както и изящен роял, четири статуетки "Грами", снимки на покойната му майка, както и огромен диван и полилей, чийто дизайн е дело на музиканта.
За интереса си към вътрешното обзавеждане певецът разказва: "Винаги ме е карало да се чувствам добре, както и музиката да звучи добре, ако осветлението е точно. Просто е свързано с всичко, което правя творчески."
Заниманията му с интериорния дизайн, започнали веднага след първия му звукозаписен договор след успеха на първия му сингъл Let Love Rule, когато с макар и малкия бюджет си взел и обзавел място в Ню Йорк. След нарастването на успеха му се увеличил и бюджета, а с него и домовете - в Париж, Маями, Бразилия и на Бахамите.
"В един момент реших, че ставам смешен с това да вземам нови и нови апартаменти, които да декорирам и редекорирам през годините, така реших да започна да го правя за други хора", разказва певецът.

Така през 2003 г. се появила компанията "Кравиц Дизайн" (Kravitz Design), която се занимава с интериорен, рекламен и продуктов дизайн. Офисът й се намира в Ню Йорк. Фирмата има вече проектирани и реализирани редица проекти на апартаменти, къщи и хотелски апартаменти в Маями, като прави и дизайн на тапети, отделни по-дребни предмети, както и на различни столове, които Кравиц нарича "от кутюр рокендрол" (рокендрол висша мода).
Относно своя дом изпълнителят допълва, че има едно основно правило в него и това е да не се носят обувки. Причината за това била, че според него е важно всеки да има възможността да легне и да се търкаля по пода, без да се притеснява, че е мръсно и да се чувства удобно.
Идеята на музиканта е марката Lenny Kravitz Design да прерасне в марка за начин живот, подобно на Ралф Лорън, така че в недалечно минало можем да очакваме чаршафи, мебели и дрехи "Лени Кравиц". "Когато нещо доставя удоволствие на хората - музиката ми или даден предмет, аз искам да им дам още от това удоволствие", завършва той.
Удоволствието от неговите изпълнения ще могат да изпитат и българските му почитатели на 30 септември, когато Кравиц ще изнесе за втори път концерт в София, в зала "Арена Армеец". Участието е част от турнето, промотиращо последния му албум Black And White America от 2011 г. Билетите са вече в продажба на цена от 60 до 110 лв.