Основни елементи и вдъхновение в моделите на японската марка са детайли от древни индийски, непалски и китайски храмове.
Световноизвестната японска модна марка Kenzo представи най-новата си колекция прет-а-порте за сезон есен-зима 2013-2104 по време на Седмицата на модата в Париж. Моделите са дело на дизайнерския тандем Умберто Леон и Карол Лим. Колекцията бе представена в La Samaritaine - празна сграда, която в миналото е била един от най-изисканите затворени базари в Париж. Основни елементи и вдъхновение в моделите на японската марка са детайли от древни индийски, непалски и китайски храмове. По този начин колекцията напълно отговаря на една от основните характеристики на Kenzo като марка, която представя "срещата на Изтока със Запада", пише The Daily Beast. Формите на саката, палтата и особено на раменете напомнят униформите на древните азиатски воини. През тази година рекламно лице на Kenzo е актрисата Джесика Алба, която бе и сред гостите на първия ред. Сред гостите на ревюто бяха и певицата Робин, както и други популярни личности от света на модата. Освен че дизайнерите на Kenzo успяват да се наложат като творци, които не само поддържат добрия имидж на марката, те успяват много добре да вплитат и елементи от поп културата в нейното представяне. Така за ревюто тази неделя те работят заедно с известната изпълнителка M.I.A., която пише ексклузивно за тях песен. Песента се казва The Matangi MixCelebrity и ще бъде достъпна за сваляне в дигитален формат малко по-късно този месец на сайта на Kenzo. С това модната колекция влезе и в новините на световните музикални издания, които отбелязват, че песента е също толкова хващаща ухото, колкото и колекцията - окото. Според впечатленията на присъстващи нито Алба, нито моделите са успели да устоят на ритъма на M.I.A. и не са спрели да поклащат глава по време на ревюто. Финала на ревюто с дизайнерите Умберто Леон и Карол Ли.м