Въпреки "борбата" да бъде работеща майка Виктория Бекъм отваря свой магазин в Лондон

Британската модна дизайнерка и бивша звезда от състава на групата "Спайс гърлс" Виктория Бекъм споделя, че животът ѝ като работеща майка е постоянна борба, но и че тя обича предизвикателствата, затова и смята да добави към модните си занимания и първия си моден магазин в Лондон, предаде "Ройтерс".
Като майка на три момчета - Бруклин на 14, Ромео на 10 и Круз на 8, както и дъщеря на почти две години на име Харпър, Бекъм казва, че балансирането между семейния ѝ живот и кариерата е като постоянно жонглиране.
"Децата са мой приоритет и винаги са били и ще бъдат, така че винаги е малко като да жонглираш", споделя тя по време на фестивала "Вог" в Лондон.
"Наистина се наслаждавам на това да бъда майка, обичам децата си повече от всичко, но също така ми харесва да правя и това, което правя, и просто трябва да откриеш правилния баланс, което не е никак лесно."
Сега, особено когато вторият ѝ син Ромео се появи в рекламната кампания за детски облекла на Burberry, а съпругът ѝ - футболната звезда Дейвид Бекъм, е начело на нова кампания за собствената му линия мъжко бельо за H&M, 39-годишната Виктория е доста заета. Въпреки това възнамерява да надгражда модния си успех с нов магазин в Лондон.
"Това е мястото, където искам да открия първия си магазин... Бих искала да направя нещо наистина ново, наистина свежо. Нещо малко концептуално, не прекалено много", казва още тя.
Бекъм, която стана известна като Пош Спайс от известната момичешка група през 90-те години, влезе в света на модата през 2004 г. чрез американската марка за деним Rock and Republic, за която става съавтор и дизайнер на джинси, поли и плетено облекло, преди да създаде собствена линия през 2006 г..
Като модел тя се появява и в рекламни кампании на дизайнери като Марк Джейкъбс и Долче и Габана.
През 2008 г. представя своята колекция от рокли "Виктория Бекъм", която бива добре приета от модната индустрия и вече е редовен участник в Седмицата на модата в Ню Йорк.
Облекла на Бекъм носят актриси като Гуинет Полтроу, Ан Хатауей и певицата Бионсе. Дизайнерката споделя, че иска жените да се чувстват силни и уверени в нейните дрехи.
"Жените винаги ще се чувствам малко несигурни. Има много натиск върху жените и това, че трябва да изглеждат по определен начин, а аз искам да помогна да се чувстват добре."
Коментарите на Бекъм по повод имиджа и тялото бяха направени по време на дебат за размерите на тялото на фестивала, в който участват още моделите Дейзи Лоу и Дейвид Ганди.
По-рано този месец британското издание на "Вог" подписа договор с търговския съюз Equity, с който се ангажира моделите да не работят по повече от 10 часа на ден, да осигурява добри условия за работа в студиата си или на външни локации за снимки.
Това е част от по-мащабна кампания в модния свят за подпомагането на създаването на по-здравословен имидж за тялото.
През февруари Съветът на модните дизайнери в Америка публикува напътствия за Седмицата на модата в Ню Йорк с цел спиране на използването на непълнолетни модели на подиумите.
"Мисля, че за жените е важно да не се фокусират само върху фантазията или идеала, но и върху това кое е правилно за тях, тъй като всички тела са различни и всички те са красиви по свой собствен начин", допълва моделът Лоу.