"Дневник на българската действителност" спечели сребро на наградите "Ефи"

"Дневник на българската действителност" спечели сребро на наградите "Ефи"

"Дневник на българската действителност" 10: Водещ популист
Noble Graphics
"Дневник на българската действителност" 10: Водещ популист
Кампанията "Дневник на българската действителност" на "Дневник" спечели сребро в категорията "Корпоративни комуникации" на маркетинг наградите "Ефи" (Effie) за 2014 година.
Кампанията на "Дневник", разработена от агенция Noble Graphics, съдържа 10 визии и шест клипа:  "Екстремист""Каратист""Нео""На дансинга", "Другар" и "Частник".
Българското издание на международните отличия за ефективност в рекламата се провежда за седми път и в него участват кампании, реализирани в периода 1 януари 2013 – 31 март 2014 година.
Повече информация очаквайте по-късно в "Дневник".
За награди в петте категории на "Ефи" - стоки, услуги, корпоративни комуникации и социална, медийна и политическа кампания за 2014 година се бориха следните финалисти:
Категория Стоки
"Баба Ханке" за Рено Нисан България АД
Агенция Publicis Sofia, дигитална агенция Publicis Modem Cybermark и медиа агенция Equinox
"Време е за нещо специално!" за Загорка АД
Агенция BBH LONDON, творческа агенция Publicis Sofia и медиа агенция Mindshare
"Свежо от Пирин" за Carlsberg Bulgaria, агенция Noble Graphics
Категория Услуги
"Без подпис" за БАНКА ДСК
Агенция Noble Graphics и медиа агенция Кафе Реклам София ООД
"VIVACOM #Hybrid" за VIVACOM
Агенция New Moment New Ideas Company и медиа агенция FCB Sofia
"Депозити с бъдеще" за БНП Париба
Агенция Ogilvy Group и медиа агенция Mindshare
"Спестовен жилищен кредит" за Пощенска банка
Агенция ББДО Груп/Графити ББДО, медиа агенция РА Крес и дигитална агенция Trinitix
"6 от 10" за УниКредит Булбанк
Агенция reforma и медиа агенция MediaCom/Grey Bulgaria
Категория Промоции
"Падаща звезда" за Пощенска банка
Агенция ББДО Груп/Графити ББДО, медиа агенция РА Крес и дигитална агенция Trinitix
"Сбъдни желание" за MasterCard Europe България, агенция reforma
"Спечели. Изживей. Сподели"за Джапан Табако Интернешънъл България ЕООД, агенция Publicis Sofia
Категория Корпоративни комуникации
"Дневник на българската действителност" за "Дневник"
Агенция Noble Graphics и продуцентска къща 5th Degree Ltd.
"Не създавай нови видове" за GLOBUL
Агенция Ogilvy Group и медиа агенция Mindshare
Категория Социална, медийна и политическа кампания
"Великият понеделник" за Nova Broadcasting Group
Агенция Nova Broadcasting Group, разработка на приложения за фейсбук и мобилни устройства - Professional Translation Ltd
"Паметник на незнайния доброволец" за Фондация "Герои на времето", агенция Noble Graphics, аудио пост-продукция Brambar Studio.