Кой спечели наградите за ефективна реклама "Effie България 2014"

На живо
Заседанието на Народното събрание

Кой спечели наградите за ефективна реклама "Effie България 2014"

Статуетките Effie
Статуетките Effie
Четири златни, шест сребърни и пет бронзови награди бяха връчени на церемонията на седмото издание на фестивала за ефективност на рекламата "Effie България 2014 г.", организиран от Българската асоциация на комуникационните агенции, снощи, 28 май, в Sofia Live Club.
Злато в категорията "Стоки" получи кампанията "Баба Ханке" с клиент "Рено Нисан България" АД, агенция Publicis Sofia, дигитална агенция Publicis Modem Cybermark и медия агенция Equinox. Второто отличие отиде при "Време е за нещо специално!" на "Загорка" АД, дело на агенция BBH LONDON, творческа агенция Publicis Sofia и медия агенция Mindshare. Бронзовата статуетка в категорията беше връчена на Carlsberg Bulgaria и Noble Graphics за кампанията "Свежо от планината".
В категорията "Услуги" журито, съставено от представители на рекламодатели, агенции, медии, агенции за изследвания и независими експерти, не излъчи победител, но отличи три кампании със сребърна статуетка. Това бяха "VIVACOM #Hybrid" на агенция: New Moment New Ideas Company, "Спестовен жилищен кредит" на Пощенска банка от агенция ББДО Груп/Графити ББДО, както и "6 от 10" на УниКредит Булбанк от агенция reforma.
Бронзовите отличия в категорията отидоха при други две кампании - "Без подпис" на Банка ДСК от агенция Noble Graphics и "Депозити с бъдеще" на БНП Париба от агенция Ogilvy Group.
За най-ефективна реклама в категория "Промоции" бе определена "Сбъдни желание" на MasterCard Europe - България, от агенция reforma. Второто място бе за "Падаща звезда" на Пощенска банка и ББДО Груп/Графити ББДО, а третото - за  "Спечели. Изживей. Сподели." на "Джапан табако интернешънъл България" ЕООД от агенция Publicis Sofia.
Кампанията на GLOBUL от агенция: Ogilvy Group "Не създавай нови видове". В същата категория "Дневник" и кампанията "Дневник на българската действителност" от агенция Noble Graphics и продуцентска къща: 5th Degree Ltd. взе сребро.
Злато за "Социална, медийна, политическа" получи кампанията "Паметник на незнайния доброволец" на Фондация "Герои на времето" от Noble Graphics и аудиопостпродукция Brambar Studio. Nova Broadcasting Group беше отличена с бронзова статуетка Effie за кампанията "Великият понеделник", по която е работила агенция за разработка на приложения за фейсбук и мобилни устройства Professional Translation Ltd.
Въз основа на резултатите от конкурса за 2014 "Effie България" определи и най-ефективните агенции, рекламодатели и търговски марки в страната. Така на първо място с 22 точки е Noble Graphics, следвана от Publicis Sofia с 15 точки и reforma на трето място с 14 точки.
В класацията за най-ефективни клиенти за 2014 година на първо място с 12 точки е Пощенска банка, с по равен брой точки я следват GLOBUL, MasterCard Europe България, "Рено Нисан България" АД и
Фондация "Герои на времето".
Повече информация за наградените кампании, както и самите награди, може да откриете на сайта на "Effie България 2014".