Филмът "Интервю" събра 15 млн. долара за три дни

Филмът на "Сони" "Интервю", който не тръгна масово по кината в Коледа, заради заплахи от терористични атаки, стана най-печелившата лента с онлайн премиера, съобщи Би Би Си. За три дни, между 24 и 27 декември, комедията е събрала 15 млн. долара, като е свалена повече от два милиона пъти.
Лентата разказва за опитът на американските спецслужби да ликвидират лидера на Северна Корея. Малко преди премиерата, сайтът на "Сони Пикчърс" беше хакнат, а после дойде и терористичната заплаха към всички салони, които го излъчват.
В крайна сметка от "Сони" решиха "Интервю" да се завърти само в избрани кина в САЩ на 25 декември, но пък любопитните могат да си го свалят през YouTube, Google Play, и Xbox Video на "Майкрософт". Цената е 5.99 долара за наем за 48 часа и 14.99 долара за придобиване.