Филмът "Интервю" събра 15 млн. долара за три дни

Филмът "Интервю" събра 15 млн. долара за три дни

Филмът "Интервю" събра 15 млн. долара за три дни
Reuters
Филмът на "Сони" "Интервю", който не тръгна масово по кината в Коледа, заради заплахи от терористични атаки, стана най-печелившата лента с онлайн премиера, съобщи Би Би Си. За три дни, между 24 и 27 декември, комедията е събрала 15 млн. долара, като е свалена повече от два милиона пъти.
Лентата разказва за опитът на американските спецслужби да ликвидират лидера на Северна Корея. Малко преди премиерата, сайтът на "Сони Пикчърс" беше хакнат, а после дойде и терористичната заплаха към всички салони, които го излъчват.
В крайна сметка от "Сони" решиха "Интервю" да се завърти само в избрани кина в САЩ на 25 декември, но пък любопитните могат да си го свалят през YouTube, Google Play, и Xbox Video на "Майкрософт". Цената е 5.99 долара за наем за 48 часа и 14.99 долара за придобиване.