Навални, Обама и синята рокля - кой е най-влиятелен в интернет според "Тайм"

Какво е общото между шведски геймър, Обама, руския опозиционер Алексей Навални и собственичката на роклята със спорно син цвят от миналата седмица? Всички те влизат в класацията на 30-те най-влиятелни хора в интернет, изготвена от списание "Тайм", предава БТА.
То е анализирало различни показатели като последователи в социалните мрежи и броя на посещенията на личните сайтовете на знаменитостите. В резултат Ким Кардашиян, Джъстин Бийбър, Тайлър Суифт, Бионсе и Шакира седят до Барак Обама, президентката на Аржентина Кристина Кирхнер и премиерът на Индия Нарендра Моди.

Компания им правят телевизионният водещ Джими Фалън, писателката Дж. К. Роулинг, фотографът зад популярния проект Humans of New York, публицистът Та-Нехизи Коутс и феминистката Анита Саркисян, блогъри за храна и мода и няколко YouTube знаменитости.
Списанието не ги е класирало от 1 до 30, но в анкета сред читателите на първо място излиза създателят на сайта за гражданска журналистика The Drudge Report Мат Дръдж, който през 2008 г. разкри, че водещи медии си мълчат за аферата на президента Клинтън.
Все пак президентът на САЩ има свой символичен връх като най-следвания държавен глава във "Фейсбук" и "Туитър".
Онлайн успехът му се дължи и на чувството му за хумор, проявено в реклама за здравното осигуряване за популярния новинарски сайт "Бъзфийд". Тя натрупва над 50 милиона гледания само за няколко дни.