Да си легнеш сред бургери - "Макдоналдс" вече продава и чаршафи
What a fantastic day we've had! http://t.co/m2435EysKn #BigMacShop #imlovinit pic.twitter.com/BJUWlGZG1S
— McDonald's Sverige (@mcdse) March 24, 2015
Колекцията е част от голяма нова рекламна кампанията imlovinit24, с която фирмата се надява да съживи продажбите си и да подобри имиджа си, който е обект на постоянни атаки, пише "Бъзфийд".
Инициативата на облекла с изрисувани сандвичи върху дъждобрани, спално бельо, ботуши и кучешки дрехи е създадена по моделите на "Москино" и други луксозни марки.
In Sweden, Big Mac leggings cannot be contained to the catwalk. #imlovinit #bigmacshop pic.twitter.com/RyiEis1TvS
— McDonald's (@McDonaldsCorp) March 24, 2015Продуктите с цени от 50 долара набират голяма популярност. Моделите могат да се видят на сайта на веригата, който е специално направен за новото им начинание.
Певиците Майли Сайръс и Кейти Пери преди няколко месеца публикуваха в сайта за споделяне на снимки "Инстаграм" свои фотоси, в които позират с дрехи, щамповани с любимите им храни. Модата "да носиш това, което ядеш" датира отпреди 2 години от снимка на манекенката Кара Делевин от седмицата на модата в Лондон. Тогава тя се появи с риза с изрисувани бургер и пържени картофки, макар и някои да се усъмниха, че точно това присъства в ежедневното й меню.