Как световните компании реагираха на легализирането на гей браковете в САЩ

Как световните компании реагираха на легализирането на гей браковете в САЩ

Как световните компании реагираха на легализирането на гей браковете в САЩ
Световните компании се втурнаха да показват колко са щастливи от решението на Върховния съд на САЩ от петък, което легализира гей браковете във всички щати на страната.
Фирмените лога бяха пременени в цветовете на дъгата, а съобщенията в "Тиутър" и "Фейсбук" преливаха от поетични размисли за така дълго чакането равенство.
И тъй като много компания вече отбелязват "прайд" месеца, тези многоцветни икони и продуктов разположени сцени на семейно щастие вероятно са били предварително подготвени, за всеки случай, коментира Патрик Кълп от Mashable.com.
В петък с 5 срещу 4 гласа Върховният съд на САЩ реши, че браковете между хомосексуални в страната са законни на територията на цялата страна. Историческото решение аргументира с Конституцията правото на хората да създават семейства, независимо от сексуалната си ориентация.
Ето как различни компании от мултинационални корпорации до стартиращи компании реагираха на новината.
— MasterCard (@MasterCard) June 26, 2015
— Visa (@Visa) June 26, 2015
— Game Of Thrones (@GameOfThrones) June 26, 2015
— Ben & Jerry's (@benandjerrys) June 26, 2015
— Kellogg's (@KelloggsUS) June 26, 2015
— Mentos (@Mentos) June 26, 2015
— Gap (@Gap) June 26, 2015
— Absolut (@absolutvodka) June 26, 2015
— Android (@Android) June 26, 2015
— American Airlines (@AmericanAir) June 26, 2015
— SNICKERS® (@SNICKERS) June 26, 2015
— Lumia (@Lumia) June 26, 2015
— Tide (@tide) June 26, 2015
— Goldman Sachs (@GoldmanSachs) June 26, 2015
— Coca-Cola (@CocaCola) June 26, 2015
— Heineken US (@Heineken_US) June 26, 2015
— Starbucks Coffee (@Starbucks) June 26, 2015