Дизайнерката, станала известна с емблематичната си рокля тип "прегърни ме", превърна офиса си в парти сцена за супермоделите си Джиджи Хадид, Кендъл Дженър, Карли Клос и Джордън Дън.
Даян фон Фюрстенберг смени подиума с дансинг за представянето на новата си есенна колекция на седмицата на модата в Ню Йорк. Дизайнерката, станала известна с емблематичната си рокля тип "прегърни ме", превърна офиса си в парти сцена за супермоделите си Джиджи Хадид, Кендъл Дженър, Карли Клос и Джордън Дън. Жилетки върху ризи, комбинирани с къси поли и шарени копринени и сатенени гащеризони и рокли създадоха усещането за бохемски шик от отминала епоха. Колекцията се нарича Love Power ("Силата на любовта", но и "Обичай властта" - бел. ред.) и е вдъхновена от свободата на танца, но и прецизността на фехтовката, казва фон Фюрстенберг пред "Ройтерс". Дизайнерката прескочи директно към продажбите, предлагайки някои от артикулите веднага след дефилето. Бързината и свързаността на доминирания от технологиите свят влияе и на модната индустрия, където няколко известни марки вече оповестиха, че дрехите им влизат в продажба директно след ревютата, без да чакат съответния сезон. "Мисля, че в бъдеще представянията за бранша ще станат малко по-интимни преживявания, а ревютата ще бъдат ориентирани към масовата публика, защото със социалните мрежи всичко става много объркващо за купувачите", казва фон Фюрстенберг, която също оглавява съвета на модните дизайнери в Америка. Седмицата на модата в Ню Йорк продължава до 18 февруари.