За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, трябва да влезете в профила си или да се регистрирате.
Вход | Регистрация
За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, влезте в профила си. Вход | Регистрация
Viva la Evolution
Рейтинг: 714 НеутралноБраво! За моят вкус, велосипеда е прекалено жълт, но иначе списъка с неща, дето му дават наградата заслужава адмирации!
Раковски: "Русите са били един най-див и най-варварски народ, както са си и досега останали такива в най-голямата си част. "wwwtoчkacom
Рейтинг: 206 НеутралноСтрахотно семпло колело. Вътрешни скорости - от 10 год само такива карам - няма обслужване, няма ремонти, няма настройки - само караш.
selqnin
Рейтинг: 856 НеутралноРЕСПЕКТ за авторите на проекта!
Значи можело да има и добри новини...
pisna_mi_ot_vas
Рейтинг: 489 ЛюбопитноБраво!
Коя е фирмата? Май не е от големите ни производители?
S
Рейтинг: 2135 НеутралноСкоро купих втора употреба с вътрешни скорости,но или аз не мога да ги включвам,или са развалени.Четох,че искат смазване всяка година.
Този велосипед на снимката е с ремък,вместо верига.
Не съм виждал такъв,но ако през зимата се обледени ,няма ли да превърта ремъка.
pet fire
Рейтинг: 3007 ВеселоИ мацката ли е "правена" в България, колелото и отива
Даниел Панев
Рейтинг: 650 НеутралноДо коментар [#5] от "Сд":
Няма да превърта - този ремък е "ангренажен" ремък за автомобил.
Нинов
Рейтинг: 1589 НеутралноДо коментар [#4] от "PisnaMi":
Животът е кратък! Затова се стремете да прекрарате колкото се може повече време в интернет-форуми в спорове с непознати.Фирмата се казва Urbanized Bikes, намира се на ул. Петко Войвода 14А в 1000 София и произвежда две модела велосипед за €1699 парчето.
Нинов
Рейтинг: 1589 НеутралноДо коментар [#1] от "Viva la Evolution":
Животът е кратък! Затова се стремете да прекрарате колкото се може повече време в интернет-форуми в спорове с непознати.освен в жълто, дамският модел се предлага и в червено, розово, кремаво бяло и графитено черно.
''zms15783''
Рейтинг: 216 ВеселоЕкстра :-)
CAHDOKAH
Рейтинг: 372 НеутралноБих приел този велосипед за истинска иновация, когато започнат да го правят от въглеродни влакна. Хем по-здрав, хем по- лек! Вече има такива! Тегло от 12кг е е твърде много за велосипед на 21 век!
Истината има много врагове, а лъжата-много приятели.dedoliben
Рейтинг: 2807 РазстроеноГолемият проблем при нас е че непрекъснато ни обливат с гадости и ужасйи.
"Моите министри са англофили, моите генерали са германофили, моят народ е русофилски, само аз останах българофил". Цар Борис IIIНикога България не е била по добре отколкото сега.
Като изключим крадливите малоумници избирани от точно същите крадливи малоумници мечтаещи да са на тяхно място.
Всичко което можеше да работи и пройзвежда конкурентно от прехваленият соц,
Под една или друга форма беше съхранено.
Недъгавото отиде в канала.
Сега има предприятия с 50-100 човека персонал дето имат обеми на пройзводство съизмерими с заводи не само за полу а даже и за цели проводници.
Никъде не се дава положителният пример а само рев,рев и пак рев.
Може ли по песимизъм да биеме индйиците.
Дето серът жените им извън селата.
А масов проблем е многото смъртни случай на хора дето спят по бордюрите за да се разхлаждат от преминаващите коли.
Нинов
Рейтинг: 1589 НеутралноДо коментар [#5] от "Сд":
Животът е кратък! Затова се стремете да прекрарате колкото се може повече време в интернет-форуми в спорове с непознати.аз карам вече 15 год. велосипед с вътрешни скорости.
Никога не съм ги смазвал.
Лани се получи "натягане", но след бутане на велосипеда назад се отпуснаха и сега пак върви.
Ще взема да им капна малко масълце.
Даниел Панев
Рейтинг: 650 ВеселоЦитат от статията:
"което превръща дизайнерския велосипед, тежащ едва 12 кг"
Хахаха - че на мен толкова ми тежи алуминиевият All-Mountain велосипед с двойно окачване бе :D :D :D
kalata
Рейтинг: 8 ВеселоПовече такива българи трябват, които да доказват, че младежите ни не са глупави. Още повече успех желая на проекта, чак ми се прииска да покарам колело.
Роси
Рейтинг: 5672 НеутралноЧестито на екипа!
Molossian
Рейтинг: 62 НеутралноВелосипеда е много оригинален.
Panta rhei....Браво на създателите :)
Molossian
Рейтинг: 62 НеутралноДо коментар [#6] от "pet_fire":
Panta rhei....Ми най-вероятно.
Има много хубави българки.
Bedtime for Democracy
Рейтинг: 334 НеутралноДо коментар [#12] от "dedoliben":
Pure Chewing Satisfactionличи си че не си бил в Индия...
Иначе колелото е готино, но се съмнявам много да се харчи... за тия пари доста свестно градско колело на ток може да се вземе в Европа а явно се целят във външният пазар. Аз лично ако е за спортно колело бих дал 3000-3500 , но за градско повече от 200 няма смисъл... хем да му трепериш и да не смееш да го вържеш отвън хем да го пазиш да не го нажулиш.... Ама ако си гъзе, що пък да не си го вземеш...
асен георгиев
Рейтинг: 785 НеутралноЧестита награда! 1700 евро не е ли малко множко?
****
Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.
Нинов
Рейтинг: 1589 НеутралноДо коментар [#21] от "V. Uzunov":
Животът е кратък! Затова се стремете да прекрарате колкото се може повече време в интернет-форуми в спорове с непознати.сглабането е лесно - продаването е трудно.
glavatar
Рейтинг: 206 НеутралноНе разбирам от колелета, но е красиво.
glavatar
Рейтинг: 206 НеутралноНе разбирам от колелета, но е красиво.
babyroo
Рейтинг: 473 НеутралноНе бих си позволил да коментирам технически параметри, експерт съм в съвсем други области. Но дизайнът е отличен, а Red Dot е нещо над нещата! Не съм уверен, че всички разбират... Респект!
roogruz_200
Рейтинг: 225 НеутралноИ аз се учудих, трейл твърдака ми е го вталих до 9 кила...
victortrt
Рейтинг: 569 НеутралноГумите и каплите може би тежат, защото нали не се помпьт. Тези спирачки обаче ако и да приемем, че са "вечни", тоест, че не се изхабяват с времето, което няма как да е така, мисля, че не спират добре и отдавна не се използват за градски велосипеди.
Мисля едно колело с нормални гуми и ви-брейкове, макар и не вечно, щеше да се по-леко и удачно. Но дизайнът, нали ...
selqnin
Рейтинг: 856 НеутралноДо коментар [#21] от "V. Uzunov":
Ето за това става въпрос- дори от подобна ситуация можете да произведете хейт- това е диагноза, МОЛЯ лекувайте се!!!!!
Norman Granz
Рейтинг: 1366 НеутралноПърво, БРАВО на българите, Red Dot е изключително престижна награда за дизайн и е хубаво да се дава на предприемчиви наши сънародници; стига са ревали разни лузъри, че откакто дойде демокрацията, в България нищо не се произвежда.
НЯМАМ ВРЕМЕ ДА ОТГОВАРЯМ НА ВСЕКИ ИДИОТ.Второ, колелото е симпатично, изглежда добре и положително ще намери публика, но аз няма да съм сред нея. Повече си падам по такива велосипеди:
https://s7d5.scene7.com/is/image/Specialized/168067
econo
Рейтинг: 225 НеутралноБраво!
Will Vatmann
Рейтинг: 374 НеутралноНе е хейт. Това колело си е чиста пръчка и никаква иновация не е, нито някъв уникален дизайн... а наградите се купуват с цел реклама ако не знаете... Carthago delenda est.
Даниел Панев
Рейтинг: 650 ВеселоДо коментар [#31] от "V. Uzunov":
Честно казано - и аз не видях "уникалността" на тоя дизайн... Компонентите всичките са стокови, единствено че на рамката трябва да може да се разглобява задния триъгълник заради gates ремъка, ама това си се прави от време оно. Па даже и Brooks имат къде по-известни и скъпи кожени седалки...
ЗиленЗадколисенОлегархСпуредГусинДайнов
Рейтинг: 225 НеутралноДо коментар [#29] от "Norman Granz":
Ама това колело няма спирачки и педали ( - :
Което ме навежда на мисълта, че с ускорението постигнато с бутане може да се спре и без спирачки. Само не се засилвайте по някое връзстръмно надолнище.
Даниел Панев
Рейтинг: 650 ВеселоДо коментар [#33] от "ЗиленЗадколисенОлегархСпуредГусинДайнов":
А па и RaceFace (като гледам drivetrain-а) бяха фалирали по едно време ;)
Дундурук
Рейтинг: 116 НеутралноПродуктът и приятен, но бутиков. А някой тука веднага се възбудиха, че България никога не е била по-добре, икономиката и производството гърмяли, а хейтърите само обливали с гадости.
България УМИРА демографски. Икономиката е с мащаба на голям европейски град. БВП на калпак е от най-ниските. Инфраструктурата е плачевна. Градовете и селата са като от 3-тия свят, въпреки лъснатите централни площади. Монополите се държат от съмнителни групировки. Среден и дребен бизнес е на отмиране, освен нещо съвсем оригинално и нишово. Работна ръка няма, половината млади директно заминават след средното, качеството на образованието е ниско. Златният дъжд от еврофондове, които трябваше да ни изравнят, бяха откраднати и ползата е почти никаква, даже вредата е голяма - мафията натрупа милиарди и е непобедима. И т.н..
Анийдмъни
Рейтинг: 519 НеутралноПоздравления за сънародниците, много се радвам на такива положителни новини :) Колелото изглежда като наистина успешен вариант за градски условия, разбира се е направено за по-горен ценови клас, въпреки че наистина изглежда малко скъпичко.
panem et circensesЕдинственото, което не ми харесва от цялата работа са безвъздушните гуми. Досега не съм карал колело с такива, което да е било по-комфортно от добрата стара технология.
Даниел Панев
Рейтинг: 650 НеутралноДо коментар [#35] от "Дундурук":
С отвращение ти "цъкам" плюс, ама си прав :(
keen
Рейтинг: 855 Неутрално12 кг е ужасно много за велосипед с такива характеристики (без суспензия, без скорости, дори без верига). За да ми хване окото, такъв велосипед не трябва да тежи повече от 7-8 кг (дори и това е много).
Обратните и Тръмп обратно в учебниците по психиатрия! ЛГБТИК+ и тръмпистите са двете лица на глупостта.dolna4erti4ka
Рейтинг: 1138 Неутралнокакво ще рече суспензия-някой прекалено се е поангличанчил
penetrating
Рейтинг: 5672 НеутралноБРАВООО!!!
Some people have got a mental horizon of radius zero and call it their point of view. David HilbertВеликолепна новина! Великолепна!
Браво на екипа!
Лео
Рейтинг: 1099 НеутралноЗа толкова пари трудно ли е да направиш велосипед, с който да спечелиш награда?
citoyen
Рейтинг: 707 НеутралноДо коментар [#11] от "ХАСАН":
За теглото сте прав. Планински байк мод. 1996 с италянска алуминиева рамка тежи 12 кг.
стафилокок
Рейтинг: 225 НеутралноЧестито за наградата! На мен това колело не ми харесва нито на външен вид, нито като възможности. За цената да не говорим! На всички, на които им харесва им пожелавам да си го купят и да си го карат . . . ;)
Миналото се наследява, бъдещето се изгражда.keen
Рейтинг: 855 НеутралноДо коментар [#39] от "dolna4erti4ka":
Обратните и Тръмп обратно в учебниците по психиатрия! ЛГБТИК+ и тръмпистите са двете лица на глупостта.Който кара велосипед, той е наясно.
А който не кара, няма да разбере и защо 12 кг тегло са прекалено много. Така че коментарът ми е адресиран към когото трябва.
man_un
Рейтинг: 707 Неутрално2007-ма децата учеха дизайн и получиха задача проект на велосипед. Условието беше да е нещо авангардно и да няма нищо общо със сегашните линии, най-вече на рамката. Сега като гледам, външно няма кой знае каква разлика от рамките на колелетата от преди години. Ясно е, че истината е в съвременните материали за лекота, скорости, задвижване, спирачки и пр. Дано по нататък се обособят и повече терени за безопасно и приятно каране на колело.
the_axel
Рейтинг: 8 НеутралноКолелетата с плътни гуми не само тежат повече , но и оказват по - голямо съпротивление при търкаляне , отколкото пневматичните . Иначе се опростява поддръжката им .
betona
Рейтинг: 20 Неутралнотоя велосипед е пълна прустотиа. напраен за пълни парвенюта с прасни тикви и пълни жобове . требеше оште по скъп да е. в перверзен свет и перверзна икунамика живеме.
Ivan Kirov
Рейтинг: 225 НеутралноБез амортесьори на вилката по софийските улици. Луди листе?
Peni Nikol
Рейтинг: 1667 НеутралноБраво, много са хубави и маската и колелото.
Да се ядосвате е равнозначно на това да държите горещ въглен с идеята да го хвърлите по някой друг.pisna_mi_ot_vas
Рейтинг: 489 НеутралноДо коментар [#8] от "Нинов":
10х
eti mehter
Рейтинг: 2785 ЛюбопитноОтлични джанти.
BukalemunДано общото им тегло е 40% от теглото на велосипеда....
Така, при високите скорости, чрез центлобежната тяга могат да се изминават големи разстояния без много умора....
Цвета не е много ок, но навярно има и други....
eti mehter
Рейтинг: 2785 ВеселоДо коментар [#51] от "eti mehter":
Bukalemunцентлобежната
=======
Юх.... амк.... центробежната
Полковник за европейско развитие на България
Рейтинг: 1359 НеутралноДобър байк. За всякакви цели. Поздравления.
Ние сме в държавата и държавата е в нас! Ние събираме бюджета и го раздаваме помежду си.sandman
Рейтинг: 567 НеутралноДо коментар [#52] от "eti mehter":
You always pay for what you get. Sometimes you get what you pay for.Физиката май не ти е силна дисциплина.Пиши по философски теми.Там поне имаш идеи.
sandman
Рейтинг: 567 НеутралноАми...Нормално колело.Май нищо кой знае какво.За градски велосипед из нормалните държави става.Там цените на класиките не са в никакъв случай по ниски.
You always pay for what you get. Sometimes you get what you pay for.Tod
Рейтинг: 450 НеутралноХубаво и много хипстърско... ама 3300лв... не ми се дават. За мен колелото трябва да е максимално достъпно и хипи. Има разлика от хипстърско :) сещайте се.
DS
Рейтинг: 761 НеутралноНякой може ли да обясни защо вилката е захваната с мека връзка за рамката на колелото?
Както „Дневник” се бори с БСП, така „Работническо дело” не се е борило с капитализма"https://urbanizedbikes.com/data/kimo_images/kimo_gallery_unit_168/big_mg_0275.png?f=1296732
Цайко
Рейтинг: 931 НеутралноВелосипед, като велосипед. Има едни други българи, правят една триколка от дърво, с известни условности може да се нарече велосипед. Виж, техният дизайн е наистина интересен.
hlb29603835
Рейтинг: 8 НеутралноДо коментар [#11] от "ХАСАН:
Хасане , карбона си има и недостатъци - кратък живот, т.е. старее, цената също не е за пренебрегване - и така цената му не е малка.
Има доста сплави които са леки и устойчиви.
Та с 2 думи не се изхвърляй за 21 век и т.н.
Поздрави
victortrt
Рейтинг: 569 НеутралноДо коментар [#57] от "DS":
Това е стандарт за градските велосипеди от преди време. При завой пружината връща вилката в "изправено" положение и съответно пречи да се завива неволно.
victortrt
Рейтинг: 569 НеутралноНа мен пък ми направи впечатление странната дръжка над курбела, има я и на дамския, и на мъжкия модел, явно идеята е да се носи за нея колелото, което при 12 кг. дамско е малко тежичко, но по-добре с удобна дръжка все пак.
Видях им сайта, скоростната кутия /задната главина/ е доста тежка, аз имам едно старо градско колело с такава и когато съм сменял гума, съм се чудил колко тежи главината. Тъй като обаче теглото е в центъра на колелото, то не пречи на хода. Вече каплите не знам колко са тежки, но изглеждат тежички.
Спирачките също не са много леки - имат едни метални масивни компоненти, които се трият в метален цилиндър и всичко, за да е трайно, е масивно, т.е. тежко.
Петър Иванов
Рейтинг: 924 ЛюбопитноВелосипед със същото разположение на рамката, имаше мой приятел от детството. Колелото беше юношескто ,немско купено 40-те години /!/ на миналия век. Иначе приветствам надупчените капли ...
pariah
Рейтинг: 699 НеутралноИзглежда страхотно!
- A witty saying proves nothing. VoltaireВлизах в сайта им, мъжкият е много привлекателен.
Цената вероятно е оправдана - не разбирам от колела.
Ама май е време да се замисля - работата е близо до дома ми и колелото е логичното превозно средство, вместо колата. Поне 9 месеца от годината.
dds27557755
Рейтинг: 225 НеутралноВелосипед, правен от хора, които не са колоездачи. Дори ъгълът на седалката не е правилен. Прекалено тежко, 12,7кг за 50-ти размер рамка е твърде много, какво да кажем за 60-62. Прекалено скъпо за градско колело. За тези пари ще си взема Бромптън с титаниева рамка, всички екстри, дори за светлини и каска ще остане. А и Бромито може да се сгъва, нямаш нужда от допълнителен багажник за кола, а в метрото влизаш с един билет. Тежки компоненти с трудна поддръжка, изискваща цялостно разглобяване на вътрешните части, за да отстраниш повреда. Кожените ръкохватки ще станат целите в петна от пот и ще се полират, т.е. ще изглеждат ужасно и ще са неудобни, за сметка на това ще са излишно скъпи. Най-дразнещото е, че тези господа хипстъри дори не са си направили труда сайтът им да има вариант на български.
victortrt
Рейтинг: 569 НеутралноДо коментар [#63] от "pariah":
http://koleloto.bg/product/1240/cross-spria-28-urban-2017g.html
Айде, по икономично. За разликата в цената ще заредиш с гориво от шотландски малц за поне година.
pariah
Рейтинг: 699 ВеселоДо коментар [#65] от "victortrt":
- A witty saying proves nothing. VoltaireМного добро!
Благодаря за подсказката.
И да, мога да купя 5 за същите пари