За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, трябва да влезете в профила си или да се регистрирате.
Вход | Регистрация
За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, влезте в профила си. Вход | Регистрация
Красимир Андонов
Рейтинг: 1498 НеутралноДиверсификация на Оскарите!
Лудостта е привилегия. Глупостта е бреме.И по жанрове!
И по години.
Българска работа, ама с плюс.
kochoparabellum
Рейтинг: 237 НеутралноТотален респект за човека - не е лесна тази работа и се радвам на успеха му, не само за щото е българин, а защото в този бизнес се влиза много трудно и с много къртовски труд.
Но за журналистите явно няма разлика между оригинална музика към филм и музика към трейлъра същия филм. Тя също е важна, но често нямат нищо общо помежду си - или музиката за филма не е записана и не може да се ползва за трейлъра или има някакъв друга причина.
Музиката за трейлъри си е направо отделен жанр, който обаче още не се награждава с оскар, доколкото ми е известно. Затова, сори, че ще прозвуча така, ама айде да правим тая разлика между "музика за филм" и "музика за трейлъра на филма" - коренно различни неща, съответно - коренно различни следи.
Роси
Рейтинг: 5927 НеутралноПоздравления!
Toshko Afrikanski
Рейтинг: 8 НеутралноВсъщност българските следи всъщност са три, режисьорът по каскадите на един от номинираните филми също е българин.