"Костенурките нинджа: Пълен хаос" изпревари "Барби" и "Опенхаймер" в българските киносалони

Новият филм "Костенурките нинджа: Пълен хаос" пренареди зрителския интерес у нас и изпревари хитовите заглавия "Барби" и "Опенхаймер". Премиерата му се състоя на 11 август и само за няколко дни застана начело на боксофиса в България. Филмът, който отново разказва за Леонардо, Донатело, Рафаело и Микеланджело, но вече в тийнейджърския им период, е гледан от 12 556 зрители и има 132 667 лв. приходи.

Костенурките нинджа се завръщат подмладени на големия екран
На второ място се нарежда "Опенхаймер" на Кристофър Нолан, който вече почти месец е в кината. За тези няколко седмици на екран филмът е гледан вече от 151 094 зрители и има 1 903 004 лв. приходи от продажбата на билети.
Трета позиция заема екшънът "Мега звяр 2: Падината", който миналата седмица оглави боксофиса у нас. За двете седмици на екран новият филм с Джейсън Стейтъм събра 43 836 зрители и има 573 786 лв. приходи.
Чак на четвърта позиция се нарежда "Барби", който е напът да се превърне в най-касовия филм за 2023 г. Лентата на Грета Гъруиг е гледана от 173 624 зрители, а приходите от билетите за месец са 1 926 349 лв.
Не така обаче изглежда боксофиса на Северна Америка, където "Барби" заема първото места вече четвърта седмица. Продукцията продължава да постига грандиозни успехи и реализира приходи от 33.7 млн. щатски долара за четвъртата седмица от премиерата си. Филмът с Марго Роби и Райън Гослинг има приходи от общо 500 млн. щатски долара в Северна Америка и премина границата от 1 млрд. щатски долара в света.

Само 17 дни след премиерата филмът "Барби" спечели над 1 млрд. долара
Второто място заема "Опенхаймер" - вторият филм от т.нар. феномен "Барбихаймер". Приходите от него са 18.8 млн. щатски долара за уикенда и общо 264.3 милиона щатски долара в Северна Америка и близо 650 млн. долара в световен мащаб.
Продукцията "Костенурките нинджа: Пълен хаос", която оглави боксофиса в България, заема трето място в Северна Америка. За уикенда филмът реализира приходи от 15.6 млн. щатски долара на вътрешния пазар и общо 94.7 млн. долара в световен мащаб.