Всеки четвърти през миналия уикенд в България е предпочел да гледа "Наполеон"

Всеки четвърти през миналия уикенд в България е предпочел да гледа "Наполеон"

Всеки четвърти през миналия уикенд в България е предпочел да гледа "Наполеон"
Скрийншот, Youtube
Биографичната драма през погледа на Ридли Скот "Наполеон" втора седмица е начело на зрителския интерес, сочат обобщените данни от киносалоните у нас. За десетте дни историята на императора на Първата френска империя вече е гледана от 42 198 зрители и реализира 583 148 лв. приходи от билетите им. За сравнение - в северноамериканския боксофис "Наполеон" дебютира на второ място, а през втората си седмица на екран се понижи на шесто.
На втора позиция е анимацията "Желание" на "Дисни". Фееричната приказка за Аша, която с помощта на ума си прави Звезда с неизчерпаема енергия, вече втора седмица е в кината. Продукцията е привлякла интереса на 22 706 зрители и отчита постъпления в размер на 282 068 лв.
Трети е екшънът, разкриващ началото на първите четири филма - "Игрите на глада: Балада за пойни птици и змии". Историята за началото на игрите, оформянето на характера и мирогледа на бъдещия президент Сноу е в киносалоните от средата на ноември, гледана е от 52 708 зрители, а приходите от билетите им са 720 303 лв.
Четвърта позиция е за първата премиера от миналия петък - българският "Цената на властта". Разказът за задкулисието, в който се преплитат държавата и престъпнияj свят, има 4338 зрители, а за трите дни в кината отчита постъпленията 56 358 лв.
На пето място сред най-гледаните филми е трилърът "Черен петък". Случващото се в масачузетския град Плимут след Деня на благодарността са видели отблизо 4636 зрители, а продадените билетите са за 60 294 лв.
Шесто място е за втората премиера от петък - "Забравената Коледа". Норвежката история за спасяването на празника, който малката Елиз иска да преживее с всички от селото си, има 3671 зрители и 41 434 лв. приходи.
На седма позиция е българският "Диада", който вече месец е сред най-гледаните филми у нас. Разказът за живота на тийнейджърка, която иска да замине при майка си в Америка, но не успява да събере пари за билета си с незаконни дейности, завършили трагично, е привлякъл интереса на 46 225 зрители и има 542 371 лв. от билетите им.
Осма поред е третата премиера от миналия уикенд - френската биографична драма "Жан дю Бари". Историята на последната метреса на крал Луи XV, с която беше открит фестивалът в Кан тази година, е видяна от вече 1719 зрители и има 19 557 лв. от билетите им.
На девето място е руската анимация "Котки в музея". За месец в кината пътешествието на котка и мишка, скрити в пиано, които достигат до Ермитажа и се сблъскват с котешката дружина там, има 19 118 зрители и 215 612 лв. приходи.
Десети е "Капитан Марвел 2", продължение на филма от 2019 г. и на минисериала от миналата. Обединението на силите на г-ца Марвел и Моника Рамбо са гледали общо 19 488 зрители, а за месец постъпленията са 293 263 лв.
През миналия уикенд в киносалоните са били общо 48 489 зрители, като всеки четвърти е предпочел историята на Наполеон, пресъздадена от Ридли Скот. Миналата година по същото време пред големия екран са били 32 412 души.