Модната къща връща в светлините на прожекторите за новия сезон любимата тениска на Кари Брадшоу.
"Имало едно време", с тези думи започна модното шоу на "Диор" в началото на Седмицата на модата в Париж. Те бяха изписани и на люлка, на която стоеше един от моделите в началото на ревюто. За колекция есен/зима 2025 творческият директор на марката Мария Грация Кюри иска да преразгледа спомените, които принадлежат на наследството на "Диор", като създаде плуралистичен диалог с историята на модата, пише в прессъобщението за нея. Целта е да покаже как облеклото може да утвърждава културни, естетически и социални кодове. Воланите и подвижните яки в колекцията са вдъхновени от "Орландо" на Вирджиния Улф като символ на далечна епоха, която се противопоставя на времето и жанровете. Бялата риза – която за Мария Грация Кюри е основополагащ елемент на облекло, освободено от половите стереотипи – в тази колекция е препратка към моделите на Джанфранко Фере, които той създава като бивш артистичен директор на "Диор". Нова интерпретация Кюри представя и на емблематичната тениска J'adore Dior от времето, когато Джон Галиано е начело на модната къща. Тази дреха е запазила звездния си статус през годините, а голяма част от този успех се дължи отчасти на появата ѝ в "Сексът и градът 2" няколко години след първоначалното му представяне на подиума, носена от Кари Брадшоу, припомня списание "Ел". В бележките на Мария Грация Кюри към ревюто се посочва, че изследването на историите, преминаващи през модата, позволява подчертаването на една женственост, в която бъдещето е припомняне на миналото, което все повече се откроява в съвременния гардероб.