Възстановено е нормалното движение на влаковете през Пловдив

За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, трябва да влезете в профила си или да се регистрирате. Вход | Регистрация
За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, влезте в профила си.
Коментари (19)
  1. Подредба: Сортирай
  1. 1 Профил на Незнайко
    Незнайко
    Рейтинг: 3012 Неутрално

    Лоша профилактика на релсовия път. Тази стрелка е била пукната. При почукване с жележничарско чукче, е щяла да дрънка като тенекия, а не да звъни като камбанка. Но явно никой не я е проверил.

    "Свестните у нас считат за луди, глупецът вредом всеки почита" Хр. Ботев
  2. 2 Профил на Незнайко
    Незнайко
    Рейтинг: 3012 Неутрално

    До коментар [#1] от "Незнайко в Слънчевия град":

    *железничарско

    "Свестните у нас считат за луди, глупецът вредом всеки почита" Хр. Ботев
  3. 3 Профил на Paolo Di Canio
    Paolo Di Canio
    Рейтинг: 1236 Неутрално

    Аз не съм професионалист, ама това на снимката си е релса, стрелката е здрава...

  4. 4 Профил на Willy Messerschmitt
    Willy Messerschmitt
    Рейтинг: 339 Гневно

    И после едни ид...ти ни обясняват как ще имаме железен път и влак с който ще стигаме за три часа до морето!?

    До истината се достига с познание! Не влизам в диалог с лумпени !И не храня руски тролове...
  5. 5 Профил на 2.5
    2.5
    Рейтинг: 758 Неутрално

    След катастрофата в Хитрино, собственикът на фирмата превозвач каза че железопътнат инфраструктура в страната е в катастрофално състояние.
    Съдейки по редовните инциденти, може да му се вярва.
    За сметка на това, бюроктрацията в НКЖИ се разду като простат на 50+ индивид от мъжки пол(не съм сигурен за актуалното определение).
    Ами да изхвърлят половината от бюрокрацията в държавата, която се ползва като банка за гласоподаватели от политическите партии и да освободят финансов ресурс за по-кадърни хора.

    I Want To Believe
  6. 6 Профил на Незнайко
    Незнайко
    Рейтинг: 3012 Неутрално

    До коментар [#3] от "Paolo Di Canio":

    Това е неподвижната част от стрелката. Тя е по-тънка от стандартна релса.

    "Свестните у нас считат за луди, глупецът вредом всеки почита" Хр. Ботев
  7. 7 Профил на The sphere
    The sphere
    Рейтинг: 775 Любопитно

    Нещата изглеждат много подозрително. Тези инциденти не са слуйни. Изглежда, че няКОЙ, иска да изрита от пазара Булмаркет и то с цената на жертви. Смърди на саботаж организиран от въглеводородните монополисти!

    "Социализма свършва, когато свършат парите на другите."
  8. 8 Профил на greenhrast СУПЕР
    greenhrast
    Рейтинг: 853 Любопитно

    Изглежда е скъсана на опън?

  9. 9 Профил на jif44392826
    jif44392826
    Рейтинг: 8 Любопитно

    Претоварен влак?

  10. 10 Профил на Незнайко
    Незнайко
    Рейтинг: 3012 Любопитно

    До коментар [#9] от "jif44392826":
    Претоварен с пропан-бутан?

    До коментар [#8] от "greenhrast":
    Релефът на разлом при скъсване от опън е по-равномерен. Това ми прилича на умора на метала от вибрации и удари.

    "Свестните у нас считат за луди, глупецът вредом всеки почита" Хр. Ботев
  11. 11 Профил на С С К
    С С К
    Рейтинг: 886 Неутрално

    Нещата изглеждат много подозрително. Тези инциденти не са слуйни. Изглежда, че няКОЙ, иска да изрита от пазара Булмаркет и то с цената на жертви. Смърди на саботаж организиран от въглеводородните монополисти!
    —цитат от коментар 7 на The sphere


    Има резон в подозренията ти. Както при Хитрино: същата фирма,
    същият товар, същият локомотив, също при влизане в ж.п. гара.
    Може и наистина да са случайни, но доста подозрителни случайности.
    Може да им правят сечено, а може и да не е. Да доказват.

    По-добре да си здрав и богат,отколкото беден и болен.
  12. 12 Профил на ЙЕИ
    ЙЕИ
    Рейтинг: 118 Неутрално

    Такива стрелки на запада ги сменят на всеки 10 години. Независимо в какво положение са. Там просто са ували за явлението УМОРА НА МАТЕРИАЛА и правят каквото трябва. А ние пробваме ще минели номерът. Ами все по-рядко ще минава. Все повече случаи ще имаме като този. Дано поне по основните международни трасета подменят инфраструктурата, щото ако това беше влак на международна компания - нямаше да и стигне годишния бюджет на НКЖИ за да се оправи.

  13. 13 Профил на Kiril
    Kiril
    Рейтинг: 498 Неутрално

    Какво му е нормалното? Каква е вероятността една и съща компания да е в 2 инцидента?? В нормалната държава да ги бяха разхвърляли вече.

    https://imdb.com/title/tt1279083/ + http://socrates.else.is/ + https://chitanka.info/books/category/filosofia + https://tutanota.com
  14. 14 Профил на RED MAFIA
    RED MAFIA
    Рейтинг: 886 Неутрално

    Счупена релса е причината за дерайлиране на влака София - Варна
    http://news.bnt.bg/bg/a/lokomotiv-izleze-ot-relsite-mezhdu-garite-rebrovo-i-svoge-nyama-postradali

    Релсите работят на огъване и изправяне все едно , че чупиш тел с две ръце да я прекъснеш. Някъде 100 000 цикъла за да се счупи релса при преминаване. При 70 пъти преминаване на ден това са 25 000 пъти на година или за 4 години релсата се счупва и прекъсва жп пътя. Особено и ако жп пътя не са му набивали и подпълвали каменната подложка под траверсите .

    Когато стоиш достатъчно дълго до брега на реката и гледаш, ще видиш как пред теб по водата преминава трупът на врага ти
  15. 15 Профил на Кортик
    Кортик
    Рейтинг: 2285 Неутрално

    До коментар [#14] от "RED MAFIA":

    Излиза че дерайлиралите влакове ще бъдат ежедневие?

    Червена линия, червен картон
  16. 16
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше рекламни съобщения или спам.

  17. 17 Профил на RED MAFIA
    RED MAFIA
    Рейтинг: 886 Неутрално

    До коментар [#15] от "korc":
    От 8 март 2017 г е предупреждението за лошото съсстояние на жп в Пловдив
    На снимките, направени по време на преминаване през тях в продължение на 20 м. ясно се вижда, че металните съоръжения се държат на косъм, а болтовете на много места са изскочили или вече ръждясали.

    За какво съществува това министерство на Транспорта, след като тези релси не са поглеждани от години?, пита будният гражданин, като допълва, че няма да се учуди ако в бъдеще станем свидетели на още една трагедия като тази от гара Хитрино.
    http://podtepeto.com/pod-nozha/opasni-li-sa-zhelezoptnite-relsi-koito-vodyat-km-plovdiv/

    Когато стоиш достатъчно дълго до брега на реката и гледаш, ще видиш как пред теб по водата преминава трупът на врага ти
  18. 18 Профил на zara09 СУПЕР
    zara09
    Рейтинг: 509 Неутрално

    Нещата изглеждат много подозрително. Тези инциденти не са слуйни. Изглежда, че няКОЙ, иска да изрита от пазара Булмаркет и то с цената на жертви. Смърди на саботаж организиран от въглеводородните монополисти!
    —цитат от коментар 7 на The sphere


    Наистина има оттенък на диверсия. И дори нещо по-лошо от настъпване само на икономически интереси. Да не навлизам в конспиративни теории, но ако локомотивът се е движил с по-висока скорост и се бяха наблъскали една в друга цистерните, трагедията в Хитрино наистина щеше да изглежда мнооого мъничка...Макар цистерните да съм чула , че имат някакви защити, но те са над 10-годишни, а в Германия ги сменят на 10 години, т.е. тези може би са 2-ра ръка и не се знае колко им са в ред защитите. В Хитрино май само 1 цистерна беше избухнала?

  19. 19 Профил на hex
    hex
    Рейтинг: 388 Весело

    Може би не е лоша идея подобни товари да не минават през града изобщо. Все пак когато е построена гарата, тази част е била южния край на града. Днес е центъра. Едно околовръстно не е зле да се направи :) Даже по него може да пуснат и влака за Карлово. Така ще се премахне онова безумие с прелезите и ще се отвори още един автомобилен път над Марица, вместо да се чудят как да го повдигат :)





За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, трябва да влезете в профила си или да се регистрирате. Вход | Регистрация
Loading…
Loading the web debug toolbar…
Attempt #