Ново "Паджеро" дойде в България
Новото поколение на "Мицубиши Паджеро" вече се предлага и в България, съобщиха днес вносителите на марката "Балкан Стар Мотърс". Във външния вид на автомобила се забелязват елементи от предишните три поколения на модела, като комбинирането им придава на всъдехода мъжествено и солидно излъчване. Интериорът е изцяло променен, като определено е по-луксозен и предлага повече комфорт. Автомобилът се предлага с три и пет врати, като може да се поръча с пет и седем места.
"Паджеро" се оборудва с изцяло нов бензинов двигател с работен обем 3.8 литра и усъвършенстван дизелов 3.2-литров агрегат. Бензиновият мотор е шест-цилиндров, V-образен, с променливи фази на газоразпределение и мощност 249 к.с. С него автомобилът се ускорява от 0 до 100 км/ч за 10.8 сек, а максималната скорост е 200 км/ч. Разходът на гориво в смесен цикъл на движение е 13.5 на сто.
3.2 литровият дизел може да бъде с мощност 160 и 170 к.с. Любопитна подробност е, че по-маломощния мотор, разполага с по-висок въртящ момент(381 Нм срещу 373 Нм.) и по-добри динамични характеристики. С него "Мицубиши Паджеро" се ускорява от 0 до 100 км/ч. за 12.2 сек, а максималната скорост е 177 км/ч. Разходът на гориво в комбиниран цикъл на движение е 9.3 на сто.
Изборът при автомобила е между пет-степенна механична скоростна кутия и автоматична, също с пет скорости. Автоматът е оборудван със системата INVECS II, която изучава стила на шофирана водача и променя режима на смяна на предавките според него.
Далеч по-важни от динамичните характеристики на колата са нейната проходимост и поведение в пресечена местност, а тук "Паджеро" е в стихията си. Всъдеходът се оборудва с новата система за задвижване на четирите колела Super Select 4 WD(поколение SS4-II). Тя дава възможност преминаванато от задно предаване към режим 4Х4 да става при скорост от до 100 км/ч. За по-тежък терен е предвидено блокиране на централния диференциал, а за истинско оф-роуд предизвикателство - преминаване в режим на понижаващи предавки.
При спускане по наклон с хлъзгава повърхност на водача помага и системата ЕBAC(Еngine Brake Assist Control). В крайна смета ъгълът на заход на "Паджеро" е 35 градуса, страничният наклон може да достигне 45 градуса, а колата преодолява водни прегради с дъблочина до 70 см.
Серийно автомобилът се оборудва с озвучителна система Rockford с дванадесет говорители и субуфер с пикова мощност 860 вата.
Цените на новото "Паджеро" у нас започват от 76 990 лв с ДДС, вече е продаден един автомобил, а плановете на вносителя са да удвои реализациите на модела на българския пазар.