"ФИАТ" смени логото си

Италианският автомобилопроизводител "ФИАТ" променя логото си, като новата емблема ще бъде поставена за първи път на модела "Браво", който ще дебютира на автосалона в Женева. Концепцията на логото е разработена от RobilantAssociati (агенция, специализирана в областта на брандинга и стратегическия дизайн) и Fiat Style Centre.
Новият символ напомня за логото, което е украсявало решетката на автомобилите "ФИАТ" в периода 1931-1968 г., с издължени букви FIAT на рубинено червен фон, обградени с хромирана рамка във формата на щит. Как се е развивала емблемата на марката през годините може да се види на българския сайт на марката(www.fiat.bg).
Що се отнася до новото "Браво" първо то ще бъде показано като хечбек с пет врати, като все още няма информация дали ще се предлага и триврата версия. Автомобилът е дълъг 4340 мм., широк 1790 мм. и висок 1490 мм. Новото "Браво" ще се предлага с три бензинови двигателя с мощности 90, 120 и 150 к.с. и два турбодизела(120 и 150 к.с.). Автомобилът се очаква на българския пазар през юни.