За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, трябва да влезете в профила си или да се регистрирате.
Вход | Регистрация
За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, влезте в профила си. Вход | Регистрация
*****
НеутралноИ какво толкова и е на колата, при условие, че я караш само в града?
*****
Разстроено"Успокоителното е, че основните компоненти са разработка на "Бош"."
Ама какво му е успокоителното на това?!
От опит съм се убедил, че не е случайна приказката "Ей там има един кош за твоя "Бош"!"
*****
НеутралноА най-успокоителното е,за мен лично,че никога не бих качил себе си и семейството си на тая мукава.
*****
Неутрално@ е и:
Засичате се с някоя мутра на Цариградско и умираш, това и е на колата
****
Коментарът беше изтрит от модераторите.
*****
ВеселоИ какво толкова.. колата я караш само около вас и то само една година!!! Защото втората ще е трудно. Това са така наречените "еднодневки", като руските "Таврия" /ако някой все още си ги спомня???
*****
НеутралноАко наистина тази кола се скапва след около година (доста вероятно), цената й излиза почти 10 лева на ден! Като добавим и бензина, излиза по-евтино да ползваш такси
*****
НеутралноСпоко!
В ЕС за да се продава нов автомобил, той трябва да има като минимум 2 въздушни възглавници, ABS и да отговаря на стандарта Euro IV за чистота на изгорелите газове.
Така че въпросното чудо на индийския конструктивен гений скоро няма да се появи.
Отделен е въпроса, че у нас пътеки за нелегален внос винаги се намират: софийска фирма (хайде няма да я назова) продава китайски пикапи "Great Wall" (копия на Тойота от началото на 90-те) с нарисувани (не е майтап!) на таблото "въздушни възглавници"! За лиготии като ABS и катализатори няма нужда въобще да споменаваме........
Но има нашенци, които много се кефят, че купуват НОВО нещо, нищо че е с качеството на електронен часовник от пакет с царевични пръчици....
Колкото до "Тата" - карал съм такъв пикап (с дизелов двигател) в Африка, а също и печално известният City Rover (всъщност Tata Indica).
Вервайте ми - по-добре 15 годишен нормален автомобил, само да е с европейски или японски произход......
*****
Неутрално*****
Неутралноспомнете си за трабантчето
приличаше ли на кола и въпреки това е вършело чудесна работа на не малкото им собственици
*****
НеутралноВ икономичните, евтини, малки коли е бъдещето. Хубавото е, че се е започнало. Лошото е, че за нас е още далеч да си ги купуваме.
*****
НеутралноНе ьзабравяйте, че най скъпото във всяка кола е ТРУДЪТ, вложен за производството на всички части и на монтажа.
При 5-10 долара надница направете му сметката. И колата ще развива реално 50-60 км./час
*****
НеутралноПише, че колата е за градски маршрути.Аз специално за това бих си купил колело.300 пъти по здравословно и по- приятно.
*****
НеутралноНа мъника само мога да пожелая да е здрав и издръжлив като Трабанта.
Нашият сме го търкаляли по цяла България и най-много по Родопите и мога да кажа, че по онова време след джипове и камиони по стръмните неравни и изровени пътища само Трабито можеше да минава без проблеми.
*****
НеутралноПо важното е, че ще принуди големите европейски и японски фирми да произвеждат евтини коли за масовия потребител.
*****
НеутралноПрекрасна е идеята да се направи народен автомобил, но, ако се съди по описанието и снимката, не е направено нищо. Тази играчка е далеч от гениалните творения на германските инженери Фолксваген и Трабант, Френския народен Ситроен, първите модели Панда. За България индийското творение е неподходящо.С тези малки колелца , с тези претенциозни фарове, с липсата на багажник. Единственото добро решение е едната чистачка и ниската максимална скорост. Луксозните седалки са по циганския индийски вкус. Българският народен автомобил, трябва да има купе подобно на Трабант комби,но без тези огромни странични прозорци, седалки като на първите модели Панда, задвижването да е 4х4, джанти поне 13 цола,въздушно охлаждане, но отопление поне като на Трабанта. Ниската себестойност може да се постигне като се избягват всякакви екстри.
*****
РазстроеноИмах ел.ренде "Бош"при това не китайска производа и се скапа само след три кратки употреби.Лагера на ротора лежеше в пластмасово легло на кожуха.Машинка бързооборотна,взе че почна да грее и сетете се какво стана с пластмасата,където лагерува оста.От тогава не копувам нищо на тазифирма и се чудя на ценовата и нагласт.Та щом ще е участник в колата ,бегай на далеч !!!
*****
НеутралноТрабанта явно се е преродил в това чудо на техниката
Карма какво да се прави, все пак говорим за Индия
*****
НеутралноТрудно мога да си представя как здравомислещ човек може да си купи тази комедия на абсурда при положение, че за 3400лв. се взима съвсем приличен автомобил втора ръка от нормален производител - голфове, ескорти, и т.н.
*****
НеутралноНапред "Тръби"
с/у мутри ръби!
*****
НеутралноОсвен че всеки българин разбира от футбол от политика, то явно всеки чатка и от коли. Аман от компетентни "копувачи"...
*****
Неутралнокатегорично не на подобни автомобилни недоразумения в Европа.
*****
НеутралноНе разбирам за6то изоб6то се пи6е за тая лагерна коли4ка.За тея пари си купува6 къде къде по-ка4ествена кола 2-ра употреба.Кое му е хубавото на тоя боклук?Дизаина?Комфорта??Си гурността?Стабилносста на пътя?Междуремонтния пробег????????........Един единствен коз е цената но както ве4е казах за съ6тата цена може6 си купи не6то прили4но а НЕ ИДИОТСКИ грозен и СУПЕР нека4ествен боклук!!!!!!!Пледирам форума да бъде затворен за"специалисти-идиоти" ;!!!!
*****
Неутрално*****
Неутрално*****
НеутралноАз пък мисля,че хубавото е ,че скоро няма да бъде на нашия пазар-просто си има ЕВРОстандарти за безопасност и сигурност.
А както правилно са писали по-долу форумци,по-добре велосипед,или запазено немско коле за 4000лв.
*****
НеутралноНе се карайте излишно. Колата е произведена основно за азиатския пазар където е масово разпространено да си возят цялото семейство на мотопед. Презумцията на този автомобил е да направи това явление по-безопасно отколкото е сега. Тази кола най-вероятно никога няма да дойде в Европа. Тя НЕ Е правена за този пазар. Това си е един мотоциклет на 4 колела за по-голяма безопастност.
*****
НеутралноЕдин си беше взел Марути. За 3-4 г цялата тапицерия провисна на парцали. Та, освен грижите по ходовата част, собственникът и за такива подробности трябва да се харчи.
*****
НеутралноКолата е бирник. Ако имаш малко пари (3400 лв) не си блъскай главата с кранти (стари или нови).
*****
НеутралноКойто е бил в Индия ще разбере за какво става дума. Това чудо е предназначено да замени мото-рикшите.
*****
Неутрално.....и за к'во ми е кола? само да и плащам вноски ли?
*****
Неутралноповечето забравяте, че индийците не могат като бедните българи да си купят старата кола на богати си европейски съседи и да я карат още 30 години. за тях има само стари индийски или нови коли
*****
НеутралноКлючът на НАНО-то към пазарите извън някогашната английска колония Индия (и по-точно българския) е в английския подход... По-точно - да има опция колата да се доставя в кашони с инструкция за сглобяване, подобно на Катерхам Супер 7!
... При това не е толкова смешно, колкото звучи! Нали сме нация техническа, един куп ентусиасти ще се навият да си сглобят панелите на возилото - при това без пластмасови болтове и не по-лошо от индийците на конвейера! Ако в добавка дадени възли и компоненти могат да се поръчват в по-добро изпълнение от базовото, колата ще си заработи куп верни фенове на тунинга по нашите ширини...
*****
НеутралноИ в момента в някои страни от ЕС се движат 4колки - само, че са регистрирани както мотопедите у нас.
Така, че ако ограничат скоростта до 50км/ч и намалят обема на двигателя може и в ЕС да се продава без сериозните проблеми идващи от изискванията към АВТОМОБИЛИТЕ
*****
НеутралноА случайно някой да е чувал за "The AirCar"
http://www.theaircar.com/
Ако поразгледате малко страницата, ще видите връзката с Tata Motors
*****
ГневноАми за 3400 лв.освин раздрънкано коле на 20 год. друго незнам какво можеш да си вземеш .А пък това поне ще има някаква гаранция поне от 2 год. Е човеко какво повече искаш
*****
Гневнода това е дамска кола ама кажете ми има ли по добра кола от новата?????????????????????????????????????? ?????????????????????????????????????????????????? ???????????????
*****
Любопитнохора тук няма да прочетете ницо хубаво за тази кола защото как иначе препродавачите на стари немски и италиански автомобили ще си продават старата стока?????
*****
ЛюбопитноСпоред мен не си струва тази кола, представете си удар с нея, без жертви няма да мине, като технически характеристики дори да е равна на прословутото Тико и то милото се сгъва на руло при удар с пасат, участвал съм в такава катастрофа, слава богу карах пасата.
*****
Неутралнотака, така!!!
*****
ВеселоИСКАМ ТАКОЖА ТРАБАН4Е!!!!!
*****
Любопитнонавит съм да отида до индия да си я купя
*****
Неутралнои аз продавам СУЗУКИ оба4е няма купува4
*****
Неутралнокато гледам носачите и големината на гумите това няма да може да се кара в софия
*****
НеутралноMILI , MOMCHETA I MOMICHETA , OTIDETE PONE VEDNAJ V INDIYA I TOGAVA SHTE RAZBERETE ZA KAKVO STAVA VAPROS.
BIL SAM V TAZI STRANA CHETIRI PATI- ZA PO SHEST MESETZA. I TO NASKORO.
VAPROSTNATA" KOLA" E ZA INDIYA , NE ZA U NAS.
PO INDIYSKITE MAGISTRALI [pri tova dosta dobri] NE MOJE DA SE KARA SAS SKOROST PO- VISOKA OT 90 - 100 KM/H ZARADI STRAHOTNIYA TRAFIK.
NYAMA DA VI GOVORYA ZA TRAFIKA V G RADOVETE.
TAKA, CHE "TATA NANO" SI E NA MESTOTO.
NO NE E ZA BULGARIYA.
"VERVAYTEMI"-- TAKA E!
*****
НеутралноMILI , MOMCHETA I MOMICHETA , OTIDETE PONE VEDNAJ V INDIYA I TOGAVA SHTE RAZBERETE ZA KAKVO STAVA VAPROS.
BIL SAM V TAZI STRANA CHETIRI PATI- ZA PO SHEST MESETZA. I TO NASKORO.
VAPROSTNATA" KOLA" E ZA INDIYA , NE ZA U NAS.
PO INDIYSKITE MAGISTRALI [pri tova dosta dobri] NE MOJE DA SE KARA SAS SKOROST PO- VISOKA OT 90 - 100 KM/H ZARADI STRAHOTNIYA TRAFIK.
NYAMA DA VI GOVORYA ZA TRAFIKA V G RADOVETE.
TAKA, CHE "TATA NANO" SI E NA MESTOTO.
NO NE E ZA BULGARIYA.
"VERVAYTEMI"-- TAKA E!
*****
ГневноНякой карал ли е Индийски автомобил???
Аз карам аналог на МВ 207 бус - УЖАС !!!!! - Кола за аборигени!!!
*****
ВеселоПопай. По-добре стара немска отколкото нова индийска!!