Тайните на народния индийски автомобил

За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, трябва да влезете в профила си или да се регистрирате. Вход | Регистрация
За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, влезте в профила си.
Коментари (47)
  1. Подредба: Сортирай
  1. 1 Профил на Е и?
    *****
    Неутрално

    И какво толкова и е на колата, при условие, че я караш само в града?

  2. 2 Профил на Помощ, ПОМОЩ!
    *****
    Разстроено

    "Успокоителното е, че основните компоненти са разработка на "Бош"."

    Ама какво му е успокоителното на това?!

    От опит съм се убедил, че не е случайна приказката "Ей там има един кош за твоя "Бош"!"

  3. 3 Профил на Гошко
    *****
    Неутрално

    А най-успокоителното е,за мен лично,че никога не бих качил себе си и семейството си на тая мукава.

  4. 4 Профил на Велев
    *****
    Неутрално

    @ е и:

    Засичате се с някоя мутра на Цариградско и умираш, това и е на колата

  5. 5
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите.

  6. 6 Профил на Vlady
    *****
    Весело

    И какво толкова.. колата я караш само около вас и то само една година!!! Защото втората ще е трудно. Това са така наречените "еднодневки", като руските "Таврия" /ако някой все още си ги спомня???

  7. 7 Профил на chernobyl
    *****
    Неутрално

    Ако наистина тази кола се скапва след около година (доста вероятно), цената й излиза почти 10 лева на ден! Като добавим и бензина, излиза по-евтино да ползваш такси

  8. 8 Профил на ххх
    *****
    Неутрално

    Споко!
    В ЕС за да се продава нов автомобил, той трябва да има като минимум 2 въздушни възглавници, ABS и да отговаря на стандарта Euro IV за чистота на изгорелите газове.
    Така че въпросното чудо на индийския конструктивен гений скоро няма да се появи.
    Отделен е въпроса, че у нас пътеки за нелегален внос винаги се намират: софийска фирма (хайде няма да я назова) продава китайски пикапи "Great Wall" (копия на Тойота от началото на 90-те) с нарисувани (не е майтап!) на таблото "въздушни възглавници"! За лиготии като ABS и катализатори няма нужда въобще да споменаваме........
    Но има нашенци, които много се кефят, че купуват НОВО нещо, нищо че е с качеството на електронен часовник от пакет с царевични пръчици....
    Колкото до "Тата" - карал съм такъв пикап (с дизелов двигател) в Африка, а също и печално известният City Rover (всъщност Tata Indica).
    Вервайте ми - по-добре 15 годишен нормален автомобил, само да е с европейски или японски произход......

  9. 9 Профил на анонимен
    *****
    Неутрално
  10. 10 Профил на анонимен
    *****
    Неутрално

    спомнете си за трабантчето
    приличаше ли на кола и въпреки това е вършело чудесна работа на не малкото им собственици

  11. 11 Профил на балкандо
    *****
    Неутрално

    В икономичните, евтини, малки коли е бъдещето. Хубавото е, че се е започнало. Лошото е, че за нас е още далеч да си ги купуваме.

  12. 12 Профил на Авто Мото
    *****
    Неутрално

    Не ьзабравяйте, че най скъпото във всяка кола е ТРУДЪТ, вложен за производството на всички части и на монтажа.
    При 5-10 долара надница направете му сметката. И колата ще развива реално 50-60 км./час

  13. 13 Профил на аз
    *****
    Неутрално

    Пише, че колата е за градски маршрути.Аз специално за това бих си купил колело.300 пъти по здравословно и по- приятно.

  14. 14 Профил на Alex
    *****
    Неутрално

    На мъника само мога да пожелая да е здрав и издръжлив като Трабанта.
    Нашият сме го търкаляли по цяла България и най-много по Родопите и мога да кажа, че по онова време след джипове и камиони по стръмните неравни и изровени пътища само Трабито можеше да минава без проблеми.

  15. 15 Профил на G.
    *****
    Неутрално

    По важното е, че ще принуди големите европейски и японски фирми да произвеждат евтини коли за масовия потребител.

  16. 16 Профил на Анализаторсинтезатор
    *****
    Неутрално

    Прекрасна е идеята да се направи народен автомобил, но, ако се съди по описанието и снимката, не е направено нищо. Тази играчка е далеч от гениалните творения на германските инженери Фолксваген и Трабант, Френския народен Ситроен, първите модели Панда. За България индийското творение е неподходящо.С тези малки колелца , с тези претенциозни фарове, с липсата на багажник. Единственото добро решение е едната чистачка и ниската максимална скорост. Луксозните седалки са по циганския индийски вкус. Българският народен автомобил, трябва да има купе подобно на Трабант комби,но без тези огромни странични прозорци, седалки като на първите модели Панда, задвижването да е 4х4, джанти поне 13 цола,въздушно охлаждане, но отопление поне като на Трабанта. Ниската себестойност може да се постигне като се избягват всякакви екстри.

  17. 17 Профил на Кико
    *****
    Разстроено

    Имах ел.ренде "Бош"при това не китайска производа и се скапа само след три кратки употреби.Лагера на ротора лежеше в пластмасово легло на кожуха.Машинка бързооборотна,взе че почна да грее и сетете се какво стана с пластмасата,където лагерува оста.От тогава не копувам нищо на тазифирма и се чудя на ценовата и нагласт.Та щом ще е участник в колата ,бегай на далеч !!!

  18. 18 Профил на JM
    *****
    Неутрално

    Трабанта явно се е преродил в това чудо на техниката Карма какво да се прави, все пак говорим за Индия

  19. 19 Профил на *1912*
    *****
    Неутрално

    Трудно мога да си представя как здравомислещ човек може да си купи тази комедия на абсурда при положение, че за 3400лв. се взима съвсем приличен автомобил втора ръка от нормален производител - голфове, ескорти, и т.н.

  20. 20 Профил на T
    *****
    Неутрално

    Напред "Тръби"
    с/у мутри ръби!

  21. 21 Профил на NPaine
    *****
    Неутрално

    Освен че всеки българин разбира от футбол от политика, то явно всеки чатка и от коли. Аман от компетентни "копувачи"...

  22. 22 Профил на gmihaylov
    *****
    Неутрално

    категорично не на подобни автомобилни недоразумения в Европа.

  23. 23 Профил на ivoaudi
    *****
    Неутрално

    Не разбирам за6то изоб6то се пи6е за тая лагерна коли4ка.За тея пари си купува6 къде къде по-ка4ествена кола 2-ра употреба.Кое му е хубавото на тоя боклук?Дизаина?Комфорта??Сигурността?Стабилносста на пътя?Междуремонтния пробег????????........Един единствен коз е цената но както ве4е казах за съ6тата цена може6 си купи не6то прили4но а НЕ ИДИОТСКИ грозен и СУПЕР нека4ествен боклук!!!!!!!Пледирам форума да бъде затворен за"специалисти-идиоти";!!!!

  24. 24 Профил на аз
    *****
    Неутрално
  25. 25 Профил на иветата
    *****
    Неутрално

    абе за6то пак си мислите 4е това не е добра кола колко хора в Балгария могат да си купят нова кола а?Тази може и да е трабант но все ак 6те вар6и на хората някаква работа аз сам за ,но гадното е 4е скоро тя няма да е на на6ия пазар,а и диларите в БГ 6те ни одерат кожите

  26. 26 Профил на Nikolla
    *****
    Неутрално

    Аз пък мисля,че хубавото е ,че скоро няма да бъде на нашия пазар-просто си има ЕВРОстандарти за безопасност и сигурност.
    А както правилно са писали по-долу форумци,по-добре велосипед,или запазено немско коле за 4000лв.

  27. 27 Профил на Ivanov
    *****
    Неутрално

    Не се карайте излишно. Колата е произведена основно за азиатския пазар където е масово разпространено да си возят цялото семейство на мотопед. Презумцията на този автомобил е да направи това явление по-безопасно отколкото е сега. Тази кола най-вероятно никога няма да дойде в Европа. Тя НЕ Е правена за този пазар. Това си е един мотоциклет на 4 колела за по-голяма безопастност.

  28. 28 Профил на нагледно
    *****
    Неутрално

    Един си беше взел Марути. За 3-4 г цялата тапицерия провисна на парцали. Та, освен грижите по ходовата част, собственникът и за такива подробности трябва да се харчи.

  29. 29 Профил на AbUser
    *****
    Неутрално

    Колата е бирник. Ако имаш малко пари (3400 лв) не си блъскай главата с кранти (стари или нови).

  30. 30 Профил на петроФ
    *****
    Неутрално

    Който е бил в Индия ще разбере за какво става дума. Това чудо е предназначено да замени мото-рикшите.

  31. 31 Профил на delyan
    *****
    Неутрално

    .....и за к'во ми е кола? само да и плащам вноски ли?

  32. 32 Профил на автор
    *****
    Неутрално

    повечето забравяте, че индийците не могат като бедните българи да си купят старата кола на богати си европейски съседи и да я карат още 30 години. за тях има само стари индийски или нови коли

  33. 33 Профил на Авто Джамбо
    *****
    Неутрално

    Ключът на НАНО-то към пазарите извън някогашната английска колония Индия (и по-точно българския) е в английския подход... По-точно - да има опция колата да се доставя в кашони с инструкция за сглобяване, подобно на Катерхам Супер 7! ... При това не е толкова смешно, колкото звучи! Нали сме нация техническа, един куп ентусиасти ще се навият да си сглобят панелите на возилото - при това без пластмасови болтове и не по-лошо от индийците на конвейера! Ако в добавка дадени възли и компоненти могат да се поръчват в по-добро изпълнение от базовото, колата ще си заработи куп верни фенове на тунинга по нашите ширини...

  34. 34 Профил на минаващ
    *****
    Неутрално

    И в момента в някои страни от ЕС се движат 4колки - само, че са регистрирани както мотопедите у нас.
    Така, че ако ограничат скоростта до 50км/ч и намалят обема на двигателя може и в ЕС да се продава без сериозните проблеми идващи от изискванията към АВТОМОБИЛИТЕ

  35. 35 Профил на hm
    *****
    Неутрално

    А случайно някой да е чувал за "The AirCar"
    http://www.theaircar.com/
    Ако поразгледате малко страницата, ще видите връзката с Tata Motors

  36. 36 Профил на popai
    *****
    Гневно

    Ами за 3400 лв.освин раздрънкано коле на 20 год. друго незнам какво можеш да си вземеш .А пък това поне ще има някаква гаранция поне от 2 год. Е човеко какво повече искаш

  37. 37 Профил на popai
    *****
    Гневно

    да това е дамска кола ама кажете ми има ли по добра кола от новата???????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????

  38. 38 Профил на popai
    *****
    Любопитно

    хора тук няма да прочетете ницо хубаво за тази кола защото как иначе препродавачите на стари немски и италиански автомобили ще си продават старата стока?????

  39. 39 Профил на koronal
    *****
    Любопитно

    Според мен не си струва тази кола, представете си удар с нея, без жертви няма да мине, като технически характеристики дори да е равна на прословутото Тико и то милото се сгъва на руло при удар с пасат, участвал съм в такава катастрофа, слава богу карах пасата.

  40. 40 Профил на neloi si
    *****
    Неутрално

    така, така!!!

  41. 41 Профил на FLAKI_BOY
    *****
    Весело

    ИСКАМ ТАКОЖА ТРАБАН4Е!!!!!

  42. 42 Профил на лошото момче
    *****
    Любопитно

    навит съм да отида до индия да си я купя

  43. 43 Профил на dqvola
    *****
    Неутрално

    и аз продавам СУЗУКИ оба4е няма купува4

  44. 44 Профил на ДОК
    *****
    Неутрално

    като гледам носачите и големината на гумите това няма да може да се кара в софия

  45. 45 Профил на JORO
    *****
    Неутрално

    MILI , MOMCHETA I MOMICHETA , OTIDETE PONE VEDNAJ V INDIYA I TOGAVA SHTE RAZBERETE ZA KAKVO STAVA VAPROS.
    BIL SAM V TAZI STRANA CHETIRI PATI- ZA PO SHEST MESETZA. I TO NASKORO.
    VAPROSTNATA" KOLA" E ZA INDIYA , NE ZA U NAS.
    PO INDIYSKITE MAGISTRALI [pri tova dosta dobri] NE MOJE DA SE KARA SAS SKOROST PO- VISOKA OT 90 - 100 KM/H ZARADI STRAHOTNIYA TRAFIK.
    NYAMA DA VI GOVORYA ZA TRAFIKA V G RADOVETE.
    TAKA, CHE "TATA NANO" SI E NA MESTOTO.
    NO NE E ZA BULGARIYA.
    "VERVAYTEMI"-- TAKA E!

  46. 46 Профил на JORO
    *****
    Неутрално

    MILI , MOMCHETA I MOMICHETA , OTIDETE PONE VEDNAJ V INDIYA I TOGAVA SHTE RAZBERETE ZA KAKVO STAVA VAPROS.
    BIL SAM V TAZI STRANA CHETIRI PATI- ZA PO SHEST MESETZA. I TO NASKORO.
    VAPROSTNATA" KOLA" E ZA INDIYA , NE ZA U NAS.
    PO INDIYSKITE MAGISTRALI [pri tova dosta dobri] NE MOJE DA SE KARA SAS SKOROST PO- VISOKA OT 90 - 100 KM/H ZARADI STRAHOTNIYA TRAFIK.
    NYAMA DA VI GOVORYA ZA TRAFIKA V G RADOVETE.
    TAKA, CHE "TATA NANO" SI E NA MESTOTO.
    NO NE E ZA BULGARIYA.
    "VERVAYTEMI"-- TAKA E!

  47. 47 Профил на Terrain
    *****
    Гневно

    Някой карал ли е Индийски автомобил???
    Аз карам аналог на МВ 207 бус - УЖАС !!!!! - Кола за аборигени!!!

  48. 48 Профил на Terrain
    *****
    Весело

    Попай. По-добре стара немска отколкото нова индийска!!





За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, трябва да влезете в профила си или да се регистрирате. Вход | Регистрация
Loading…
Loading the web debug toolbar…
Attempt #