За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, трябва да влезете в профила си или да се регистрирате.
Вход | Регистрация
За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, влезте в профила си. Вход | Регистрация
*****
Неутралное.ати пластмасовия ситроен ц5
Димитър Димитров
Рейтинг: 1442 НеутралноШкода Октавия въобще не е в тоя клас (на платформата на Голф е). Според тестове в руското списание "Авторевю" от Сургут до Москва новата Лагуна отстъпва на Пасат, Мондео и Мазда 6 и е по-добра само от Авенсис.
*****
НеутралноПравете си вината ,сирената ,коняка и шампанското ,а французойките ги бива за други работи
Оставете автомобилите на мира
*****
НеутралноТия вече се чудят какъв по-голям боклук да измислят
****
Коментарът беше изтрит от модераторите.
****
Коментарът беше изтрит от модераторите.
*****
ВеселоГроздето е кисело.
*****
НеутралноКарах я тази Лагунка...страшно приятен автомобил. Много елегантно барнат отвътре, с екстри. Много ми хареса.
*****
НеутралноСамо да отбележа за автора, че контактния ключ беше заменен от карта още при Лагуна ІІ.
*****
НеутралноОтвътре чудесно, отвън отврат, на третата снимка старата лагуна изглежда по-добре...
*****
НеутралноДобре изглежда Лагунката...
*****
НеутралноОпределено старата лагуна има много по-елегантен дизайн, а за коментара относно ситроен С5, новия С5 е невероятен, поне откъм дизайн, и ревютата в англииските списания много го хвалят. Ако трябваше да избирам между него и това, бих взел ситроена. Пасата и 407 са много грозни горкичките, само мондеото изглежда по-интересно, ама съм го виждал и не съм толкова впечатлен. Поне в този клас избор бол, само пари да има човек.
*****
НеутралноИ аз харесвам повече новия С5 на Ситроен. Но не мога да кажа и за Лагуната, че е лоша. Всичко е въпрос на съотношение на качество и цена. Технологично не мисля, че Лагуната отстъпва на С5 или който и да е друг от този клас. Дразня се от клишетата на дежурните критикари, които не признават нищо друго, освен голф тройка с люлински тунинг. Защото просто не могат да си купят нова кола. Ако човек истински обича автомобилите, всеки нов модел ще му харесва и ще се кефи от него.
*****
НеутралноАз се присъединявам към ГТ. Наистна човек ако обича колите щесе кефи на новите модели, е разбира се аз бих искал колите да са красиви но според мен всяка фирма си има собствен дизайн и това е хубавото. А това че Френските и Италянските коли са боклуци са наистина тъпи клишета измислени от хора дето само голф-3 са карали, според мен и голфа се разваля много повече от колкото си мислят в аутобилд например. На мене реното не ми харесва отзаде и отпред, но си е с дизайн типичен за рено и това е хубаво,защото се различава от другите коли, а одпреде ми мяза не един тяхен модел алпин.
****
Коментарът беше изтрит от модераторите.
*****
Неутралноне бих казал че е лош! имах възможност да го карам и наистина съм впечатлен от начина на управление!като визия не ми допада но все пак аз не се возя отвън а вътре! а наистина вътре са се постарали! за предпочитане е да не се взима малкиаят двигател тъй-като е доста тромав за това купе! но... рено със нищо не загатва за подобрение при външниая си вид!
*****
Неутралноотново един много добре направен автомобил на рено, като цяло последните години рено се отличават от преките си конкуренти.Новата лагуна е една много добра бих казал луксозна кола, която същевременно не е и толкова трудна за придобиване.Един наистина перфектен семеен автомобил с много добри двигатели!
*****
ГневноКарах лагуна 2 купих си я нова от тогава като чуя за рено ми става лошо ама лошо само едно предимство има- евтини резервни части !!!!!!!!
*****
НеутралноАбе то някои хора все още не могат да възприемат,че освен старите немски каски който се търкалят по улиците ни от рода на голфа-1,2,3 и т.н.се появиха и по стойностни автомобили,като френските и италианските